dreamer Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Hallo allemaal,Ik wil iedereen bedanken voor jullie ondersteuning. Het gaat nu weer goed met mij. Maar soms heb ik ditnodig en dan is het toch zo mooi dat dit forum er is. Jullie snappen mij en andersom. Ik kan iedereen nietpersoonlijk bedanken, en daarom doe ik het zo.Niet onpersoonlijk bedoeld, maar ik hoop dat jullie het allemaal goed gaat dit weekend.Zet hem op, en allemaal sterkte en succes.Liefs,Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Het komt ook niet onpersoonlijk over hoor,fijn dat het weer goed gaat en inderdaad... daar hebben we elkaar toch uiteindelijk voor he!fijn weekend nog, Dreamertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Moon, jij ook bedankt hoor!! Samen redden we het wel hoor, en daar is het forum toch ook voor bedoelt he? Fijn dat je het gered hebt en je je weer beter voelt.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Ik had ook niet verwacht dat zo'n forum met wildvreemde mensen zou kunnen helpen, maar dankzij dit forum kan ik nu de weken gaan tellen... ipv de dagen.. en sta ik nu 2 weken droog!!dreamer, geen dank, en gewoon per dag ervoor gaan!! het loont de moeite!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dick Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 Moon/Dreamer (mooie naam!) Sterkte en denk aan wat ik geschreven heb, info kun je altijd vragen.Groetjz Dick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten