Spring naar bijdragen

Woensdag 15

pietjepuk

Aanbevolen berichten

Ja, Emma,

dat ken ik maar ik durf dan weer nauwelijks te zeggen dat dat 'behouden huis op Nova Zembla' zo maar in mijn hoofd schiet, maar vraag me niet wat Nova Zembla is! (ook om je voor te schamen waarschijnlijk)

Satja, wat een enthousiasme nog steeds! Welterusten ook, ook geen nachtzoen van tante Til gekregen? Zij heeft het niet zo op vrouwen geloof ik, nou, dan ook gewoon een van mij.
En Tapas, gaat toch lekker, en voor morgen, je beruchte donderdag, gaan we je helemaal klaarstomen met zijn allen, okee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schattebouten,

Jullie vergeten IETS (mwoah !!!!!!!!)

Houtje zorgt wel voor een pc voor iedereen tegen bodemprijs (tenslotte hebben we allemaal een gat in onz pensioen door..... te dure alco's). En natuurlijk op het pleintje een internetplek,

jullie zijn lief hoor

MAAR ZONDER PC
GAAT HOUTEN NIET MEE
TROUWENS DE HOUTENS KIDS OOK
ANDERS ZIJN ZE VAN DE KOOK

Namen: hoe gaat het plein heten????? Tja, ik borrel altijd van de inspiratie, wie weet nog de villa Non-Alcoholica, maar ik ga toch voor iets met Spa Rood, mijn lijfdrank, en dan de Marie-Henriette-variant vanwege de naam maar Plein, plein, plein,

Kunnen we het niet iets sjiekers noemen?

Hier in Houten heb je dat alle wijken eindigen op dezelfde namen, bv. ik woon op de.......... OEPS ...........

je hebt dus SLOTEN WEIDEN MEREN MUREN WATERS:

bv Kristralwater 14, sjiek toch?
ik kan het niet betalen hoor

dus .......... nog even peinzen !!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...