hermiena Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Nou aan mij de eer vandaag? Fijn, dan kan ik iedereen alvast een heel fijn en drankloos weekend toe wensen.Zien we op tegen het weekend of zien we het wel zitten?Ik zie het wel zitten, heb genoeg te doen dus afleiding genoeg zodat ik niet de neiging krijg om te gaan roken. Ben er zondag al 2 weken af!! Yahoo!!En nu ga ik echt pitten.doei doeihermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Goede morgen allemaal,tja truien breien dat is niet gelukt, er zit een inmiddels uitgemergelde kater tegenover me die nieteminer van overtuigt blijft dat die Zorro is.Dus heb ik maar een tafeltje naar het raam gesleept en een lekker ontbijt gemaakt met verse broodjes,thee, jus, ga maar door, dus Hermiena, Mathilde en natuurlijk Houtje en PP schuif aan!Het plekje bij het raam is nog leeg, maar het wachten is natuurlijk op Dreamer dit is haar morgen.kijk elkaar maar aan weetje het is weer goed gegaan !fijn weekend,Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Lieve Helder,Zie je die Markies van Karrebas als je in de spiegel kijkt of is het een ander iemand? Sorry ik heb nog geen koffie op dus ben nog niet zo helder..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dreamer Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Goedemorgen allemaal,Het is een mooie dag, heb het overleefd en voel me best goed.Straks snel boodschappen doen, en heel snel langs de flessen port lopen.Maar heb een goed gevoel over het weekend, en dankzij jullie heb ik het gered.Houtje alstublieft niet weggaan van dit forum, we zo veel aan jou. Please.Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Hoi Dreamer,Goed plan. Snel langs de port lopen, niet kijken. Gek genoeg doe ik het juist altijd wél: langs de wijnschappen lopen en mezelf een compliment geven: kijk, dat neem ik niet mee, niet meer nodig. Ik heb trouwens nog een berg van die rommel in huis.Maar in de winkel geeft het me juist een enorm goed gevoel om niets te hoeven pakken. Wat sjouwde ik me voorheen een ongeluk met die flessen.Heerlijk gevoel hè, dat het je gisteren gelukt is om niet in de fout te gaan.Groetjes, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 JongensOpa2 zei het een paar maanden geleden al: "vóór ik alles dubbel ga zeggen (leuke woordspeling in het land van de alco's) ga ik van het forum". Zo zijn we ook Bino kwijt. Ach wat mis ik hem.We schrijven druk naar Saldo en Marjoleine, en denken dan: zouden ze het ooit nog lezen? Is Rob verloren in de goot of wordt hij behandeld? Ik denk aan Jannetje, Blacky, Sjaan, Zonnebloem, Bouderie, nog een paar anderen zijn me ontschoten. Maar ik denk ook: jaaaaaaaa ik ga die keukenwekker niet meer uitleggen hoe zeer ik ook meeleef met Tapas en Helder.....en de rest. Dus ik ga selectiever reageren....Ik ga ook niet iedereen meer welkom heten. En volstoppen met goede raad en advies. Dat is nu aan jullie.....Dan maken jullie je ook geen zorgen als je een dag of twee-drie niets van me hoort. Ik ben nu met de 6-weekse follow-up bezig van de Cactussen. Het wordt zomer en ik wil wat in de tuin gaan doen, misschien neem ik als het kan ooit een wit wijntje erbij. Dat wil ik graag. Ik knok nou al 4 maanden lang elke dag en misschien is het minder zwaar als ik er minder bezig mee ben.Het fietsen was leuk, de truien waren leuk. Er ligt hier een stukje van mijn leven. Maar ik heb het niet meer nodig om álles te delen, misschien haal ik mezelf wel meer omlaag dan nodig.....Daarom hierbij voor jullie allemaal:Wij zijn allen voor Koning Alcohol gezwichtMaar hebben ons samen met de Cactussen hervatNa het donker komt immers altijd weer wat lichtEn drinken we van alles dat geen alcohol bevatIk ben trots op deze club op alle mensenDie samen vechten voor hun eigen doelDaarom wil ik ze ook wensenGa voor je eigen frisse gezonde gevoelIk ga niet weg, heus ik ben niet pleiteHoutje heeft soms wel een plank voor haar hoofdZe kan leuk kletsen en vaak ook geitenMaar in samen delen heb ik altijd geloofdVoorlopig houd ik het bij lezenEn wens jullie allen het beste toeOok al ben ik nog niet genezenIk weet dat ik hier goed aan doe !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Hè Houtenmeisje, hier word ik nou erg triest van!!! Hoe kom je nu ineens tot dit besluit? Ben je een beetje moe van het oppeppen en/of dat je er - in verhouding - te weinig voor terugkrijgt?Of is het alleen maar: "ik moet het even loslaten, misschien gaat het dan beter"?Ik hoop in ieder geval dat, wat je ook doet, het je helpt om minder te hoeven knokken voor je doel en je eens een beetje kunt ontspannen.Ik weet dat je niet verdwijnt en mee gaat lezen, maar ik hoop dan natuurlijk stiekem dat je het dan toch niet kunt laten om te reageren.M.a.w. ik respecteer je besluit, maar vind het tegelijkertijd een groot verlies als jij niet meer meeschrijft!heel veel liefs van,Piggelmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dreamer Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Juist ja, PiggelmeeIk sluit me helemaal bij jou aan. Houtje waar komt dat ineens vandaan. Ik vraag me af waarom ermensen afhaken als ze zo'n positieve invloed hebben op veel mensen. Daar wil ik ook Opa2, Frank bij noemen.Je bent echt zo waardevol, en ik respecteer ook je besluit, maar ik hoop wel dat als je je niet goed voeltje toch weer contact zoekt met het forum.Maar stiekem hoop ik dat je je besluit herziet en af en toe toch iets van je laat horen.Meissie, zet hem op en toi, toi.Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 sorry later meer moet even afstemmen met mijn alter ego houten/houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Tjonge, ik lees net dat de brandweer moest uitrukken gisteravond!Wat een commotie zeg en wat een inzet van iedereen en een enorme overwinning voor Dreamer!Geweldig! (Jammer dat ik er niet bij was, hou wel van zo'n reddingsactie, moet me toch maar aanmelden bij de sapeurs pompiers, knappe jongens die daarbij zitten!!!!!! Hun jaarlijkse kalender hangt boven mijn bed, de commandant is mijn huisarts, ook al zo'n schat!)Enfin, dat terzijde, nogmaal heel goed gedaan en Houtje, tja, ook de brandweer komt wel eens voor niets, dan is het vuur al geblust. Toch goed dat je uitgerukt bent! En alle anderen ook!Fijne dag allemaal,Piggelmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 4 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Goeiemiddag,Houten, of suusje, ik snap wel dat je wat afstand wilt nemen hoor. En gelijk heb je ook! Maar jammer vind ik het wel hoor, zal je missen hier!!! Maar goed het forum is er in de eerste plaats om jezelf te helpen en als het je nu beter helpt om er even niet zoveel meer te zijn dan is dat ook beter voor je en moet je dat gewoon doen! Maar ik ga nog geen afscheid van je nemen hoor want ik weet wel bijna zeker dat je de verleiding van het niet meer schrijven toch niet helemaal kunt weerstaan. Helder bedankt voor je heerlijke ontbijtje, het heeft goed gesmaakt hoor.Nou we zijn hier vanmorgen al weer druk geweest. Een kameraad van ons heeft alle naden gekit in de keuken en ik ben gezellig met zijn kinderen op pad geweest de hele ochtend. En pft ik ben nog zo moe, zo'n nachtje slecht slapen hakt er wel in hoor. Is bijna net zo erg als wakker worden met een kater. Dus ik ga mezelf zo even lekker verwennen en lekker onder de zonnebank met een spannend boek.Moet trouwens zeggen dat ik de tactus behandeling wel heerlijk vind hoor met al die veren, hahaha. Kreeg gister ook weer zo'n berichtje over hoe goed of het wel niet gaat!! En ach wie is daar nou niet gevoelig voor he, voor complimentjes? Ik in ieder geval wel hoor.Fijn weekend allemaal,Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Hoi EustatiusHet is geweldig dat je er weer bent vandaag, er zijn de laatste tijd wat veel mensen geweest die maar1 keer zich melden dat geeft de burger moed dat je er weer bent welkom.Je vraag is niet zo eenvoudig namelijk, iedereen is hier bezig met het beheersen van alcohol , dat is ookhet fijne van tactus, alcohol de baas!En dat is voor iedereen weer ander soms wil iemand matigen soms stopt iemand geheel omdat dat het beste is en ja wel, er zijn er die hoeven het niet meer. jou keuze zal veel zelf dicipline vragen, en tactuskan je daar in sterken, maar niks mooier als mensen, het kan best zijn dat je andere keuzes gaat makenwat je weg is weet ik niet maar veel sukses hoor.Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 4 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Even voor Dreamer,Heb je al boodschappen gedaan? En is het je gelukt om langs de flessen heen te komen? Mocht je nog boodschappen moeten doen dan heel veel succes!!! Je kunt het hoor!!!Eustatius, mijn doel was minderen maar ik heb er maar van gemaakt dat ik helemaal niet meer wil drinken. Want dat bevalt me beter. Ongeacht je doel iedereen is hier welkom hoor.lHermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 lieve Houten,je haalt jezelf helemaal nooit omlaag met wat je schrijft. Ik zou het een groot gemis vinden als je niet meer schrijft, misschien kom je op je besluit terug, aan de ene kant hoop ik dat, aan de andere kant; als het je echt zou helpen minder met alcohol bezig te zijn gun ik je dat van harte en moet je doen wat je denkt dat goed is.Als je de behoefte voelt, kom dan weer schrijven okee? Ik zou je echt echt heel erg gaan missen hier! Maar uiteindelijk moet je dát doen, wat je denkt dat goed voor je is. Ik hoop niet dat je dit besluit vanuit teleurstelling neemt over een aantal gebeurtenissen van mensen die zich één keer aanmelden en dan niet meer. DÃe types laten je toch niet uit het veld slaan hoop ik. Als je me nodig hebt zal ik er zijn.groetjes en tot nu toe bedankt voor alles en toch: hoop snel weer contact met je te hebbenPP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Hoi Eustatius,Voorlopig gewoon proberen dag voor dag je doel te halen. Je bent in ieder geval op het forum en je kunt hier rekenen op steun. 40 dagen lijkt erg lang, maar als je het weet vol te houden, kun je daarna zelf een keuze maken. In ieder geval wens ik je heel veel succes en als je het wilt lukt het ook.over je vraag: niet iedereen hier is definitief gestopt, er zijn er ook, die gematigd drinken en anderen hebben er na een poosje zoveel goeds van ondervonden, dat ze het stoppen volhouden. Maar dat geldt niet voor iedereen. Natuurlijk zitten hier mensen, die voor zichzelf hebben uitgemaakt, dat stoppen voor hun het beste is; de rem is er af. Maar iedereen hier werkt aan zijn probleem, daar gaat het om.Groetjes, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Ha jongens en meisjes,wat een commotie gisteravond, heerlijk weer met een groot deel van de troep uitrukken. Gezellig, jammer dat ik het gemist heb.Eustasia, goed dat je erbij bent. Ben benieuwd naar je "40 dagen proces". En Helder schrijft zo gezellig, ik was net te laat voor het onbijt.Ik ga me op Idols storten, prettige avond en tot horens,Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Hoi EmmaEr is toch een enquete van Tactus op het moment. We moeten het volgende aankaarten m.i.: er moet iets toegevoegd worden dat iemand op een alarmknop kan drukken (in het geval van gisteren dus Dreamer) en dat bij ons allemaal in de woonkamer de zwaailichten gaan branden en een harde sirene afgaat.Wat dacht je van dat idee Emma? Dan hoef je niet ieder uur op je computer te kijken of er iemand van ons 'in nood' is.Ik ga eens even aan een deskundige op dit gebied vragen of dat mogelijk is:Houtje.... zou voor jou een koud kunstje zijn om dit bij ons te installeren he????(ik probeer je nog even uit je tent te lokken)veel plezier bij Idols!PPfijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten