hermiena Geplaatst 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2006 Lieve Gerda,Van harte gefeliciteerd met je verjaadag ( smak smak smak) en nog heel veel jaren!!Maak er een mooie dag van ondanks dat manlief in het ziekenhuis ligt!! Heb wat kadootjes voor je meegenomen pak ze maar gauw uit!:beer:Nou een hele fijne dag.Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria. In de gloria. In de gloria!Hiep Hiep Hiep HOERA!!!!!!!Liefs hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 En ze leve leve HOOGEn Gerda leve leve HOOGja HOOGja HOOGze houdt het DROO-OO-OO--OO---GGG !!!!!!!!!hierperdepiep (met zun alleun) H O E R A !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Lang zal ze leve,. lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, inde glooooooooooria, in de gloooria!!!!!Gerda, gefeliciteerd en probeer er een leuke dag van te maken.Liefs, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Lieve Gerda,GEFELICIFLAPSTAART!!!!!!!!!Heb een hele fijn dag met veel kadootjes en taartjes en zoenen!!!!liefs en knufPiggelmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Ei ei ei en we zijn zo blijvoor Gerda zonder alcoholdat vieren wij !!!Ei ei ei en wij doen ook meegaan niet aan de alcoholmaar drinken thee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Zie je Gerda, we komen allemaal op je verjaardag vandaag hoor, of je het nu wilt of niet, "ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS GERDA!!!!probeer er voor jezelf toch een gezellige dag van te maken, als je nu geen feest wilt hoeft dat toch niet, wie is er nou jarig?? Heel veel beterschap aan je man, en als ie weer thuis en opgeknapt is doe je je verjaardag nog eens dunnetjes over!!!groetjes Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Lieve Gerda,Meid van harte gefeliciteerd en hoop dat je ondanks dat je man nog in het ziekenhuis ligt toch een beetje kan genieten.Ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Lieve Gerda,Ja, ik kom ook even bij je langs om je te feliciteren en ja..., ik ben op de fiets.Ik kon het makkelijk vinden en wat woon je leuk!Ik hoop dat je van deze bloemen houdt:present:Fijne verjaardag! (Jammer van je man)Liefs,Tante Til. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Hoi Gerdagefeliciteerd... een lekker rustige verjaardag al komen wij allemaal even op de koffie en theeenne, dat echte leuke grote feestje dat komt er nog wel hoor!!! jammer dat het nu zo even moest lopen, beterschap met je man en hopelijk is hij snel weer thuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dreamer Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Hoi Gerda,Ook van mij van haaaaaaaaaaaaaaarte.Hoop dat je toch een beetje kunt genieten, maar als je man weer thuis doen jullie het gewoon met z'n tweetjes over. Daar heb je vandaag niets aan, maar denk maar aan wat je allemaal bereikt hebt en dat is volgens mij het mooiste cadeau wat je kunt krijgen.Groet,Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 hieperdepieper de hoera. Van harte Gerda en ik hoop dat je toch een gezellig dag hebt. Sterkte met je man en tot horens,dikke verjaarszoen van Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Lieve Gerda,heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, nog heel veel gelukkige jaren en ik hoop dat het met je man ook al wat beter gaatheel veel liefsPietjepuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 26 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 En Gerda,Hoe is het nu met je man? Heb je ondanks alle elende toch nog een beetje een leuke verjaardag gehad??Ik hoop het voor je hoor.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten