Spring naar bijdragen

Vermist sinds vrijdagochtend 8 uur


tapas

Aanbevolen berichten

Vermist... een vrijdagkater... zwart grijs van kleur... wiebelig op de poten... depressieve inslag... kan last van zijn maag hebben...te herkennen aan een jankend gemiauw. Gelieve als u deze kater vind deze met fluwelen handschoentjes aan te pakken daar het nog wel eens lelijk uit kan vallen.... deze kater kwam normaal altijd aanlopen op vrijdagochtend maar deze ochtend is hij niet op komen dagen...

Deze kater is voor het laatst gesignaleerd zondag 5 maart in Haarlem en omgeving, sindsdien is deze spoorloos verdwenen. Wanneer u denkt deze kater gezien te hebben neem dan kontakt op met uw plaatselijke CAD of met Tactus. Zij hebben waarschijnlijk een fijn huisje voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je je "kater" echt kwijt of bedoel je hiermee dat ie weer aan is komen lopen? Als je hem echt kwijt bent moet je er misschien maar vanuit gaan dat ie een ander goed huisje heeft gevonden. Of misschien wel in de kater hemel is bij al die andere katers, die van Fleur en Houtje en Mathilde en PP en Piggel. Daar hebben ze het best goed met elkaar.

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loco Tapas,
Ik zit me gek te lachen om die vermiste Kater van je !
Ik ken zulke type's, zulke katers. Rotbeesten zijn het!
Meid, wees toch blij dat ie opgerot is. Mocht ie onverhoopt weer terugkomen, deur gewoon dicht houden en in het geval van kattenluikje, dichttimmeren dat ding.Mispoes!
Laat het maar een ordinaire zwerfkat worden, jij bent toch veel te sjiek voor zo'n geval.
Zo'n zwerfkat vind heus wel weer een baasje of bazinnetje,die er dan op zijn of haar beurt misschien wel achterkomt dat ie een kat in de zak heeft.
Hou wel de muizen in de gaten want als de kat van huis is...:)

Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vertaling voor Houtje: ik ben opgestaan zonder kater en dat op een vrijdag.. dus de kater die er normaal iedere vrijdag was is er nu niet.... vandaar vermist...

Ik bind hem vanavond maar op het spek.. want als hij van huis is moeten de muizen het niet bont gaan maken... dan houden we de muizen nog maar even in toom.... want het zou zonde zijn als die rotkater morgen weer voor mijn deur zou staan....

oftewel.. ik wil morgen ook geen kater...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kater is eind november weggelopen, nooit meer gezien. Maar eerlijk gezegd heb ik m niet gemist. Het was zo'n grijze, een hele grote dikke, echt een enorm eng beest!! En fals dat ie was! Enorm. Hij beet en krabde op de meest ongewenste momenten.

Ik zou me rot schrikken als ik m weer terug zag. Maar inderdaad, hij is inmiddels in goed gezelschap daar.

groetjes


PP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...