pietjepuk Geplaatst 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2006 aan Satja de eer!!!!!bericht gewist, op het andere draadje gecopieerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 9 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2006 pp maar goed ook je kunt wel merken dat je 100 bent hoor, hahahaha.Lieve schat het is nog maar maart hoor.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2006 ooooooo pp ik doe met je mee het is mei ik zal een vogel hij legde een eimijn depressie ging over ik werd blijen alle mensen deden aardig tegen mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2006 ja was het maar vast mei he? Heerlijk lijkt me dat. Een zonnetje niet al te warm maar aangenaam, de tuin in bloei. Heerlijk@!!!! Kon het maar altijd voorjaar zijn he?liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten