Spring naar bijdragen

vrijdag 24 februari


Houtje

Aanbevolen berichten

Lieve allen,

ten eerste Houtje, heel veel sterkte morgen. Wat een nare situatie. Ik denk aan je en stuur je wat extra kracht. Meis meis, er komt ook wel heel veel op je af.

Hier gaat het goed. Ineens onwijs druk. Kan ik niet zo goed hebben merk ik. Maar goed, oefenen en trainen zullen we maar zeggen.
Ik ben even niet zo trouw, deels door de drukte, deels ook door (klinkt erg belachelijk) dat ik van alle verhalen soms zo'n "dorst" krijg. Balen he. Ik hou me dus maar even afzijdig maar denk wel veel aan jullie.

Dikke zoen Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Nou daar ben ik dan eindelijk weer eens.
Met mij gaat het goed. eerst wil ik Emma feliciteren met haar baan, wat ontzettend leuk meid!!!
Je zult het nu wel een heel stuk drukker krijgen ineens he?
Houten, ik wil je heel veel sterkte wensen morgen op de begrafenis, wat een toestand zeg.
Iedereen, ik denk aan jullie allemaal hoor. Misschien lijkt dat wel niet zo maar ik heb af en toe wel eens meegelezen maar de tijd ontbrak om te schrijven.
Ik ben weer volop aan het werk, sport een paar keer per week en ben bezig met een cursus Grieks.
Vandaag is mijn man geopereerd aan zijn schouder en dat zou een dagopname zijn maar nu moet hij blijven het hele weekend.
Ik heb hem vanmiddag om half een even gezien en hij baalt verschrikkelijk. Ik ben namelijk morgen jarig en nu is hij er niet bij.
Ik heb mijn verjaardag twee jaar niet gevierd omdat ik ziek was en nu zouden we het groots vieren.
Ik heb er alleen geen zin meer aan en wil eigenlijk iedereen wel afbellen.
Ik weet nog niet wat ik moet doen.
Ook vind ik het erg moeilijk om nu niet aan de wijn te gaan. Natuurlijk moet ik nuchter blijven, dat weet ik ook want ik kan gebeld worden dat ik moet komen, maar o o o wat is het verleidelijk om nu te gaan drinken. Nou, ik red het vast wel en ben al blij dat ik het even met jullie kan delen.
Waar anders dan hier he? Nergens zoveel begrip.

Liefs Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gerda,
Gatverdamme wat vervelend voor je. Dat is een behoorlijke domper, temeer omdat het nu goed met je gaat en je je verjaardag nu samen met je man wou en kon vieren.
De verleiding is inderdaad groot, maar je hebt wel een stok achter de deur. Probeer aan je man te denken, en de gedachte naar een wijntje ver weg te bannen. Kun je iemand in vertrouwen nemen, dat je het heel erg moeilijk hebt? Dat zou ook helpen.
Ik wens je veel sterkte en ondanks alles een prettige verjaardag.
Moon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gerda,
dank je voor je lieve woordjes. Ja, onwijs druk en ik werk nog geen eens. Maar ik heb moeite met het "moeten" en de stress die daar bij komt. Komt goed hoor, even doorbijten zoals dat heet. Maar ik loop mezelf helemaal voorbij. Ik wil rust!

Over je verjaardag, net wat Katrien zegt, wat is een datum. Ik zou de hele bubs afbellen en het een week later vieren. Of een maand, what ever, maar niet morgen. Maar jammer is het wel. Balen joh.
Hou vol met het niet drinken, stel dat er iets gebeurd, als was het maar het positieve nieuws dat je man ineens het ziekenhuis mag verlaten. Wil je niet beschonken zijn, ook niet een beetje.

Heel veel sterkte en ik spreek jullie later weer,
liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Allemaal,

Gerda alvast gefeliciteerd met de 42e (of zoiets) verjaardag en dan al oma zeg jullie zijn er vroeg bij zeg !!! Maar eigenlijk heb je groot gelijk ik werd pas op mijn 33e moeder is eigenlijk erg laat dus zit voorlopig nog in de (kinder) puree.

Oeps ik ben iets vergeten dat vóór 9 uur moet, brb !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee inmiddels de spruitjes in bed, kleren klaar voor morgen, haren gewassen enz.
Door familiaire nare omstandigheden met mijn ex-schoonfamilie ga ik morgen niet mee naar de begrafenis. Ik voel me zó afgesneden en vernederd dat ik, gelukkig met instemming van goede mensen om mij heen, mij daar niet ga lopen vernederen t.o. Ex en Liefje (die net mijn schoonvader 2 x heeft gezien) en ik na 22 jaar bij het plebs mag zitten, ver van mijn kinderen en mijn Ex en L. mag condoleren. Ik houd de eer aan mijzelf. Sorry als iemand dit leest die de situatie privé kent maar soms kan de anonimiteit me niet meer schelen. Mijn hoofd staat scheef van de spanning....
maar NIET GEDRONKEN hè Tante Til. Wel 2 flesjes Vers Sap van AH naar binnen gekieperd, heerlijk Mango en Framboos en Nog wat . Ook drie euri maar morgen een fris hoofd.

Voor de spruitjes was ik 60 euri kwijt, een vest en een broek, de rest kon nog. Schoenen eigenlijk niet, maar ja, moet paps maar eerder wat vragen/regelen. Tenslotte zouden ze deze week bij hem zijn maar zijn even zo makkelijk teruggekegeld naar huis.

Ik ben er niet eens meer boos om, ik heb ze liever hier. Blij als ze maandag weer naar school gaan, dat wel.

Ik liep vanmiddag om 16.30 uur wéér langs mijn "hartverwarmende" slijter maar heb het hoofd afgewend en ben stief doorgelopen, voor vrijdag een hele overwinning !!!. En jullie? Medea, gisteren gelukt? Tante Til, zuchten boven de vleeschpotten? Hoe is het met de niet-rokers onder ons? En waar is Jannetje, Blacky?

Katrien, je gaat steeds uitgebreider schrijven maar voor jou geldt nog steeds "in den Beschränkung zeigt sich den Meister". Knap hoor.

Cheryl, ben je nog boos? Dan zou ik het graag met je willen uitpraten/mijn reactie uitleggen.

Emma, werkend mens: ik ben trots op je dat je deze stap aandurft. Hulde !!!!!

O ja Gerda over die verjaardag, ik heb 6 jaar niets gevierd, geen zin, geen geld, niemand om uit te nodigen, en pas nu had ik er weer zin in. Kan het jou wat bommen, je zegt dat je griep hebt en volgende maand kan je lekker buiten zitten met je verjaardag met grote kannen alco-vrije ijsthee.

Nou jongens goed en droog weekend ik ga plat met..... een fles Spa Rood (hoewel een lekker stuk, nee doe maar een lieve man ook niet te versmaden zou zijn af en toe....). Foei Houtje, ga je schamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Gerda,

Wat fijn dat je er weer bent. Ik miste je al! Wat balen joh van je verjaardag!! Logisch dat je het nu even moeilijk hebt hoor, maar goed, het is beter om nuchter te blijven. Stel je voor dat het ziekenhuis ineens belt en je moet er naar toe. Hoe is het met je man, is de operatie verder goed gegaan? Mischien wel een goed idee om je verjaardag uit te stellen. En anders houden we hier toch morgen een klein virtueel drankloosfeestje voor jou!!

Emma, grappig om te zien dat ik niet de enige ben die van niks in de stress kan schieten. Vervelend ook he? Maar goed, het is ook niet niks om ineens weer aan het werk te gaan en ook reuze spannend, dus vast ook een hoop prettige stress toch? Meid het gaat je vast lukken!! Zet hem op, ben hartstikke blij voor je!!

Houten, wat een toestand allemaal. Kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Nu weet ik niet van welke kerk jij bent maar je hebt weleens verteld dat je veel voor de kerk doet. Waarom hou je niet gewoon de eer aan jezelf en ga je niet naar de begravenis maar hou je in je eentje een afscheidsritueel voor je (ex) schoonvader. Bijvoorbeeld door een kaarsje voor hem te branden in de kerk. ( als dat tenminste kan in jou kerk). Of schrijf hem een briefje/ gedicht en lees dat voor bij zijn graf, volgende week of zo. Ik noem maar iets, gewoon iets dat bij je past en zo dat je toch nog afscheid hebt kunnen nemen.

Knap van je dat je ondanks alles niet hebt gedronken en dat nog wel op vrijdag!! Toppertje hoor!! En eh, ik heb nog wel een leuke buurman voor je in de aanbieding. Hou je wel van een groen blaadje van laten we zeggen 30?? hahahaa. Foei Mientje!!!!

PP, dus je komt weer deze kant op? Ik zou daar blijven hoor, weet je wel hoe koud het hier is? brrrrrrrrrrrrr. Nou goede reis alvast.

Hier gaat het goed hoor, nog geen drup gehad en ook geen sigaretjes!!! 6 dagen nicotinevrij!!
Voel me prima hoor. Weet je wat het fijne is aan trek? Het gaat altijd vanzelf weer voorbij en het duurt maar even.

Nou iedereen een heel fijn weekend.

duimen jullie morgen voor mij dat ik niet de fout in ga want ik ga carnaval vieren.

Alvast bedankt

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...