pietjepuk Geplaatst 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 Nou, met trots kan ik melden:helder en pietjehebben de boel keurig in orde!maar nogmaals, ik ben niet zo'n chatter! voor een keer misschien nog wel leukCheryl, nee joh, niemand gaat weg hier! TUURLIJK NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justine Geplaatst 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 Ik ben een van de 190 (of zo) meelezers. Ik ben nu wel bang dat het allemaal verloren gaat. Ik heb er wel wat aan hoor maar kan nooit goed meepraten. Ik kan dus niet meechatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 Hai pietje Het forum vind ik wel fijner denk ik zo. en Cheryl zet de koffers maar weer in kast meid!we zijn niet weg hoorHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 JustineHeel heel heel welkom op dit forum, dit geklojo vandaag heeft je dan toch aan het schrijven gekregen dat heel wat weer iemand er bij meelezen is goed en nu of dan een groet ook.Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shardam Geplaatst 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 Helder, Kun je ook meekijken bij chatten? Ik heb de emailadressen geprobeert maar dan ik ik alleen een email versturen. En dat wil ik net niet, Pietkepuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 Beste ShardamMet verbazing lees ik je berichtje, je had ons gewaarschuwd hier niet veel te zijn, en nu wil je wel chatten? wat vond je van onze berichtjes aan jou? alles goed met je ik heb je zelfs geplaagd dat je een buur ben Ha Ha ik had eerder verwacht te horen vanjeHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 Nee cheryl, mijn naam is rooie-rinus@hotmail.com dus als je je eigen hotmailadres hebt kun je mij aan je contactpersonen toevoegen. Maar dat kan alleen als je zelf een msn hotmail account hebtsucces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 Aangepast.Liefs,Tante Til Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 Hé Cherylletje,Het is helemaal niet moeilijk!gewoon Houtje goed lezen.Als tante Til het kan kan iedereen het, écht waar.Ik heb zelfs met Erica gechat. Gewoon."Hoe gaat het met jou?Met mij gaat het goed!Leuk hé, dit?Ja leuk, en je komt niet zo gauw op andere gedachte's.Nou, zeg dat wel.Nou dahag!Tot chat's!"Dat werk.Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 En inderdaad,houten het is helemaal niet moeilijk met jou uitlegd, zelfs als je blont bent dan lukt het nog. Ik heb iedereen die hier staat al toegevoegd en zal jullie mijn adres ook even geven.kralenbop@hotmail.com dus wie wil voeg me maar toe hoor. Wel jammer is er nu net niemand online, hahaha kan ik het niet proberen.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2006 justine, shardam en cheryl. Het forum blijft gewoon het forum hoor.. niks wordt hier anders, maar sommige mensen willen graag met elkaar chatten.. dat is ieders eigen keuze. Ikzelf heb daar niet zo'n behoefte aan.. forum is voor mij al snel genoeg zo. Verder blijft iedereen gewoon hier komen denk ik.. dus maak je geen zorgen!! en trouwens welkom, leuk om eens wat van meelezers te horen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten