Houtje Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Pfffffffffffffffff ik kom net de hoek om scheuren, effe een Spaatje Drinken dan ga ik weer, vind je mij niet maf midden in de nacht op mijn fietsje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Hoi dreamerDoe die fles maar terug in de auto en neem een lekker heet bad met kaarstjes en laat alles maareven los op het moment dat het jou teveel wordt worden de kaarsjes dansende elfjes voor jou ogen.maar wees blij je hebt op tijd geschreven dat is voor het eerst voel je niet alleen je ben niet alleen.Je hebt iets bijzonders gedaan, vele denken nu met jou voor jouHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Helder,wil je als je de groene Houten trui af hebt, een heeeeeel mooie trui maken voor Dreamer, een zachte met heel mooie kleurtjes. Dreamer heeft m echt verdiend!!Dreamer, je bent een kanjeronwijs knap en ik garandeer je: morgen ben je heel erg trots op jezelf, en wij zijn nu al trots op je. Toch??welterustenPP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Nee Helder die mallotige Houtje staat in haar sexy fleecepak te bibberen nog mooi dat ik bijna op mijn plaat ging met die aanhangwagen spa rood!p.s. Helder, ik ben toen ik begon met de Cactus ook koude kalkoen gestopt en dat werd gewaardeerd, geprezen, allemaal veren in mijn R*** gekregen, en gewoon 12 weken gedaan, dusse......... effe checken maar als ik jou was !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dreamer Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Nee Houtje,Ik vind je niet maf, ik vind je toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!En natuurlijk ook Helder, PP en iedereen eigenlijk op dit forum. Ik ben nu al blij dat het in de gootsteenis beland. Anders had ik mezelf mooi beroerd gevoeld. En terwijl ik weet dat alcohol slecht ivm mijn epilepsie. Maar eigenlijk ben ik best trots, maar zonder jullie had ik het niet gered, ik hoop dat ik dat ookeens voor jullie kan doen. Zoals wij hier in Twente zeggen : DOAR HEI MAOTEN VEUR.Nogmaals, bedankt.En ga zo slapen dan is deze dag gauw voorbij.Liefs.Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 En Dreamer, ga je morgen extra genieten dat je FRIS WEER OP BENT?EINDE *********** VAN DE VRIJDAG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten