Houtje Geplaatst 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2006 Piggelvrouw en PietjenEen virtueel kadootje voor jullie 100-dagen-volhouders !!!!! Vooral Piggel zal hier blij mee zijn.Jullie pc-houtje heeft iets uitgevonden, als je het al wist ben ik ook blij.In het schermpje privé-berichten heb je "inbox" en "sent" daar kun je omhoog/omlaag tussen bladeren. Maar als je omlaag bladert, staat er ook een geel soort vakje naast met een groen plusje. Dat klik je aan, en dan tiep je een naam in, in het lege vakje, bv. Houtje in en dan heb je dus DRIE mappen voor privé-berichten elk 50 x 2 stuks groot. Dus als dat vol is doe je Houtje3 en zo, lieve Piggel en PP hoef je NOOIT MEER WAT WEG TE GOOIEN.Eerlijk is eerlijk, wie wist dat al?Ook nog gewone felicitaties natuurlijk maar ik moest mijn virtuele kado eerst kwijt.Wie zitten er in de jury voor strings, kadoos, breiwerken, punniksels graag privé alle suggesties dumpen bij mij. Dat helpt reuze bij een depressie namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2006 HoutjeIn de eerste plaats wil ik zeggen; subliem! Nee, eerlijk is eerlijk, noooit ontdekt, en inderdaad Piggel baalde er zo van dat ze berichtjes moest weggooien. Maarrrr...ik heb nu braaf allemaal mapjes gemaakt en dat is gelukt. Mapjes zijn uiteraard allemaal leeg. Maar, hoe komen die nou vol??Ik maak altijd mijn verhaaltje vanuit de maatjeslijst en dan komt ie vanzelf in de uitbox, en alles wat ik binnenkrijg komt vanzelf in de inbox. Hoe komen die andere boxjes nou vol? kan ik ze verschuiven ofzo? en ook nog, tot nu toe werder de in en uit berichten bij elkaar opgeteld en 50 gold voor het totaal, dus niet per boxje.Dus, ik wil een gegeven paard niet in de bek kijken en ben blij dat je zo'n prachtig cadeau heb maar ik ben wat te blond voor dit cadeau geloof ik. Hoe komen mijn boxjes vol???????groetjesPP (die net van aquajoggen komt!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2006 woeps ik was gewoon blij vrees ik..... ik ga METEEN op onderzoek....... shittegrittie zeg..... ik dacht echt nieuwe boxjes à nieuwe folders...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2006 als het niet lukt wil ik wel een ander leuk cadeautje, en mijn maatje Piggel ook. En ik denk StMaarten ook wel, die is dus zaterdag 100! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2006 mag ik even een naggie slapen PP ik had een ultra-zwaar telefoontje van bijna 2 uur heb hoofd als boei en moet nog slapen ivm medicatie minstens 7 uur is 8.07 is uur te laat eruit !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2006 Mag ik ons PC wonder Houtje even aanvullen? Onwijs bedankt voor de tip, ik heb even geprobeerd. Als volgt, je maakt dus een folder aan zoals Houten uitlegt, geeft die een naam, vinkt de gewenste berichten aan en dan links onder zit een knopje "verplaatst naar". En hup, je ziet de juiste folder (kan je scrollen) en druk op de knop en het zit erin.Zoals jullie ziet ben ik niet zo'n didactisch wonder als Houtje maar ik hoop dat jullie het snappen.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2006 Emma bedankt, ik ga het meteen ff uit proberen en als het me niet lukt dan meld ik me wel.liefs hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2006 Nou houtje en Emma,Ik heb het even geprobeerd maar hij blijft de berichtjes wel mee tellen dus meer als 50 kunnen er in totaal niet in. Of heb ik dan toch nog iets niet goed gedaan?Hoor het nog wel.liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2006 nee laten we het er maar op houden dat Emma en ik gewoon opgeruimde geesten zijn. Verder kun je bewaren door te plakken en kopi:eren in Word.... snik.... en een apart mapje maken met Tactus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2006 Nou Houtje,ik vind mijn cadeautje lang niet zo mooi meer als ik in het begin dacht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten