erica Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Helder en ik hadden vanmiddag iets vreemds, Houtje was op msn en Helder en ik kregen groffe taal naar ons toegeslingerd, dit was absoluut niet Houtje. Ik kreeg te horen dat ik een L.L was en maar een kleintje heb en nog meer onzin.Dit komt omdat er waarschijnlijk mensen mee kunnen lezen op het forum en zo achter onze inloggegevens kunnen komen.Dus als je houtje ervoor krijgt met schuttingstaal is het NIET Houtje zelf. Blokkeren dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 dank Erica,ik was hier al een beetje bang voor. Daarom had Houtje geschreven dat we onze adressen via de prive mail moesten versturen maar we waren allemaal zo blij dat het lukte dat we dat niet gedaan hebben!ik zal deze NepHoutje meteen blokkeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 ojee, nou dat weer. Nou ik zou zeggen gewoon negeren die houten. En de echte houten gewoon een nieuwe naam aanmaken oke? Dat gedoe houden we hier niet van he?Erica bedankt voor de waarschuwing als houten me af gaat bekken dan weet ik hoe laat het is. hahaha.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Hoi Houtje ik heb ook geblokkeerd wil een nieuwe naam maken voor je zelf en dan niet het pas word vermelden op het forum er zijndus lolbroeken die daar misbruik van maken giteren had ik Dick onder jou naam dat was niet erg na wat misverstanden.Maar van daag zat er een puber tussen das balen.enfin ik mis je al weer op de chatHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Beste Forumleden,Wij adviseren dringend om geen email-adressen, hotmail-adressen en andere persoonlijke gegevens op het Forum te plaatsen. Hier kan misbruik van gemaakt worden.Mocht je dit soort gegevens al hebben geplaatst dan verzoeken we om deze alsnog te verwijderen.Met vriendelijke groet,Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dick Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 D(i)c(K) heeft een aantal vloekwoorden geantwoord naar PIEP, een of andere zieke geest die het leuk vind om naar andere sites laffe mailjtes te sturen. Ik heb ingelogd op alcohol.de.baas met het ww van Houtje en toen kreeg ik dus ook die rotmail.Ik denk dat t beste is even niet te hotmailen totdat we weten wat er aan de hand is. Ik heb hem (Hwsl) wel verrot gescholden maar of dat helpt?Houtje bel even? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 vandáág heeft de 'parelpletter' gewoon gelijk volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Lieve mensen ik moet even mijn kiddo's halen van een partijtje raggen met stokken en zal dan acuut ingrijpen. Ellende !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kika Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 dag houtje,dacht je dat ik jou vergeten was?no way!zeg als dat msnnnnnn wat veiliger is dan doe ik ook nog eens mee.waar is iedereen van de oude garde?ik lees al jullie berichten geregeld en zoek nog wel de oude berichtjes op..het forum heeft me altijd veel steun gegevenhoop dat het iedere nieuweling tot steun zal zijn.jongens als ik het kan, kunnen jullie het zeker!liefs kika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 hoi Kika,dan heb je ook wel gezien, bij de soap, dat ik je altijd ben blijven noemen in de hóóp dat je nog terug zou komen en jawel hoor. En blijkbaar gaat het nog goed met je ook.Dat is nog eens goed nieuws op de vrijdagavond!!!GroetjesPP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Hee Kika er staan hier al maanden keurig gestreken koffertjes klaar, ik heb weer een deur in mijn auto. De oude garde is nog redelijk actief, alleen Binorosa niet meer en Frank heb ik in geen tijden gezien. Verder Fleur, Mathilde, PP, Piggelmee, en de rest die ik allemaal vergeet is er ook nog. Er zijn een paar minder succesvolle figuren geweest maar die zijn weer afgetaaid. En serieuze figuren die het ook niet redden, ook niet hulp van het forum, ook afgetaaid. Dat is jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Jongens jullie krijgen een pv mail met nieuwe hotmail adres en