Spring naar bijdragen

Ha! Kan ik eindelijk een DAGdraad beginnen!


Satja

Aanbevolen berichten

Jooooo

nuchter op een donderdagavond is best te doen trouwens! al is het tot nu toe een heftige avond, eerst op de msn met een vriendin die gaat scheiden en waar het niks dan ellende is, en daarna het bericht dat van een andere kennis haar nog heel jonge en prachtig mooie lieve hond opeens is overleden....

zoals Mathilde zo treffend schrijft.. niet drinken is gewoon niet het eerste glas nemen... en dat is wat ik deze avond ga doen.. en morgen nuchter opstaan, dat is lang geleden op een vrijdag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij gaat goed Tapas ondanks de misère om je heen.
Tja, dat eerste glas. Als ik toch eerder had geweten dat stoppen niet eens zo moeilijk hoeft te zijn.
Alleen dat eerste glas niet nemen.
Ik heb heel lang gedacht dat minderen ook wel kon maar door schade en schande ben ik nu eindelijk wijs geworden.
Heb je ook het berichtje gelezen van Helder waarin hij zegt; Drinken heb ik mijzelf aangedaan door er een gewoonte van te maken, erg dom (01-03).
Een uitspraak naar mijn hart maar dat is voor iedereen anders hé?
Succes!
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook een groot applaus voor Eustatius die tot nu toe vanavond droog is gebleven!!!!! al was de verleiding zooooo groot!!! en die nu lekker op de bank hangt, meid, dat mag ook hoor, doe ik ook, moe van mijn werk.. ik moet nog van alles maar lig eigenlijk voornamelijk op mijn zijkant tv te kijken, hond weer lekker op de bank naast mij!!

Houtje, ook een applaus voor jou... je had alle redenen om de fles open te trekken maar hij is niet opengegaan.. wat een klus die je geklaard heb..

en ook voor alle anderen die ik nog vergeten ben!!

ja, en ik sta ook nog droog en zal nu ook niet meer in de verleiding komen, het regent, en ik heb niks in huis en de behoefte is er nu ook niet meer.

gewoon allemaal maar een applausje voor onszelf dan maar? volgens mij is dit een topavond en zijn er veel virtuele flessen dicht gebleven!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het voor velen een superdag aan het worden (nog een uurtje dan is ie alweer voorbij).
Heel sterk van Tapas en Eus en Houtje om dat eerste glas te laten en ik hoor al goede geluiden over dat het eigenlijk best makkelijk gaat en er NU AL veel minder behoefte is. Hartstikke goed meiden!!!
Ik word er echt blij van, al die positieve berichten hier.
(Als ik triest word van negatieve berichten zal ik het niet laten merken hoor!!!!)

liefs en sweet dreams

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank St maarten

en ik blijf maar rekenen maar volgens mij is voor jou zondag de grote dag!

29 dgn in december, 31 in januari, 28 in februari, 12 in maart = 100 Klopt toch?

groetjes allemaal,

1 dag, 12 dagen, 100, 120, half jaar 10 maanden. ZIjn we niet allemaal hartstikke goed bezig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...