tapas Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Goh, mag ik nu zomaar een draadje openen, iedereen was denk ik moe gisteren, allemaal keurig op tijd naar bed gegaan... en vandaag is het weer MIJN donderdag (mijn voorheen wekelijkse bezatavondje na een week werken) en ik ga er weer voor.Allemaal een fris en fruitige en vooral zonnige dag toegewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
arwen Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Goedemorgen.Bij mij was het gisteravond niet zo goed gegaan. Ik moet voor mijn werk wat hapjes maken en die waren niet goed gelukt. Ik baalde daar zo van, want iedereen zegt altijd dat ik goed kan koken, maar als ik het belangrijk vind dat het goed lukt dan is het niet goed. Ik wil dan dat het perfect is, dus voor mijn gevoel had ik gefaald. Dus kon ik net zo goed en wijntje nemen. (maandag dinsdag en donderdag zijn mijn alcohol vrije dagen). Ik ben er dus aan begonnen. Maar naar 1 glas vond ik dus daat ik dubbel faalde en ben ik ermee uitstopt. Daar ben ik dan wel weer een heel klein beetje trots op.Ik moet nu rennen ant ik heb om negen uur een afspraak.Groetjes Arwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Hallo mede forumpjes,'t is nu 10 voor 5 en ben helemaal alleen op het forum, waar is iedereen.Weet je wie ik al heel lang niet op het forum heb gezien, Gerda (oma knotje)Ik weet dat ze weer aan het werk is maar ze zou in de avonduren toch met ons bij kunnen kletsen?Met mij gaat het nu een stuk beter maar heb veel verdriet om mijn dochter dat ze nu niet meer thuis woont maar voorlopig als pleegkind bij mijn zus en zwager en over 3 a 4 maand gaat ze naar een soort huis voor kinderen met problemen thuis. Ze staat er zelf gelukkig helemaal achter.Maar deze beslissing is voor ons beide helaas de beste.groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Ericavan de week heb ik Gerda online gezien. Ik hoop dan ook dat ze weer snel terug is want ik heb haar ook gemist en ben benieuwd hoe het met haar is.Vervelend dat je zo droevig bent maar goed dat je inziet dat het voor jullie allebei het beste is. Veel sterkte he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Nee Katrien de aanleiding heeft te maken met dat ze door mijn gebruik jarenlang eigenlijk door mij is verwaarloosd en we hebben nu constant harde confrontaties en ze manipuleert en liegt konstant.Als ze thuis is is de spanning soms te snijden, en dat ze uit huis geplaatst is, is eigenlijk al een jaar in onze gedachten geweest. Ik denk dat als ze thuis blijft wonen ik binnen de kortste tijd weer iets zoek om maar niet te hoeven voelen.Ik heb dagelijks contact met haar en nu gaat het heel goed tussen ons.Ze heeft ook hulp via ggz(ik ook natuurlijk) en ze heeft hier ook testen gedaan en vertoond inderdaad pddnos verschijnselen.Ik had toen ze gewoon thuis woonde continu zin in een valiumpje of zoiets en nu niet dus dat gaat gelukkig goed.En mijn zus woont maar 1 km van mij vandaan dus kan er zo heen als ik de behoefte daar aan heb.Het hoort hard maar ik ben blij dat ik nu even rust heb en Marloes ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 het klinkt juist als een hartstikke goede oplossing Erica. En dan nog bij je zus, voor je dochter ook vertrouwd, en ik moet aan Tapas verhaal van vanmorgen denken, juist omdat jullie bewust aan jullie relatie werken kan het nog heel mooi worden waarschijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Beste ErikaEen heel grote beslissing die jullie hebben moeten nemen, blijf sterk.Ik denk ook dat het beter is voor nu, ik heb je nood berichtjes hier en daar gelezen over je dochter,En ik denk dat je nu even aan je zelf mag denken, de leeftijd van 15 is echt heel zwaar en bij jou dochter past de opmerking ach de pubertijd helemaal niet. Het ging veel verder, tot voorbij uitgeput zijn.Nu komt er een rust voor je, niet om na tedenken over verwaarlozing wat je voelt als probleem, maar je krijgt tijd en energie voor wat je eigelijk nog wilt geven aan haar.Dat zal mooier zijn dan de gevechten van nu.Je zal zien dat er respect zal groeien voor jou, ze blijft geen 15! Geloof in je zelf en in marloes.Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 wat een lieve berichten allemaal, ik word er helemaal warm van. Bedankt lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Erica,Warm je zelf maar aan de berichtjes voor jou hier.Je verdient het. Ik vind jou een 'doordouwer van de bovenste plank'Sterkte en laat het je niet verbazen dat je door veel mensen hier gewoon aardig gevonden wordt.Je manifesteert jezelf hier zo ontzettend oprecht en dat maakt dat je mensen voor je 'inneemt'.Sterkte met alles rondom je dochter want dat is nog helemaal niet zo makkelijk, lijkt me.Groetje,tante Til Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Pft Lieve Erica,Als ik dit allemaal zo lees, dan ben jij mijn moeder en ben ik Marloes. Heb dit in de pubertijd ook met mijn beide ouders moeten doormaken en bij ons is het uiteindelijk ook allemaal goed gekomen. Nou ja, meestal wel, zie andere draadje. Knap van je dat je je dochter kunt laten gaan, dan zal ze later uit zich zelf naar je toe komen. En lieve schat maak jezelf geen verwijten, je deed het niet uit luxe. Hoe moeilijk het nu ook voor je is, praat jezelf geen schuldgevoel aan want je bent harstikke goed bezig. En nog belangrijker zadel je dochter niet op met jou schuldgevoelens. Mijn moeder zegt nog heel vaak tegen mij dat ze het niet goed heeft gedaan en dat ze een slechte moeder is geweest en geloof me ik als dochter wil dat helemaal niet horen, vind het zelfs irritant. Hoop dat je een beetje tussen de regels door kunt lezen wat ik bedoel, kan het niet zo goed uitleggen maar herken wel veel van je verhaal en voel je verdriet. Sterkte met alles!Dikke knuf voor jou.