helder Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 dagdraadTja lieve mensen ik lag in een wedstrijdje met Hermiena wie de eerste zou zijn met de dagdraad en jawel ik heb gewonnen door een beetje vals te spelen maar het is 1 april en dan mogen de grappen over tafel.Terwijl iedereen zwaar op de pendalen moet zo nu en dan, blijkt Hermiena een geheim wapen in de schuur te hebben staan dus hou netjes rechts als je je rondjes maakt op het pleintje.En wat zou dat nu weer zijn is spannend voor jullie maar ik spring er met beide benen in als het een bakkie zou kunnen zijnGoede start allemaalHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Gewonnen!! Oh jee morgen 1 april?? Straks is die workshop een grapje??? Nou helder de eer is aan jou. Het was me weer een woest genoegen en nu duik ik onder de lakens van TT. Met wat paracetamol zo dat ik morgen weer kan draaien.Slaap lekker allemaal en doe het ff zonder mij want ik ben een beetje ziekies.TT neemt vanacht voor me waar.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 He, Helder,je veter zit los! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dick Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 1 april.Ze hebben in mn dorp ook een 1 april grap bedacht. We zijn al t groenste dorp van europa maar nu gaan ze voor t soocialste dorp": a.s. zaterdag, dus iedereen zijn hoed afnemen als ie een bekende ziet, de deur open doen, elkaar groeten e.d.Dat doe je normaliter toch ook al?Of woon ik in een achtergebleven gebied? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Dick, Nu wordt ik toch wel benieuwd, woon je soms in brabant in st. oedenrode? Dan woon ik niet zover van je vandaan! Of zit ik helemaal verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 De leukste heeft een week of twee geleden al in de krant gestaan en haalde het nieuws: dat de ouders aan de kinderen één keer per maand een wc-rol moesten meegeven dan kon het budget van de school besteed worden aan meer "constructieve" dingen. Ik was er zelf ook ingetrapt, en toen ging het 1 april in en waren we gefopt.Bij ons op school moest iedereen vorig jaar (ik ben ook zo'n muts die alles gelooft dus) ene volgende week woensdag zijn tandenborstel meenemen. De Tandartsen hier in het dorp hadden geconstateerd dat er zo slecht gepoetst werd en daarom zou een mondhygiëniste op school van de firma "lirpa nee" (dat stond dan voor iets ingewikkeds....) zou instructie komen geven. Was ik ze vergeten, dus pijlsnel op de fiets naar de buurtsuper voor 2 tandenborstels voor Zoon en Dochter, ik ga meteen alles nalezen wat op vandaag slaat.....Die volgende week woensdag was natuurlijk een april maar ja tut Houten had het niet gezien..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 hahaha ik zei vanmorgen met een stalen gezicht tegen manlief dat we vanavond een verjaardag hadden die ik was vergeten. Pissig dat ie was. half uurtje boos laten zijn en hem toen maar uit de droom geholpen, hahaha. Dus ik ben op mijn hoede nu want hij zal me wel terug pakken vandaag he?Hier hadden ze een keer een grap met het drinkwater we zouden wonen bij een bron. Moest je een lijstje invullen of er ook bruin spul onder in de dop van de kraan zat en zo. En toen op 1april stond er bij iedereen een flesje bronwater voor de deur, hahaaha. Iedereen was er in getrapt.Nou ik ga snel het dorp ff in, moet nog panty's halen voor morgen, kan natuurlijk moeilijk op treden met blote benen he? Alhoewel? Is wel sexy natuurlijk want zoveel heb ik al niet aan. Toch maar een panty, brr veels te koud. Fijn weekend allemaal, en hahahhaa helder je spreekt in raadsels moest zelf ook even nadenken wat je bedoelde met geheime wapen maar ik weet het al weer. BRRRRRRRRRR meer zeg ik niet.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 hey wat is het hier rustig zeg? Is iedereen aan het genieten van het mooie weer of zit iedereen 1 april grappen uit te broeden?Nou de workshop zit er weer op was erg gezellig. De dochter van mijn vaders nieuwe vriendin had de workshop geboekt en pas vorige week kwamen we daar bij toeval achter wie zij was en wie ik was. Grappig he? Leuke meid was het dus dat scheelt al weer zoveel voor het geval ze eens een seriuese relatie krijgen he? Nou ik ga de rommel maar weer eens op ruimen.Fijn weekend Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 1 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 HeHermiena leuk is dat heAls de wereld op zo klein lijkt met zo een toevallige ontmoeting en ja het is een beetje rustig vandaag.Maar we hebben er zo op gewacht de lente lekker naar buitendus groetjesHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 Had ik me niet keurig afgemeld voor vandaag ivm hokkie, een bezigheid en een verjaardag in Rotterdam? Kom net binnen wandelen en moet de kudden nog voederen (blèh) en in bed zien te wieberen geen kleinigheid met dit weer.....morgen ben ik ook redelijk off-line ivm een taxi-rit à la Tante Til van maar liefst 150 km heen dan 2 uur daaro ik zeg niet waaro en dan weer terug en de kids moeten onder de pannen iemand interesse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten