Spring naar bijdragen

maandag 20 maart


Houtje

Aanbevolen berichten

Jaaaaaaaa haaaaaaaaaaa Pietjen Puck

Maar Houtjen wil weten waar DIT OVER GAAT DORIE.

Overigens Hermientje een piepkleine correctie (zeikerd die Houten) die diclofenac tips waren niet van PP (PP krijgt altijd ALLE VEREN IN HAAR KONT) toevallig waren deze van jullie eigen klaag-Houtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de huisarts en apotheek hadden me al gezegd dat ik de pillen na het eten moest nemen.. (terwijl stom genoeg op de verpakking staat dat het een half uur voor het eten zou moeten.. rara) alleen dat glas melk waren ze vergeten erbij te vertellen, zal ik de volgende keer zelf als tip meegeven aan de Huisarts hihi... en wat ook meespeelt is dat ik vandaag ongesteld ben geworden.. pfffff gelukkg maar, dan kan het alleen maar nu weer de goeie kant op gaan.

en ruzie?? nav Eus? zo ervaar ik het niet.. maar ik neem het nou eenmaal graag voor de andere kant op, en dat mag in een discussie.. anders is het geen discussie toch?? hoewel "opnemen voor" nu ook weer niet het juiste woord is. MIj gaat het er meer om dat ik me afvraag of stoppen nou wel echt de enige optie is voor ons allemaal. Voor de meesten wel.. en ik ben bang voor mij zelf ook.. en dat speelt ook mee denk ik.. Ik ben nu ook bij tactus bezig met mijn doelen en dat is lastig merk ik.. en die worsteling zullen we allemaal ook wel kennen denk ik.. nooit meer, af en toe, hoe doe je dat??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja Hermiena.. klopt helemaal hoor.. in mijn euforie als iets goed gaat ga ik meestal te hard. Dat is eigenlijk gewoon een beetje mijn levensstijl helaas.. hollen of stilstaan.. het liefst hollen en dan zegt mijn lijf vanzelf wel wanneer ik stil moet staan.. NU dus!! toch is het al zoveel minder dan vroeger.. lang leve de ouderdom.. toen rende ik door tot ik erbij neerviel en tegenwoordig grijp ik wel eerder in.. alleen dit keer was alles schijnbaar teveel bij elkaar, herkeuring, balcondeuren waar ik beslissingen voor moet nemen, verjaardag en druk op mijn werk... en kaboem, dan lig ik opeens op mijn gat... vandaar dat ik ook in beroep ga tegen mijn herkeuringsbeslissing, 20 uur werken.. mwaaah, lijkt me geen fijn plan.. begin eerst maar eens met 12 ofzo dat is voor mij vaak al heftig genoeg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...