Spring naar bijdragen

Het is weer weekend


dreamer

Aanbevolen berichten

lieve Dreamer,

weet je nog vorige keer toen je zo'n trek had. Toen is Houtje uitgerukt met de brandweerwagen om je te redden. We zijn toen allemaal "naar je toegekomen" en het is gelukt!!!

Nu gaat het weer lukken! gelukkig waarschuw je ons.

Doe het niet lieve Dreamer, weet je nog de keer dat je het wel deed? wat had je later een enorme spijt. Je zal zo enorm blij zijn morgenochtend als je het niet gedaan hebt. Zeker weten!!!!

DREAMER, WE REKENEN ALLEMAAL OP JE!

en wat fijn dat je ons deelgenoot maakt nu!!! Nu sterk zijn, dat voelt morgen als een enorme overwinning. Ik feliciteer je alvast dat het gaat lukken!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Dreamer,

Net op tijd aan de bel getrokken, goed zo!!!!
DOE HET NIET!!! Geef er niet aan toe, het is het niet waard, je lost er niets mee op en je wordt er alleen maar zieker van. Er zijn meer dingen onder de zon dan drank, neem lekker die douche en drink je vol met warm water, wedden dat je dan geen trek meer hebt. Probeer te ontspannen en raak niet in paniek, nergens voor nodig. Morgen ben je hartstikke blij als je fris wakker wordt!!

liefs Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dreamer, volhouden nu hoor!!! Goed dat je je hier hebt gemeld. zoals je zien staan alle hulptroepen klaar om uit te rukken als het echt nodig is. Denk maar aan de vorige keer en hoe je je toen voelde, dan laat je het vast wel. Verder sluit ik me helemaal aan bij de rest van de dames.

Heel veel succes dreamer, ik denk aan je!!

Dikke knuf Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...