Spring naar bijdragen

St maarten 100 dagen droog!!!!!!!!!

hermiena

Aanbevolen berichten

Hey st. Maarten,

Van harte gefelicteerd met deze mijlpaal!!!

Zo ik heb me suf zitten rijgen maar ook jouw badge is klaar hoor!! Gemaakt van 100derden mooie kralen en in het midden een grote 100. Draag hem met trots!!! maak er vandaag maar een mooi feestje van. Doet er nog iemand een trui of een string bij?

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Lieve Hermiena & )Sinte Maarten,

Nauúrlijk ligt hier een string klaar, gepunnikt en wel. Alleen moet je nog even bedelen bij PP (van de jury) voor een gele trui. Ik kan je uit ervaring vertellen, het staat wonderwel bij een sterke man...... die al 100 dagen droog staat. Binorosa (Bien voor intimi) en Franks, onze oude hunks, sloegen een gat in de dijk ermee, dus hup, aan die string. Hij is geel (de ouderwetse kleur van de truien) en je hoeft hem niet te wassen, alleen virtueel. Ben je er blij mee?

Ik ga deze week weer ouderwets punten strepen voor de gele truien van a.s zondag, Okee PP? Hermiena de badges erbij, ik het betere punnikwerk en Gerda de achterban, PP hoofd van de jury en Soap-redactie. Geen tegenstemmen? Dan bij deze aangenomen én geregeld. Aan de slag allemaal !!!!!!!

Oeps de trui heb je al, nou nu nog effe showen dan maar (Houtje had weer een half gelezen..... excuus Truus)......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

StMaarten, geweldige prestatie neergezet! Gefeliciteerd hoor!
Houtje..., en wat kan Tante dan doen? Om zich ook een beetje verdienstelijk te maken?:brokenheart::huh:
Tante houdt niet van breien, tante heeft nooit geleerd te punniken, tante wil alleen nog maar fietsen maar daar helpt ze niemand mee.
Is er ook een lotgenotenkontaktgroep voor gefrusteerde alcoholdebaastantes?
een wanhopige tante Til.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve domme Tante Til,

Wie zorgt er nou altijd voor draadjesvlees met rode kool of een virtueel gehaktballetje? TANTE TIL. Wie neemt ons mee uit fietsen als we lamlendig zijn en de fles aanstaren? TANTE TIL. Wie doet er lavendel in ons wasgoed? TANTE TIL. Wie is er blij met een girafje gepunnikt of niet JE WEET DONDERS GOED WAT IK BEDOEL.

Tip van Houten: Houd het akelige klein, en het fijne, maak dat GROOT.
Tjee, ik geloof dat ik minder depri aan het worden ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Houtje,
daar kan Tante wat mee zeg; Houdt het akelige klein en het fijne, maak dat groot!
Houtje, jij wijsneus, hoe kom je aan zo'n mooie uitspraak?
Ik hoop dat je langzaam aan weer uit je kuiltje omhoog klautert.
Dappere Dodo!!! !!!
Die rode kool en gehaktballetjes hou je tegoed.
De lavendel ligt al in je mandje.
Slaap lekker en droom maar fijn.
liefs,
Til.

PS, ben je nog wel een beetje lief voor die bandenplakman?
Die kan nog erg te pas komen als het fietsseizoen straks weer wordt geopend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allerliefste Tante Til,
Het rolde er gewoon uit, zonder nadenken, heusch!!!
Ik houd de bandenplakman in ere, als hij op mij uitgekeken is stuur ik hem door !!!!! Hij is nl. he-le-maal gek van fietsen, ging vanmorgen om 8 uur (kreun bij -5 graden) voor een tochtje (opening van het fietsseizoen, echt waar) een warmrijd-ritje van 60 km maar dat werd dik 75 km wel naar en in en door een schitterend gebied, door het Leersumse Veld en zo, Houtje wandelt daar graag maar...... rijdt dan eerst daar naar toe met haar autootje TufTuf.

Ja, Houtje trekt zich aan haar oren omhoog, maar dat doet Houtje al 43 jaar...... MIJ HEBBEN ZE NOG NIET !!!!:D

Voor degenen die zich afvragen of de TufTuf van Houtje nog 4 deuren heeft na het december-drama (aanvaring open deur met carport) jaaaaaaaaaaa, de deur zit er nog in, pas als het gaat inregenen (slapeloze nachten !!!!!!!) moet er een nieuwe deur in.....deze is echt voor de intimi sorry jongens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...