Spring naar bijdragen

Hoe werkt zo'n discussie?


Anna

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb, voordat ik me aanmeldde voor het forum, eerst rondgekeken bij wie is wie, ditjes en datjes, etc. Ik keek nu op ditjes en datjes, en zie dat daar al een hele discussie op gang is. Het is ook duidelijk dat iedereen elkaar al langer kent, en ook dat de discussies kennelijk nogal heftig kunnen zijn.
Ik moet zeggen dat mij dat nogal afschrikt. Ik val niet zomaar in een discussie tussen mensen die elkaar al kennen, terwijl ik ze niet ken. Ik heb me alleen maar aangemeld, omdat het mij maar niet lukt van de wijn af te blijven, en ik daar graag hulp bij wil. Ik zit nu inmiddels ook alweer aan de wijn.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

We kunnen hier nogal heftig zijn, maar grosso modo zijn we zeer gevoelige en meelevende mensen, die allemaal het beste met elkaar voor hebben. Tuurlijk zijn er hier mensen die al langer 'meedoen' maar realiseer je je wel, dat ook voor ons het een 1e keer is geweest en dat we 'ingebroken' zijn in een discussie. Wat jij naar voren brengt is net zo waardevol als wat al degene naar voren brengen die al langer op het forum zijn.

Dus Anna schroom niet en kom erbij, laat die wijn staan, want dat is de reden dat je naar dit forum bent gekomen.

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Katrina en Chinagirl,

Het valt mij op dat jullie vrij snel reageren. Hoe doe je dat? Kijken jullie constant wat er op de verschillende sites is binnengekomen, of hebben jullie een soort waarschuwingssysteempje dat er een nieuw bericht is binnengekomen? Ik heb nog niet helemaal door hoe het allemaal werkt.

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Chinagirl,

Ik heb inmiddels ontdekt dat als je regelmatig op mijn forums kijkt, je kunt zien of er een berichtje is bijgekomen. En als je je aanmeldt voor een discussie krijg je de mailtjes ook op de mail (daar kun je dus zien of er een nieuw berichtje is). Ik heb vandaag via de mail op iemand gereageerd, maar zie dat niet op het forum terug, dus kennelijk is dat privé (?).

Ik ben het dus aardig aan het ontdekken. Ik heb aan het forum wel steun, merk ik, maar er gaat wel veel tijd in zitten zeg. Ik zit op het moment mijn huiswerk te verslonzen. Maar daar heb ik (vind ik) dan ook een goed excuus voor, want al dat werk thuis, na een hele dag werken, is voor mij altijd een erg goede reden om te drinken. Dus als ik voor de computer niet drink dan moet dat maar af en toe.

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En er is ook nog zo iets als RSS-feed (typ maar eens in op Google) dan kun je steeds een melding krijgen als er een nieuwe "posting" is (een berichtje geplaatst).

Verder raad ik je aan te lezen in de discussie Wie-ie-wie, waarop de meesten zich voorstellen, en als je eens tijd hebt in het archief te neuzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...