Houtje Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Jongens,Dreamer heeft een fles klaarstaan in de keuken die door het putje moet. Er zijn 8 mensen ingelogd dus aub spring op de fiets, allemaal de knijpkatsirene aan, zet hem op je nuchtere hoofd en laten we samen die fles door het putje keilen !!!!Wie gaat er mee? Ik trek het karretje Spa Rood wel als alternatief voor als we daar zijn !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Allemaal bedankt, het is GELUKTDreamer, wees trots op je zelf, felicitaties verdiend dacht ik zo........... pfffffffffff ik kneep hem echt even gelukkig heb ik een gezellig ouderwetse onderbroek aan en geen stringetje met kralen, zo'n flosdraad voor je bips........... brrrrr..Hoe vind je mijn piejama-pakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 DreamerWAT BEN JIJ KNAP!!!! ONWIJS GOED VAN JE, WEER EEN HEEL MOEILIJK MOMENT OVERWONNENWELTERUSTENMORGEN BEN JE BLIJ!!(IK BEN NU AL BLIJ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Poe... poeh,Ik had net mijn bidonnetje gevuld en mijn fietsbroek met zeemlederen kruis uit mijn lingerielaatje gevist toen ik las dat Houtje alles weer onder controle heeft.Gelukkig maar.Dreamer, wordt eens wakker. :-)Dan gaat tante Til nu slapen want ik kan onze Hermiena van het kralenimperium toch niet nadoen qua weinig slapen.Lieve mensen, slaap lekker!Tante Til Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Nou Tante Til ik sta om de hoek dus drink even een Spaatje mee, okee, dan peddelen we samen terug naar Huis okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Hey moon,Om even op zijn twents te zeggen!! Dat hey good doan!!!!! harstikke goed meid dat je het hebt weg gegooid!! Je mag echt ape trots op jezelf zijn hoor!! Dus jij bent ook een Tukker? Gezellig hoor, ik ook, hahaha!!! Nou ga je zelf morgen een hele grote bos bloemen kopen om dit heugelijke feit te vieren oke? Toppertje!! Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet om te worden opgenomen maar goed, mischien is het wel beter voor je dat je er even door heen gaat zodat je daarna ook echt weer fris verder kunt. Bij een opname kunnen ze je zoveel leren en handvaten geven die het leven een stuk dragelijker maken. Dus leuk is het niet maar je kunt er zeker wel profijt van hebben als je eenmaal door de zure appel heen bent. Heel veel sterkte met je beslissing.Houten voor je een hele dikke knuf voor je mega dipperige dip!!Helder succes met breien en veel plezier. Jammer voor je dat je internet behandeling is afgelopen maar goed je kunt toch altijd gezellig hier blijven schrijven. En ze zouden de behandeling toch wel niet stoppen als ze zouden denken dat je het niet zo redden? PP, lekker gevlogen en blij dat je weer thuis bent? Wat ben je vandaag toch een redder in nood, fijn hoor om te lezen hoe je iedereen probeert te helpen.Mathilde slaap lekker onder die heerlijke lakens van je! Ik ga zo je voorbeeld volgen hoor dat beloof ik.Emma hoe is het met je nieuwe baan? Kun je het volhouden en kan je lijf het ook bijbenen? Heel veel succes meid en geniet er van.Fleur, ik las je reactie op het andere draadje over Saldo en ik kan me goed voorstellen dat je daar van baald. Maar goed , mischien dat die mensen toch nog een bepaalde schroom hebben of zo of dat ze al zo dronken waren toen ze hier kwamen dat ze niet eens meer weten dat ze hier geweest zijn? Dat had ik vroeger namelijk zelf ook nogal eens. Wie herkend dat overigens? Dat je op een site je verhaal de lucht in slingert en dat je de volgende dag niet meer weet waar je geweest bent en wat je geschreven hebt?Maar goed, ik hoop dat je wel blijft schrijven om mensen welkom te heten want ik vind dat je dat leuk doet.PM, met jou ook alles goed?St. Maarten, lang niets gelezen van je, gaat het goed? Zag dat je ingelogd was laat eens wat van je horen.Tapas, veel succes met het bepalen van je doel. 1 stap te gelijk maar wel vastberaden proberen te zijn. Bekijk het per dag dan gaat het vast lukken en anders ga eens naar je huisarts, mischien dat hij je verder kan helpen.Nou jongens, ik heb vanacht maar 2,5 uur geslapen dus ik weet niet meer wat er nog meer is geschreven en ik ben bekaf!! Overigens is de scheiding van mijn schoonzus nu ook een feit en gaan ze volgende week naar een advocaat dus er hangt ons hier nog van alles boven het hoofd en ik hou mijn hart vast. Ik ga nu lekker flink wat slaap in halen.Fijn weekend allemaal,Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Hai Eustatius,Goed van je dat je gister bent gaan lopen om niet te gaan drinken. Maar eh, ik was dat niet van die wijn hoor, dat was dreamer. Ik sta namelijk al bijna 2 maanden droog en ik dronk ook nooit wijn want die lust ik niet eens. Dronk altijd bier. Maar goed, geeft niet hoor dat je de namen nog een beetje door elkaar haalt. Succes met niet drinken,liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 Hai meiden ('t is echt waar hoor, dit is een damesdraadje!)Ik zag mijn naam ergens in een berichtje van Hermiena, die heel lief informeert hoe het gaat. En tante Til en Houtje en mijn maat PP waren er ook bij.Hermiena toch ook al bijna 2 maanden droog HARTSTIKKE GOED ZEG! en ook nog gestopt met roken.Het gaat lukken hè!!!! Nou, ik weet hoe het voelt hoor en als het ergste voorbij is voel je je toch stukker beter en stukken minder afhankelijk van al die verslavende troep! Wat jij!Graag wil ook ik Eustatius van harte welkom heten hier en dat je er maar heel veel steun zult vinden en je 40 dagen gaat bereiken.Met PM gaat het goed. De Keulschen Pot daarentegen staat bloot aan de teisteringen van weer en wind. Sneeuwjachten en hoge waterstanden beuken tegen het blauw/grijze geveltje en windvlagen rukken aan het dekseltje. Maar PM en haar lief liggen hoog en droog in een bedje van stro en knorren zich zachtjes naar de dag van morgen.Welterusten allemaal,Piggelmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2006 wat klinkt dat knus en tevreden. Blijven knorren Pm en man. Ik stel me ook even zo'n strohoopje voor. Maar wel met lavendel lucht van tante til.Truste Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2006 Hai PM,Fijn dat alles goed gaat in de pot!! Klinkt inderdaad gezellig hoor daar bij jou!Ja dat de pot wordt geteisterd door weer en wind dat zal best!! Hier is het ook knap frisjes hoor.Je hebt inderdaad gelijk dat ik me ook steeds beter ga voelen. Maar goed jij spreekt dan ook uit ervaring he? Fijn dat jij ook nog steeds niet weer gezwicht bent voor al die slechte gewoontes!! Geniet maar lekker van je nieuwe en gezonde leven en slaap lekker op je bedje van stro.liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten