hermiena Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 In het menuutje kun je ook klikken op private topics. Iemand enig idee waar dat voor is? en hoe het dan werkt want bij mij staat er niks? Zal wel weer blond zijn of zo.Ben benieuwd. Alvast bedanktliefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Ik deheeeenk Hermiena, dat je daar een draad kunt openen met een beperkt aantal mensen.En ja hoor, even geprobeerd en het is zo. Als je op private topics klikt en dan een discussie opent kun je aangeven wie deel mogen nemen. Kun je dus lekker met je zakenpartners babbelen over je nieuwe winkeltje of zo.Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 16 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Hey verrek zeg wat goed van je. Nu moet ik er alleen nog achter zien te komen hoe je dan een discusie opent.hahahaha.thnks.liefs hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 16 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Maar eh, iedereen kan dit toch gewoon lezen? Snap het nog niet helemaal hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2006 Nou ja, ik weet het ook niet precies, maar zoiets is het wel in ieder geval.Het was niet de bedoeling dat je nog meer intelligente vragen ging stellen want dan val ik onmiddellijk door de mand zoals je ziet.Satja (niet blond, maar toch behoorlijk dom) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 17 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2006 sorry hahahaha, dit komt trouwens wel in mijn postvak ook binnen dus dat is wel anders.liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten