Spring naar bijdragen

Hoe te antwoorden bij Ditjes & Datjes?


PiSta

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Wie kan mij uitleggen hoe ik moet handelen om mijn reacties bij Ditjes,datjes & dagdraad

onder de laatste "spreker" geplaatst te krijgen.

Heb al van alles geprobeerd. Snel antwoorden, beantwoorden, quote, maar nooit krijg ik mijn reactie eronder. Vind mijn reactie dan wel eens terug bij 'aftakking"

Warme groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan niet. Je reactie komt altijd onder de laatste post.

Tactus heeft ervoor gekozen om het niet threaded te kunnen posten.

De opmaak (geen volledige HTML-code, beperkte typografie, geen pics/videos) doet sowieso denken aan 40 jaar terug. Het is allemaal erg ouderwets. Ik vermoed dat ze denken dat modernisering en vergroting van de functionaliteit ten koste gaat van de veiligheid. Het zijn nu eenmaal geen IT-giganten.

Maar hey, mij hoor je niet klagen. De belangrijkste functie (text) doet het feilloos! De rest is versiering.

Maar ik heb er ook weleens naar verlangd om specifiek, inspringend, direct onder iemands post te kunnen reageren. Nu moet je dat oplossen door iemands naam even te noemen als je ergens op reageert.

Tactus, mogen we ook plusjes en minnetjes? Dat lijkt me nou zoooo leuk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dennis
Dat kan niet. Je reactie komt altijd onder de laatste post.

Tactus heeft ervoor gekozen om het niet threaded te kunnen posten.
De opmaak (geen volledige HTML-code, beperkte typografie, geen pics/videos) doet sowieso denken aan 40 jaar terug. Het is allemaal erg ouderwets. Ik vermoed dat ze denken dat modernisering en vergroting van de functionaliteit ten koste gaat van de veiligheid. Het zijn nu eenmaal geen IT-giganten.

Maar hey, mij hoor je niet klagen. De belangrijkste functie (text) doet het feilloos! De rest is versiering.
Maar ik heb er ook weleens naar verlangd om specifiek, inspringend, direct onder iemands post te kunnen reageren. Nu moet je dat oplossen door iemands naam even te noemen als je ergens op reageert.

Tactus, mogen we ook plusjes en minnetjes? Dat lijkt me nou zoooo leuk :)quote>



Ik heb ook al wat hints per PB gegeven , en heb niet de indruk dat hij / zij er negatief tegenover staat .

Dus ff wachten hahaha , en nog ff wachten , en het komt best wel goed denk ik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...