ziba Geplaatst 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2006 hi meid hoe is het nou ? ik las dat je mij wou opvrolijken dat dacht ik ook over jou? gaat het nu kleinbeetje ik ben aan het poetsen om niet te gaan drinken ? gelukkig mag ik straks mijn zontje van school halen en dan ben ik niet allen. dat is juist deprobleem als ik allen ben ! maar goed meid zet het maar door het komt allemaal goed wij mogen allemaal ees een foutje maken ,vallen en weer staan en dat is heel menselijk .positif denken het komt allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2006 zo is het maar net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2006 Nou dan komen hier de Houtense avonturen..... ik zat mét piejama aan klaar om mijn auping aan te vallen o nee nasabed..... gaat den telephoon (jullie beeldbuiskinderen weten wel, zo'n bakkelieten apparaatski) met een vriendin van 20 jaar terug. 2 uur laten schoven we door naar de mail en vlogen de foto's van huurkrotten (alhiero) en boerderijen (daaro) over het net. En toen dacht Houtje ships ik moet Dochter halen snel........... op de fiets............ om er bij de bocht achter te komen????????????en zo viel het middagslaapje in het niet maar was ik toch erg opgeknapt ik heb nl. erg moeten lachen hierom...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2006 Ziba, herkenbaar de behoefte aan snoepjes, cola etc. Als het maar zoet is.En Houten, ik dacht zo even al wie scheurt er op z'n fiets in piejama rond met wapperende kamerjas. Maar jij natuurlijk weer!Gaat het nou een beetje? Balen dat je je zo rot voelt. Bah, maar heb jij tijdens je pj fietsavontuur ook de lente geroken? Het is er echt hoor.liefs Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten