Spring naar bijdragen

dinsdag 28 maart 2006


Houtje

Aanbevolen berichten

Ha we hebben nog geen dagdraadje dus bij dezen.
150 dagen geleden gestart zeg maar (5 maanden op de dag af 28 oktober) gestopt, toen bijna 100 dagen, toen weer droog, toen alleen de weekends, nu ga ik toch weer voor helemaal niet drinken. Misschien wordt die gierende trek om 16.11 dan pas minder...........zucht......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje

ik hoef je niet te vertellen dat ík dit een verstandige beslissing van je vindt. Wil je bij dit voornemen geholpen worden?

Het is nog niet zo lang geleden dat je schreef dat je lekker een wijntje nam en dat je het geklaag van ons hierover wel tegemoet zou zien. Toen dacht ik: nou, in die rol wil ik eigenlijk niet zitten, daar heb ik geen zin in. Maar als je dit graag wilt en je wilt er steun bij wil ik die graag bieden.

Ik denk dat het helpt bij het verminderen van het tandhakken. Fleur? Mathilde? Piggelmee? StMaarten? Hermiena? Satja? Maria? wat is jullie ervaring? Eigenlijk weet ik het antwoord wel.

Het voordeel van NIET vind ik: je hoeft er ook niet over na te denken, hoeveel? vandaag wel? hoe laat beginnen? nu stoppen of nog ééntje? weet je alle beslissingen zijn weg! Dat maakt het ook makkelijker.

Maar dat weet je ook wel, met je 100 dagen!

succes met je beslissing. Ik zal je bijstaan als je dat wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey houtje,

Ik sluit me helemaal aan bij pp. Denk dat het tandhakken inderdaad minder wordt en dat niet meer drinken makkelijker is dan af en toe wat drinken want dan ga je zo snel weer je grenzen verleggen.
Tuurlijk wil ik je graag steunen bij je doel!! Het gaat je vast lukken, zet hem op!!! Ik vind het een heel verstandig besluit van je.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Houtje,
16.11 komt weer in zicht.
Mij overvalt die gierende trek soms ook nog.
Afgelopen zondag dacht ik dat ik gek werd.
Na een verjaardag, taxi spelen voor de halve familie. Hielp niet.
Om 18.00 nog anderhalf uur gaan fietsen, want zomertijd, hielp wel, maar toen ik weer binnen was begon de ellende opnieuw, ook al omdat ik eten moest koken.
Dan maar een pizza bestellen.
Ging niet door want ik moest 3 euro bezorgkosten betalen, voor 1 pizza.
Mathilde kwáád.
Op alles en iedereen.

Op die momenten denk ik dat ik een hoge prijs betaal voor mijn alcoholvrije bestaan maar niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou zijn.
Nu ben ik wel blij dat ik zondag dat gevecht geleverd heb, dat ik er de kracht voor had.
Trouwens, heb zondag met mijn kwaaie kop wél chatten geleerd en complimenten van jou ontvangen.
Als er ergens een deur wordt gesloten gaat er altijd wel ergens weer een venster open;):).
Sterkte, de komende uurtjes en dat geldt voor iedereen die het moeilijk heeft.
groetje,
Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook weer niet te genieten Til mopperen op de kids die schieten weer niet op, te laat op de hockey want tegenwind en ik word helemaal EEN BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZZZZEEEEEEEEEEE bal woede EN IRRITATIE. Wat is nou beter ???????
Ondertussen eten koken, tandhakken, schoolavond regelen, tandhakken GGGGGGGGGGRRRRRRRRRRR.

En die keukenwekker doe ik ook niet meer stom kreng jezelf belazeren met een KEUKENWEKKER.

Gewoon: karakterslapte dat drinken ik weet het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee,

Dat vind ik niet. Hebben wij een slapper karakter dan de níet drinkers?????? (Je, weet, ik ben een drinker die niet drinkt, ik ben geen 'niet drinker')

Geloof ik niet. Gaat er bij mij niet in. Anders zouden er heel veel andere dingen ook niet gelukt zijn die wél gelukt zijn.

Wij hebben geen slapper karakter. Jij weet wat de cactussen nu tegen je zouden zeggen he, Houtje:

"je bent zo goed op weg, je bent zo goed bezig en aan het nadenken, laat deze NIET HELPENDE GEDACHTE niet toe bij jezelf!!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...