albertina Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hoi allemaal,lang op zoek geweest naar een manier om te stoppen met drinken, na 10 jaar niet te hebben gedronken dacht ik wel weer sociaal te kunnen drinken.........nou jullie begrijpen het al ik zit weer op een fles wijn per dag!!!!!!!!!!!!!Heb behoefte aan een beetje steun en dit forum lijkt me de geschikte plek.Groetjes Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Welkom Albertina,Veel succes met het stoppen. Begin je meteen vandaag?Forumleden ontmoeten elkaar op "Ditjes, datjes en dagdraad", daar bespreken we van alles en nog wat, en uiteraard ook de perikelen rondom niet meer drinken/minderen.Lees en schrijf mee en pik er uit waar je wat aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Hoi Bente,Ja dat moet wel joh ik ben het zo vreselijk zat, voel me ziek en alleen nog maar meer afglijden.........Dus ik doe mijn uiterste best.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden