Spring naar bijdragen

Een frisse start van de week

Houtje

Aanbevolen berichten

Lieve Tante Til,

Je moet dan ook ff wél de nieuwe dagdraad openen, nou zitten we allemaal te wachten op die geurige lakentjes .........ik kruip er maar tussen kan ze niet meer weerstaan. óp naar een nieuwe, droge en frissen week en woensdag misschien wel sneeuw dus dolle pret !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He jongens, zijn jullie ook zo uitgeblazen pfoeoeoeoeoeo zonder energie en nog géén voorjaar te zien min een enkele sneeuwklok hier en daar? (woeoeoeoeo).....

Emma zit natuurlijk heerlijk commercieel te wezen in een beeldig mantelpakje, Piggel maakt haar Keulschen Pot schoon voor haar nieuwe inspirererende gasten, Pietje pakt haar Pukje in en geeft hem een aai over de bol..... en ga zo maar door !!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,
zo dag 1 zit er op en het was onwijs leuk! Training nog maar maar toch. Ik zou willen dat ik er meer over kon vertellen zonder al te veel info over mezelf te geven. Dus doe ik het maar niet. Maar het is een gezellig boel daar. Maar over een poosje ga ik vanuit huis werken en dat is met m'n niet zo handig lijf toch wel makkelijk.

Houtje, ik heb gezwaaid. Heb je het gevoeld? File vrij was het vanmorgen dus ik was meer dan een half uur te vroeg..... dus morgen een half uur langer in bed. Of een rustig krantje. Ook fijn. Maar ik voelde me weer zo heerlijk! Op naar je werk, op tijd, aankleden, in de auto en echte dingetjes doen. En even niet al die "versnipperde" tijd. En geen schuldgevoel en niet "ik had nog...moeten doen". Want de dag is bijna voorbij en ik moet rust! Freud had gelijk dat werken een van de meest levensvreugd scheppende zaken is. (of had hij geen gelijk als je al 40 jaar je afbeult?). Ach, doet er niet toe.

En nog even Houtje, wat ben je weer vreselijk goed op de hoogte van alles en nog wat. Het gaat geen Winkler enceclopedie worden maar de Houtense. (volgens mij wordt er geen enceclopedie meer gemaakt met dat internet).

Oo en Tante Til, ik heb tussen m'n lakens een geurzakje gelegd. Heeeeerlijk. Ik noem het natuurlijk een Tante Til zakje.

En Ziba, een verlaat welkom van mij maar wel van harte. Wat naar voor je dat je 's morgens zo vroeg al aan bier moet denken. Maar echt, het gaat ooit over. Misschien is de Campral wat voor jou? Ga toch eens naar je huisarts. Overwin je schroom, zoveel mensen die hetzelfde probleem hebben, maar jij doet er wat aan en daar mag je trots op zijn.

Ik moet nog even wat doen, misschien spreek ik jullie later nog even.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma en alle andere lieve (actieve) forumleden

wat heerlijk, die enthousiaste verhalen van je Emma. Je merkt dat je er echt zin in hebt. Leuk hoor. Jammer dat je vanwege je anonimiteit niet meer kan vertellen. Ik ben benieuwd!

Houten, wat onwijs attent van je dat je weet dat Piggelmee en ik op 3 maanden zitten. Ik heb het nog even nagezocht: 27 november schreef ik dat ik een enorme kater had want te veel gezopen de dag daarvoor. En Piggelmee was die dag daarvoor jarig en had niets gedronken voor het eers. Zij loopt dus een dag voor en ik hoop voor haar dat ik haar nooooit in zal halen.

Maar volgens mij is er nog iemand 3 maanden kurkdroog, nl ST MAARTEN!

ST MAARTEN laat even weten of het klopt!

Allemaal hartelijk dank voor alle steun in die tijd, ik weet 100% zeker dat ik het zonder jullie nooit gered zou hebben en voor degenen die minder ver zijn dan wij: het wordt echt makkelijker naarmate je verder bent. Sterker: je gaat er nog lol in krijgen!!!

liefs en dank voor alle steun tot nu toe, jullie zijn allemaal schatten

PP

ps waar zijn jullie allemaal?? wat een rust vandaag!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er hoor, even een lastige avond. Een goeie vriend belde op of ik langskwam, maar wij kunnen samen zo enorm zuipen dat ik het niet gedaan heb. Maar het gaat wel steeds door mijn hoofd...
Ik ben moe, saggerijnig, mijn band is lek, het is koud en ik moet zo nog de nattigheid in met de hond.. maar ikzelf ben iig droog gebleven en blijf dat vanavond ook!!

Emma, succes met je baan!
pp, piggelmee en st maarten, gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!!
nu nog de lente en dan is het helemaal okee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hello,
Rustig hier vandaag hoor! Maar wel weer een hoop verheugende dingen mooi mooi!!

Emma wat ben je lekker enthousiast zeg!! Wat fijn voor je dat het zo leuk is op je nieuwe werk. Wel jammer dat je er niet meer over kunt vertellen maar leuk is het wel he?

Tapas, wat knap van je dat je niet bent weg gegaan en niet hebt gedronken!!! Volhouden he?

PP, Pm en St maarten, van harte gefeliciteerd, 3 maanden dat is een heel eind!! Jullie kunnen de badge ophalen die ik voor jullie in elkaar heb gefreubeld. Jullie hebben hem verdient hoor!!

Houten, het is natuurlijk niet zo gek dat je uitgeblust bent vandaag na wat je het afgelopen weekend allemaal hebt mee gemaakt. Doe maar even kalm aan en verwen jezelf eens lekker want dat heb je wel verdient.

Fleur, met jou alles ook goed? Volgens mij gaat het met jou bijna altijd wel goed he?

Nou hier ook alles prima. Ben lekker druk geweest met van alles en niks. Een lekker lanterfanter dagje.
Maar goed nog wel steeds rook en drink vrij. We gaan stug door.

Tante Til, ik duik onder je lakens hoor.

Welterusten allemaal en tot morgen.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...