Spring naar bijdragen

donderdag 23 februari


fleur

Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens Fleur. Morgen de gerepareerde schoenen ophalen voor de begrafenis, zal erg emo zijn. Maar Exje en Geliefde zitten vooraan dus ik kan met Bloedjes van Zoon en Dochter wegsluipen.... waar gaat het nou eigenlijk om?

Verders heb ik naast dit overlijden persoonlijk nog al een opdoffer gehad waar ik verder liever niet op inga, het heeft te maken met mijn persoon (nee niet op het forum) maar in de privé-sfeer en ik ben er erg verdrietig over.

Helaas hoort dat bij het leven. Dus morgen beginnen we met fietsen (jaja ik heb nog gauw het karretje van Bino voor onze intimi, TT lag te huilen boven haar toetsenbord, ) gekaapt en gevuld met dop- sleutels en pinda's voor aan de kant van de weg, en een multi-krat spa rood. wanneer gaan ze dat nou eens in fusten slijten? Ik vind sprankelsap ook wel lekker maar de prijs is aanzienlijk minder lekker 1,32 weten jullie HOEVEEL GULDENS DAT ZIJN????

Nou Fleur, ik zit weer rechtop op het zadel. Steek jij even op tijd je hand uit? Na twee weken zwabberdoelen ben ik weer helemaal terug in de race...... let's go !!! O ja waar zijn de fouragepunten, tomatensoep, hotdogs, en heb jij de snoepzakken al gevuld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,

ik sluit me erbij aan! Hartverwarmende berichten, daar ga ik ook voor! daar gaan we toch het beste op he.

En we gaan morgen een inrijritje houden, niet te moeilijk, niet te veel heuveltjes we gaan weer simpel beginnen. Okee? deze doorstart gaat helemaal goed komen. Dat voel ik!

welterusten allemaal, terwijl jullie slapen ga ik het parcour controleren, kijken of er geen glas ligt e.d.

PP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Daar ben ik; voor wie zit te strijden: mijn koek en-zopietent is geopend! Verkrijgbaar: allerelei soorten heerlijke warme kruidentheetjes, warme chocolademelk, koffie, soep en frisdrank. Te nuttigen aan de hangtafel, waar de kletskoppen voor een ieder voor het grijpen liggen. Aanvallen..............
Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhhhhh heb je ook Spa Rood? Allemaal even aan elkaar denken in de moeilijke uurtjes, Medea speciaal voor jou, voor een goed begin, Tapas die haar "drinkavond" heeft, nu niet meer dus, en TT die net als ik loopt te zuchten, blaasssssssssssss uit die lucht,...... boven de kookpotten.
In de mijne zit vandaag bami (selfmade) satéballetjes dito, boontjes maar dan niet sajoer lodder want die zijn me te aangeschoten hahahahaha en gerapste wortel, komkommer en satésaus. Ik heb mee-eters zoals jullie begrijpen het is vakantie dus de halve straat eet mee. Ik schijn lekker te koken, zeggen ze. Nou ja, het zij zo.
Verder vanmiddag de auto he-le-maal uitgezogen, gepoetst, gewassen pfffff 3 bedden verschoond (Zoon heeft weer ongelukjes door de stress) en ze mogen een video kijken vanavond ga ik met Dochter het Zakgeldspel doen.
Ik probeer te vergeten dat ik niet welkom ben op de begrafenis zaterdag en dat ik ( !!!!!) in de rij moet om mijn Ex en zijn Liefje (nog nooit gezien) te condoleren met mijn eigen schoonvader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Dat wordt een hele zware dag met veel gemengde gevoelens. Dat je de nieuwe vriendin van je ex moet condoleren (en ook nog nooit gezien) met inderdaad, je eigen schoonvader. Des te mee knap dat je er heen gaat. Maar van de andere kant ik had het ook gedaan, je doet het voor je schoonvader.
Maar ik wens je heel veel sterkte en zal aan je denken.
Het zit je de laatste tijd ook niet mee. Maar blijf overeind, en volgens mij ben je daar hard mee bezig.