ww okee? Als je dat wil hebben en ik vergeet jullie of je voelt je anderszins geplet laat het dan even weten okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dick Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Na alla problemen, met die zeikerd, gooi ik t oude adres direct weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 dat lijkt me een goed idee, D(i)c(k)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 De adressen kunnen wel blijven staan hoor want zolang ze geen ww hebben kunnen ze niks. dus wat je ook doet hou je ww voor jezelf. Heb je nog geen hotmail, maak dan een nieuwe aan waarin je profiel niet bekend is. Dan is het geen probleem. Heb ik ook gedaan met behulp van de instructies van houten, zie andere draadje. Ik heb de gebruikersnaam waar het ww van bekend is en die iedereen kan gebruiken geblokkeerd dus mij kunnen ze volgens mij niks meer flikken. Dat houd dus ook in dat ik alleen kan chatten met mensen die een eigen acount hebben aangemaakt. Sorry maar dat is nu eenmaal niet anders. Ben nog al gesteld op mijn privacy en heb geen zin in deze onzin!! Kinderachtig dat zulke mensen niet wat beters te doen hebben he?Maar goed, volgens mij is er verders niet zoveel aan de hand en zeker geen reden tot paniek!!Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dick Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 Volgens mij is Piep nog steeds in de lucht (cyberspace). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 Dick wil je mijn naam even weg halen HelderDankje wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 Helder roep ff de moderator in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 Is er ook een manier om de moderator persoonlijk in te roepen??Lijkt me wel handig.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 Is al gelukt. Ik wacht af.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 Beste Dick,Wat kom je hier eigenlijk doen?? Behalve bekennen dat je een drank probleem hebt en daar nogal trots op lijkt te zijn en je wel erg nieuwsgierig bent naar onze id wat ik nog steeds niet begrijp en wat ik naar begin te vinden. Ik wil iedereen hier wel helpen hoor als ik tenminste het gevoel heb dat ze serieus bezig zijn met hun probleem. Maar jij loopt steeds te roepen dat wat je ook probeert het toch niet lukt!! Als je echt een drank probleem hebt dan vind ik dat erg rot voor je maar nu heb ik het gevoel dat je met iedereen hier een beetje de draak steekt. En daar hou ik niet zo van!! Ik vind het helemaal niet cool om te lezen hoeveel drank je wel niet achter je kiezen hebt voor je hier komt en je irriteert me mateloos. Mischien is dat wel wat je wilt maar goed ik heb eigenlijk niet zoveel zin om me met personen die ons niet serieus nemen zo bezig te houden. Dus ik vraag je nog 1x wil je van de drank af of zit je hier gewoon slap te ouwehoeren?? Als je echt van de drank af wilt dan kunnen wij je msichien helpen al weet ik mijn god niet hoe??? Want jij loopt steeds te roepen dat toch niks helpt. Dus wat wil je nu???Dus beste Dick ik geef je het voordeel van de twijfel en als je echt van de drank af wilt dan wil ik je serieus helpen maar eerlijk gezegt heb ik een niet zo prettig gevoel bij jou!! Ik vind het niet prettig als mensen er op gebrandt zijn om mijn id te achterhalen want daar komen we hier niet voor!! We komen hier om ons zelf te zijn en om over de dingen te praten die ons bezig houden nu we niet meer drinken. Dus je kan kiezen, of je doet serieus je best of je gaat gewoon weg!! En meer woorden wil ik liever niet aan je vuil maken. Sorry dat ik het zeg maar ik vertrouw je niet zo! Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 Hermiena dank je wel..... ik zit namelijk met hetzelfde.. weet ook niet goed wat ik met je moet, Dick, en vind het inderdaad niet fijn als je schrijft, net een verjaardag gehad, biertjes achter de kiezen.. terwijl je weet dat mensen hier hun godsgloeiende best lopen te doen om alcohol de baas te zijn.. Mocht je serieus zijn dan wil ik je van harte verder helpen maar tot nu toe reageer je zowiezo niet als ik een suggestie doe en blijft hier schrijven terwijl je gedronken hebt.. en dat voelt gewoon niet lekker.. dus dick, wat is je doel om hier dit forum te bezoeken? soms zie ik dat je meeleeft maar vaker denk ik.. oh die heeft gedronken.. hij wel... en dan weet ik niet hoe ik op je moet reageren.dus Dick, wat wil je van ons.. van mij.. en wat is voor jou de reden dat je dit forum bezoekt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dick Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 Weet niet wat ik moet zeggen. Ben er niet trots op dat ik n alcoholist ben. Was me er ook niet bewust van dat ik 'er stoer over deed', zoal jullie mij er fijntjes op wezen . Ben bovendien ook helemaal niet bezig om jullie ID te weten te komen of zo.Ik dacht op deze site mensen met dezelfde problemen tegen te komen. Heb nu de tranen in mn ogen omdat ik de verkeerde indruk heb gemaakt. Ik ben er absoluut niet trots op dat of wat ik drink (t is veel te veel). Het is een ziekte en dat wil ik graag duidelijk maken.Ik zoek hulp. De meesten van jullie zijn al gestopt met drinken, ik dus nog niet. Vandaar de wat vijandige reacties.Ik sta op een tweesprong: stoppen of niet en IK WEET T NIET !!Stoppen oke: maar zo makkelijk is dat niet, zoals geschreven ik heb t 3 keer geprobeerd.Niet stoppen: kost me veel geld en mn gezondheid op den duur.Doorgaan is t makkelijkst, want er is niemand die echt zegt te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 Dick wil je mijn naam even weg halen Helderen nogmaals dankje wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst 2 april 2006 quote:--------------------------------------------------------------------------------Originally posted by: Dick Forum van alcohol de baas, de naam zegt t al. Ik ben n beeje kwaad dat iedereen in eens mij komt aanvallen alsof ik degene ben die heeft ingebroken opde MSN! Veroordeeld zonder schuldig te zijn! Wat ik maar duidelijk probeerde te maken is dat alcohol mij nog steeds de baas is. Maar je mag blijkbaar alleen op dit forum komen als je al droog staat en alleen maar leuke en lieve diingen naar elkaar zegt. Ik heb ondertussen gemerkt dat ik al geexcommuniceerd ben, alle MSN adressen zijn verdwenen/geblokkeerd hoogstwaarschijnlijk. Ik zal me verder niet meer met jullie bemoeien, zal de berichten blijven lezen maar niet meer reageren.--------------------------------------------------------------------------------Dick, je verdraait de boel.. en je bent behoorlijk zwart wit hierboven...je mag hier altijd komen als je gedronken hebt... maar het is waar, dit forum is er wel voor mensen die in ieder geval een poging doen om alcohol de baas te kunnen zijn.. dat is ook de kracht van dit forum, elkaar helpen het de baas te worden.. dat is de strijd die we allemaal voeren.. dat is wat ons bindt.. en dat is waarom we elkaar vaak dikke veren in de reet stoppen omdat we weten hoe moeilijk het is en hoe moedig om die strijd aan te gaan.. ..misschien kan je je dan voorstellen dat ik gewoon niet weet wat ik dan met jou aan moet.. wil je hulp om toch te stoppen, of kies je ervoor om gewoon door te drinken.. want "jij kan dat toch niet" Snap je ook dat je mij daarmee machteloos maakt en dat ik het moeilijk vind om te zien dat iemand het gewoon niet wil proberen "omdat het hem toch niet lukt" en snap je misschien ook dat mensen het niet prettig vinden om te chatten of te forummen met iemand die dronken is? dat roept herinneringen op die we graag vergeten.. en snap je misschien ook dat ik me afvraag wat je hier dan zoekt op dit forum? Ik zou zo graag van jou horen waarom je blijft drinken, waarom je denkt dat jij het niet kan.. stoppen of minderen, of je het wel eens probeert en wat je hier dan zoekt op dit forum... want het lijkt me ook pijnlijk om hier te schrijven terwijl je leest dat het andere mensen wel lukt!! dus vertel dan wat meer over jezelf, dan kan ik je echt beoordelen op wie je bent... -------------------------met de groetjes van Anke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten