Spring naar bijdragen

Donderdag 30 maart


Piggelmee

Aanbevolen berichten

Zo die zit!

Goedemorgen allemaal,
Aan mij de eer van de dagopening, ja, ja, Piggelmee is er nog. Nog steeds alcohol- en rookvrij, respectievelijk 4 en 2 maanden!!!!
En nogal gepreoccupeerd met de Keulschen Pot, die op z'n kop wordt gezet. Er valt al veel onkruid met kop en staart te verwijderen, alvorens deze operatie kan plaatsvinden, maar dat duidt evenzohard op het voorjaar!!!

een fijne dag toegewenst,

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, gezellig,

Piggelmee back in de race again!

Ik vind het altijd véél gezelliger als jij meedoet.

Belastingaangifte? Ik heb uitstel tot 1 juni. Is dát geen goed idee? Gisteren wel mee bezig geweest, kreeg ik meteen migraine. Heb ik normaal nóóóit.


Fijne dag en Piggelmee, gefeliciteerd met de vier maanden niet drinken en de twee maanden niet roken. Dit is helemáál knap!!

Fijne dag iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belastingaangifte? Ik, je kent me wel, Eigen Houtje doe het al 20 jaar zelf, 20 jaar stress, deed het zelfs ook altijd voor mijn ex, nee dank je nu niet meer, was de stress beu. Ik zit nogal met de ziektekosten e.d. dus het gaat nu naar "een mannetje". Opgelost.

Pil zit erin, Anti-depri-, refusal en de rest, dus ook vandaag geen drank, ook niet na de GROTE SCHRIK gisteren met stikkende Dochter, man man, ik heb er slecht van geslapen.

Prijs jullie (soms) maar gelukkig dat je dat allemaal mist. En helaas, dat je het kind gisteren niet hebt zien genieten toen ze 5 x scoorde op het schoolvoetbal met haar lange benen .... ze was helemaal hyper (vandaar ook die verslik denk ik). Pfffff...... ik snap die moeders wel die drinken. Maar ik DUS NIET. Ja koffie, en zo.

Ik ga nu naar mijn wasgoed, in tegenstelling tot van de week (toen kon ik in de strijk duiken en zwemmen kan ik nu in de modderbroeken duiken en zwemmen) ook fijn maar zoooooooooooooo dankbaar als ze weer stralend schoon in de kasten liggen.

Verder ga ik wat violen planten die waren maar 50 eurocent (toch een gulden) en dan is mijn dag half om.

Zoon van 11 heeft vandaag een spreekbeurt over de Tweede Wereldoorlog ik ben erg trots op het resultaat hij heeft het helemaal zelf gedaan. Als jullie nou fijn meedelen in de trots heb je niet de ellende en wel de trots. Eigenlijk zijn jullie allemaal een soort tantes van Zoon en Dochter vooral Dochter weet iedereen bij naam.

Nou jongens ik ga er weer voor.

Heeeeeeeee laat ik Helder eens inschakelen voor dat wasgoed, dat klinkt zo schoon "Helder"......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben wel benieuwd wat dat nou is met die keulse pot van piggelmee... vertel je dat nog eens aan ons nieuwelingen?

en Houtje.. moet ik even terug lezen hoor, verslikkende dochter.. pfff, je moet er niet aan denken dat zoiets mis gaat

mijn dagverhaal gaat verder waar die gisteravond gebleven is. Vanmorgen werd ik wakker en ik kon me niet meer omkeren in bed. Mijn hele achterkant, onderrug en bovenrug zijn inmiddels een eigen leven gaan lijden.. wat totaal niet overeenkomt met wat ik wil..en wat dan ook tot grappige situaties leidt.. wil ik zitten dan schieten de pijnscheuten zo door mijn rug dat ik uiteindelijk op handen en knieen op de grond beland... Ik moet zeggen dat dat een rare sensatie is.. als je lijf echt niet wil doen wat jij wilt... Inmiddels zit ik met smart te wachten tot de diclofenac samen met 2 oxazepam het gevecht met die eigenwijze spieren aan wil gaan...

affijn, mijn werk heb ik maar weer afgebeld, want ik kan daar moeilijk op handen en voeten naartoe kruipen, en verder heb ik de huisarts gebeld en kan ik vanmiddag wat zwaardere pijnstillers ophalen bij de apotheek...

en toch denk ik dat dit wel degelijk heeft te maken met het niet meer drinken.. Ik had een ritme waarin ik de spanning liet oplopen tot de donderdag.. laatste werkdag.. om me daarna klem te drinken om me weer te onstpannen en alles af te laten vloeien... dat doe ik dus niet meer en volgens mij is dit nu toch de tol die ik daarvoor moet betalen... Zodra mijn rug weer een redelijk normaal stre(tch)ss nivo heeft teruggevonden ga ik me maar eens buigen over wat ik die donderdagavonden wel kan doen... want dit is wel een heel goeie waarschuwing dat ik toch echt beter mijn grenzen in de gaten moet houden.

Gisteravond snakte ik naar een borrel.. gewoon even om de boel te vergeten, even gevoelloos verder te gaan... blij dat ik dat niet gedaan had, want om er vandaag ook nog eens een kater bij te moeten hebben.. nee...

affijn, dit berichtje kost me al zo'n uur om te tikken, steeds opstaan en even liggen als de pijn niet meer dragelijk is.. gaan jullie allemaal voor me duimen dat de medicijnen die ik zo kan halen me letterlijk weer op de been krijgen???

jaja, blijven lachen hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel eerlijk moet ik een tikkie lachen maar ik heb een jaar in een rolstoel gezeten dus ik mag wel hè. Ik ben naar de kapper geweest zat iemand voor me die "de full works" moest, kleuren, nog meer kleuren, permanent, wassen, knippen, watergolven, invlechten en opsteken, duurde 2 uur. Ik alleen knip knip 15 euri ren ren weg. Grrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tuurlijk mag je lachen.. en hoe kwam je in die rolstoel terecht? dat is wel erg vervelend zeg.. blij voor je dat dat over is. Ik ben ook niet onbekend met lichamelijke klachten.. een jaar of 7 geleden gaf mijn lichaam ook eens heel duidelijk aan dat ik niet meer zo door kon gaan als ik deed.. en kreeg ik reuma.. in mijn handen en voeten (toen kon ik niet eens meer kruipen dus). Uiteindelijk was dat voor mij ook de reden dat ik in dagbehandeling ben gegaan toen. Als je lichaam zo aan de bel trekt dan doe ik echt iets verkeerd. Ik heb uiteindelijk 2 jaar reumaklachten gehad en toen de dagbehandeling op zijn eind liep bleek mijn bloed ook schoon te zijn en ik van de klachten af.... daarom weet ik nu ook weer dat ik gewoon heel alert moet zijn maar wat is het moeilijk als je gewend bent om te hollen om dan te gaan wandelen of stilstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Held Houtje! Lekker voor je. Ik ben na een vreselijke tuk weer bij de mensen. En nu knallende koppijn, neen, geen kater koppijn, gewoon. ach ja, verdeel het maar zeg ik dan.

Mijn belastingen zijn al eeuwen de deur uit, ha ha, nee hoor, ik ben er erg "goed" in geworden de laatste 15 jaar. Na wat geoefend met m'n pa kan ik dat nu ook al weer jaren alleen. Vind het wel een kick om van alles en nog wat terug te krijgen.

En nu, twijfel of ik nog even ga avond shoppen, m'n cremmetjes voor het facie zijn op en ik voel wat ruw. Hebben jullie trouwens de Dove met kleur al uitgeprobeerd? Als iemand mij zou zoenen zou het een ware negerzoen worden. Word je helemaal vrolijk van, is lekker gevoel als je al niet zo prettig in je velletje zit, leuker als dat dan wat coeleur heeft.

Verhaal van Tapas vind ik erg bekend voorkomen. Ik kruip ook zo nu en dan rond. Wat het dan is? Maar het kan echt van het een op het andere moment "erin" schieten. Laatst heb ik weken als een invalide door m'n huis gekropen. Kon niet eens meer zitten. En nu zit het lijf ook weer vol spanning, je kan pingpongen op m'n rug. WAAR ZIJN DIE GROTE HANDEN! En ik heb een lullig douche straaltje. En lauw water, zal het ik het nog erger maken??
Nee, gister een nieuwe huisgenoot gekregen. I proudly present Muis de hamster. Zo schattig. Hij/zij woont in een waar hamsterparadijs. Menig mens zou zo'n onderkomen willen hebben, met veranda en serre en restaurant waar hij/zij helemaal in kan gaan zitten. + een oranje bedje.

Maar goed, het gaat hier nog aardig, hoop weer te horen van jullie,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedoel ik nou Emma,

daarom denk ik dat jij het wel goed voor elkaar hebt voor jezelf, koop je niet alleen leuke tulpen voor je huis maar ook een hamster! Leuk toch??? Is toch een teken dat je het gezellig voor jezelf weet te maken. Dat vind ik altijd zo goed van jou.

Had jij nou ook een kat of vergis ik me??????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb een poezebeest. Ach gos, gister bleef ze haken in een plastic tasje en het is zo'n bangerd, dus met tas en al door het huis. (veel kan je dan omver werpen, maar goed). Blijkt dat daardoor een van haar nagels eruit is. Dus bloedbad maar ik mag natuurlijk niet kijken! Nee, ze lost het zelf wel op.
En met Muis en kat gaat het wel goed, Muis graaft gangen onder haar hamster huis een soort schuilkelder mocht er een nucliaire oorlog komen. Handig beest.

Kortom, het is wel levendig in m'n hutje. Ik heb dan wel geen Keulsche Pot maar het is best knus.

Liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief dat je er nog aan denkt. Dit gassie, Zoon dus van 11 liet eerst een stukje DVD zien over de landing in Normandië, hoezo van deze tijd, toen een spreekbeurt, nog net niet via Powerpoint en heeft een "goedje" gekregen dus beter kan niet. De opmaak was keurig, mooie plaatjes (door moeders mooi ingescand) er ontbrak alleen een litereatuurlijst NATUURLIJK het is groep 7 voor jullie zeg maar 5e klas. Dus dat hebben we weer gehad. Overigens is het een indrukwekkend werkstuk qua tekst en daar heb ik NIETS aan gedaan. O zo. Je kunt trots zijn op "ons neefje" !!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...