Groet,
Moon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, mijn gelegitimeerde drinkavond.. pfffff.. Ik ben nog nuchter hoor... oftewel, alcoholloos. Normaliter was ik nu bijna op de helft van mijn fles witte port!... Na een dag werken wil ik vanavond naar het buurthuis hier om te horen wat de haarlemse politieke partijen allemaal voor dit multiculturele achterstandsbuurtje in petto hebben... en daarna een buurtborrel.... tenminste...

...Nee, ik beloof niks.. maar weet je wat zo stom is.. zal wel een fikse denkkronkel zijn.. ik moet 3 registraties maken van momenten dat ik heb gedronken.. maar sinds ik me aangemeld heb bij Tactus heb ik niet meer gedronken.. dus geeft me dat een legitieme reden voor zelfonderzoek, hoe werkt het.. bij welk glas gebeurt wat... wat levert het me op en wat niet... bewust drinken dus... maar of dat bestaat?

Ik kan goed zonder alcohol als ik eenmaal niet meer drink, en erg goed met.. maar die tussenweg...

Ik ben heel trots op jullie helemaal zonder!! Vroeger dronk ik ook dagelijks, nu niet meer... maar toch...
die ene avond dat het mag... waren er alweer 3 a 4 aan het worden.... affijn, ik voer mijn strijd nog wel even....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Fleur, kom maar op met die kletskoppen, en doe mij maar een glaasje warme chocomelk voor ik weer verder fiets. Gezellig is het he, zo met zijn allen weer op de pedalen? Pft, mijn conditie laat nog wel wat te wensen over maar daar wordt aan gewerkt hoor!!!

Gerda, ik mis je al een tijdje? Waar ben je en hoe gaat het met je?? Kom je snel weer terug om mee te fietsen? We kunnen alle steun gebruiken toch? En jij toch ook?

PP, fijn dat jij ook weer lekker mee fietst. En Helder en Tapas. En wie maar wil, spring op je fiets en fietsen maar!!! Goed voor lijf en leden en het houd je van de drank!!

Houtje, wat een rottige situatie nu weer. Pft, ik vind het echt heel knap van je dat je er morgen toch naar toe gaat hoor!! Ik zou het ook gedaan hebben maar weet niet of ik die nieuwe ex wel zou condoleren. Vind het knap als jij dat kunt hoor en wens je heel veel sterkte morgen en de komende tijd.

Nou hier weinig nieuws. Gaat goed met niet roken en drinken al barst ik af en toe wel van de trek.

Ik ga maar gauw naar bed, dan kan ik me ook geen rare dingen in het hoofd halen he?

Fijne avond allemaal.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niet gelukt dus.. maar schijnbaar wilde ik toch weer even het goud aanraken, om te merken dat het eigenlijk gewoon stinkende modder is. In het buurthuis zat bijna iedereen aan de wijn.. dus wat is dan makkelijker om dat ook te doen.. waarom zou ik anders zijn als die mensen... alleen denk ik niet dat die nog de rest van de nacht doorgegaan zijn om een fles port leeg te krijgen.. om 4 uur lag ik in bed.. vrijdag een dag vol rotgevoelens en nare gedachten... schuldgevoel en schaamte, me willen verstoppen voor de hele wereld. Wel online geweest op dit forum maar niks op durven schrijven... (hoewel ik zag dat ik vrijdagochtend vroeg toch wat geschreven had... :$

Ik heb me gisteravond mee laten slepen naar een theatersport voorstelling.. en daar niks gedronken, daarna wilde de rest nog even de kroeg in.. ze waren nogal jolig en ik niet. Ik heb me laten verleiden tot 1 (vies doodgeslagen) biertje en toen begon ik me zo aan mijn gezelfschap te ergeren dat ik naar huis ben gegaan.. al was ik flauw en saai en weet ik wat ik nog meer te horen kreeg.. des te meer reden om naar huis te gaan!!! Eenmaal thuis een flink stuk met de hond gelopen en lekker gaan slapen en weer een nieuwe week voor de boeg!

vallen, opstaan en weer doorgaan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...