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Ja oma knotje, waar zit je toch? Heb het al vaker gevraagd maar we horen maar steeds niks. Ik ga er maar van uit dat geen nieuws goed nieuws is en dat je ons mischien niet meer zo nodig bent. Maar toch zou het leuk zijn om weer eens wat van je te horen hoor!!Pft, jongens ik ben zo ontzettend moe zeg. En een druk weekend voor de boeg. Had vanmorgen een vroege dienst en ondanks dat ik veel had geslapen kwam ik al moe het bed uit. Nou rampen alom op het werk, om 8 uur lag er een bewoner in de gang op de grond. Bleek dat ie zijn been gebroken had. Heel gedoe om alles klaar te maken voor het ziekenhuis. Maar ondertussen moesten de andere bewoners ook nog worden gewassen en iedereen moest nog ontbijten. Hectisch dus. Eenmaal thuis flink aan het poetsen gegaan want zaterdag krijgen we 4 logees want dan is ons familie uitje naar de discoo met 3 generaties. Heb er wel zin in hoor maar ja de bouw gaat ook gewoon door he? Morgen komt de hulp gelukkig om het nieuwe gedeelte helemaal te lappen en te ontdoen van verfresten. Maar moet morgen zelf weer werken van 3 uur tot 23;00. Zaterdag zorgen dat ik leuke kleding heb, generale repetitie voor ons optreden van volgende week zondag met de goochelgroep en om 21;00 komen die 4 jongens dus logeren. Moet ik ook nog eerst iemand ophalen met de auto ( omdat ik toch niet drink) de logeerbedden wassen en opmaken en zorgen dat ik voor het hele spul eten in huis heb. En dan dus ook nog stappen!!! Ben nu al munt, hahahaha. Maar ja ik heb er wel zin in, het wordt vast een leuk weekend!!Heb vandaag alles boven al schoongemaakt en maar snel ff een chineesje gepikt want vanavond had ik afgesproken met een nieuwe vriendin die al weer 2 weken in haar nieuwe huis woont waar ik nog steeds niet was geweest. Leuke meid is dat zeg, we zijn nog even naar ons huis geweest zodat zij de nieuwe keuken kon zien en daarna hebben we nog even een sinasje gepakt in het cafe op de hoek.Binnen kort ga ik met haar winkelen want ik moet nog op zoek naar nieuwe meubels. En ze gaat me helpen met het opruimen van de zolder en daar ben ik heel erg blij mee want er ligt wel zoveel zooi achter de schappen. Komt het door dat zonnetje van vandaag dat de adrenaline weer door mijn lijf giert?? Pft ik heb echt al bulten werk verzet vandaag en ben ontzettend moe maar wel voldaan!!!Duik mijn ledikantje zo in, moet er morgen weer vroeg uit want de oude keuken moet ook nog schoon. Ben zo boos op mijn man, hebben ze die keuken weg gegeven aan familie en dat ding is zo vies he? Ik schaam me dood dus die moet nog ff schoon want zo kan ik hem echt niet afleveren. Heb van de week de wasemkap en de oven al gedaan dus het ergste is klaar. Nu alleen de kastjes nog en die zijn wel schoon. Heb toch helemaal geen zin om die oude keuken nu nog te gaan poetsen! Ik poets liever die nieuwe, die is veel moooier!Pft ik merk nu al aan mezelf dat die 2 maanden rust me goed hebben gedaan maar nu begint het drukke leven weer. Veel workshops, de bouw, veel werken oh heerlijk weer lekker aan de slag! De leuke tijd komt er weer aan en dan ben ik op mijn best. Ben weer ontwaakt uit mijn winterslaap.Kennen jullie dat? Hoe drukker of je bent hoe meer of je aankunt en hoe meer of je doet? Ik heb er weer zin in. Zo leuk ook op mijn werk, dat mensen me gemist hebben! En vanavond in het cafe ook goh meid lang niet gezien hoor je dan van verschillende kanten. En dan die leuke vriendin dat zijn allemaal kleine dingen die ik moet koesteren.En in alle hectiek heb ik ook nog heerlijk een uur met de hond gelopen in de voorjaarszon.Nou jullie vinden me nu vast een chaoot en dat ben ik ook maar daar voel ik me het meest gelukkig bij want dat geeft me weer het gevoel dat ik leef! Hermientje is er weer helemaal.Hoera het is voorjaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Ja, Hermiena,nou zijn we er zóóó dichtbij, vergeet ik het nog bijna! Zaterdag is 25 maart, dé dag dat je weer zou gaan drinken volgens je eerste plannen! En vanaf 20 maart wilde ik je proberen over te halen om het misschien nog eens te heroverwegen, maar volgens mij heb je daar geen aanmoedigingen van buitenaf voor nodig he. Lollig, toen je dat zei was 25 maart nog zó ver weg. En nu is het al overmorgen!!!!Over die keuken he, je schrijft dat je man hem heeft weggegeven. Je bespaart je een hoop werk als je tegen die mensen zegt: "je krijgt m wel, maar je moet m zélf eventjes schoonmaken".Goed idee Hermiena?????Maar we hebben toch genoeg forumvrienden die graag poetsen als therapie?? misschien kan je hier een oproep doenwelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten