dreamer Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 Hallo allemaal,Ik heb post gekregen, met daarin de datum over een klinische opname, van 4 maanden.Ik ben helemaal van slag, het komt nu heel dichtbij, over 2 weken al.Heeft iemand van jullie hier tips of wat advies voor.Ik zit er echt doorheen, niet wat de alcohol betreft, maar emotioneel.Liefs,Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 sorry Dreamer,ik heb geen adviezen, raad of wat dan ook! Ik heb hier geen ervaring mee. Ik wilde wel even laten weten dat ik met je meeleef. Het geeft wel wat zekerheid dat je nu eindelijk de datum weet. Dat wel. Sterkteik hoop dat anderen je meer kunnen helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 Moon wat spannend, is alcohol de reden van je opname? Ik kan me voorstellen dat je er tegen aan hikt maar denk ook eens in wat het je oplevert. Even zelf niet meer hoeven kiezen, de ruimte om te praten over je gevoelens, gelijk gestemde. Ik ben zelf nooit opgenomen geweest maar wel een poosje in deeltijd therapie voor een depressie en ik vond het eigenlijk wel heel veilig in zo'n instelling. Wens je sterkte, blijf schrijven,Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...