Lee Geplaatst 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2006 Hallo,hier weer een berichtje van mij, medea.Heb morgen cursus, ben verliefd op de "juf", ben dus daarom een paar keer niet gegaan, afstand genomen.En nu wil ik weer gaan, om de cursus (denk ik), maar iedreen raadt het me af.Word helemaal gek van mezelf, kan niet beslissen,ben bang dat ik tegen alle goede adviezen in toch ga, en waarschijnlijk 's middags helemaal in tranen ben en de weg kwijt...waarom zo eigenwijs? wil haar ws. gewoon zien.hebben jullie adviezen op tips?medea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2006 Medea,Ik weet hoe je je voelt. Als je niet gaat denk je "had ik haar maar gezien" als je wel gaat denk je "nu weet ik wat ik mis". Appels en Peren. Doet allebei evenveel pijn. Er is maar één geneesmiddels helaas: TIJD. Ik ben deze valkuil voor de derde keer aan het overwinnen maar het lukt me ook niet zo best. Dus ik begrijp je maar een reddende tip heb ik helaas niet.Bedenkt maar dat een mens met een warm en liefhebbend hart beter in staat is tot liefde en verliefdheid dan een koud en akelig kreng, okee? Dan weet je gelijk je eigen categorie. En ik ga ook slapen, bah, koud, groot, bed, grrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2006 ja, ik ben het heel erg met onze verstandige Houtje eens:Ikheb ook geen advies: In beide gevallen ga je het morgen moeilijk krijgen en inderdaad, het feit dat je zo'n gevoelens hebt betekent dat je een warm mens bent. Goed gezegd Houtje. En eigenlijk ben ik het ook met Katrien eens geloof ikVeel wijsheid en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 Ik ben het er ook helemaal mee eens. Bekend dilemma hoor en nee helaas heb ik ook geen tips voor je.Verliefdheid kan leuk zijn maar ook heel zenuwslopend. Je moet een keuze maken tussen je gevoel en je verstand en dat is moeilijk hoor!! Nou heel veel succes met alles.liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 Medea, jij kent jezelf het beste... verliefd zijn en dromen mag best, maar als je het voor zelfkwelling gaat gebruiken (onbereikbaar dus jezelf er mee kwellen) dan is dat niet handig.. het ligt eraan met welke instelling je vandaag naar de cursus gaat.. Ik weet van mezelf dat ik verzuip in verliefde gevoelens dus zou het denk ik voor mezelf uit de weg gaan... de spanningen op zo'n dag worden dan zo groot dat ik zeker weet dat ik die savonds weg ga drinken.Als je weet dat het je lukt om de verliefdheid als bijzaak te zien en dat het de cursus is waar je voor gaat (al schrijf je er wel achter (denk ik))... en je kan die 2 scheiden.. dan is het goed om te gaan...denk dus goed na...en maak een keuze.. een manier om dat te doen is bv dat je denkt dat een goeie vriend of vriendin in dezelfde situatie is en jou om raad vraagt, wat zou je die aanraden) keuzes maken is zo moeilijk soms, vooral voor jezelf kiezen als je dat al niet gewend bent.sterkte en ik ben benieuwd wat je keuze gaat worden en hoe je dag zal zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 Tapas, je bedoeld Medea. Komt dat we dezelfde gezicht hebben, geeft niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 Ha Medea,ben benieuwd of je vandaag gegaan bent. Ja, net wat andere zeggen; wat is er mis met verliefd zijn? En hoe weet je nu al dat het niet wederzijds is? Verliefdheid, ach, ik ben er ook niet goed in maar het geeft het leven net dat beetje meer kleur en spanning. Mooi toch, je kan het ook voor jezelf houden, lekker een beetje denken, dagdromen. Is toch ook mooi?Sterkte of liever veel plezier ermee,Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 quote: Originally posted by: ericaTapas, je bedoeld Medea. Komt dat we dezelfde gezicht hebben, geeft niet hoor;) oeps... sorry, dat heb je met die strenge meesteressen avatars! ik zal mijn bericht even aan passen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 11 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 Hallo, bedankt voor jullie lieve antwoorden!Wat is er mis met verliefdheid?Het ging mis toen het een obseesie werd, alles in het teken van haar, die totaal onbereikbaar is.Echt janken en depressief zijn, ik kende mezelf niet meer terug, was mezelf volkomen kwijt. En dat vanaf september vorig jaar!Daarom kreeg ik ook al die goedbedoelde adviezen, want mijn omgeving zag dat het mij zoveel pijn deed, en moest mij telkens weer oplappen.Dus kreeg van alle kanten het advies om niet te gaan, zodanig dat ik bijna het idee kreeg dat mij een ramp zou overkomen als ik wel ging.Toen las ik Katrien, en wist dat ik zou gaan. Ik moet toch mijn eigen leven leiden, mijn eigen keuzes maken.En ik ben gegaan en weet dat het een goede keuze was!Heb wel razende koppijn van de spanning, maar ik probeerde geen verwachtingen te koesteren en volgens mij is dat redelijk gelukt.Ze zit nog wel voor een groot deel in mijn gedachten, maar dat is tot nu toe nog te handelen.Nogmaals dank voor jullie betrokkenheid!groetjes,medea (ben er alleen nog niet echt uit of ik nu voor de cursus ging of om haar). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dreamer Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 Hoi allemaal,En vooral Medea,Ik herken heel veel in je verhaal. Op dit moment ben ik ook zwaar verliefd. Het probleem is dat het iemand is die ook verslaafd is, alcohol en gokprobleem. Ik vind het zo moeilijk, hij is heel gevoelig, en ikweet niet of ik mijn gevoel of verstand moet gebruiken. Want jullie weten wat ze zeggen ove 2 mensenmet een een verslavingsachtergrond. Maar ik geef zo veel om hem, en andersom ook.Groet, Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 Goh dreamer, je zit wel in een moeilijk pakketje. En je opname en die verliefdheid. Maar je geeft zelf het antwoord volgens mij al. Ik zou toch maar even m'n verstand gebruiken.En Medea, goed te horen hoe het is verlopen. Hoop dat je een leuke cursus dag hebt gehad.Groetjes Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 11 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 Katrien, wat je zei over die adviezen, wat een eye-opener! vandaag is het wel bewezen, want ik voel me nu heel sterkthanks.medea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 11 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 ik merk, heel leerzaam, dat het zo slecht is dat ik drink!voelde me zo sterk en nu, na een paar wijntjes heb ik de neiging om helemaal om te slaan.voel me weer zo afhankelijk van haar, raak mezelf weer kwijt...zonder drank ben ik sterker, zo duidelijk vandaag, laat mij er alsjeblieft van leren!medea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Floortje Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 oh Medea..blijf gewoon bij jezelf.voel wat je voelt, dat is wat je BENT!Groetje van Floortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten