hermiena Geplaatst 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2006 gauw kijkenliefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2006 dank voor de tip Hermienaik heb m bekeken. Wel wat amerikaans, god erbij halen en dat afkicken, 's nachts in bed zó shaken, ik dacht meteen, nou, dan ben ík dus geen alcoholist, want zulke ontwenningsverschijnselen heb ik nooit gehad, maar ook wel heer herkenbaar op punten. Dat wegdrukken van de situaties je door de drank hebt meegemaakt en wat je mensen hebt aangedaan enzoen aan het eind moest ik een beetje huilen,trouwens, ik ben zowiezo emotioneler geworden volgens mij, minder hard ofzo. Vroeger kreeg ik nooit tranen door films. (of zal dat zijn omdat ik het eind niet helemaal meer meekreeg??)groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 16 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Hey pp,Dat vond ik nu ook. Dat ze zo heftig aan het rillen was. Ik dacht ook oh dan ben ik geen alcoholist want ik heb dat nooit gehad. Was wel een beetje overdreven he? Maar verder ook wel heel veel herkenbare dingen inderdaad. vond het zo gemeen dat haar man weg ging!! Moest ook bijna huilen hoor. Ben ook zo'n sentimentele trien, hahahaha.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Ik stond nog op het hockeyveld, heb ik veel gemist?Ik heb geen directe afkickers gehad, wel veel andere ellende is gebleven die ik had verwacht op te rotten (excuzes de taal dees morgen heb haast)......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten