Spring naar bijdragen

zaterdag 22 april


Houtje

Aanbevolen berichten

Tja beste mensen,

Ik ben niet zo'n zaterdag-fan ivm alle verplichte dingen dus...
En nu helemaal Dochter is jarig en precies vandaag knallende ruzie echt knetterend met Ex. Ik weet niet eens of hij vanmiddag (zaterdag) Dochter komt halen om haar verjaardag bij mijn ex-schoonfamilie te vieren. En of iemand aan een kadootje gedacht heeft, dat soort pietluttige details..... wat heeft een ASM soms toch een hoop zorgen.
Zondag vieren we het hier dat gaat wel lukken. Dan nog tractaties voor school in mekaar flanzen, en dan nog 4 dagen voor de Meivakantie. We willen gaan kamperen, liefst met een meertje/riviertje om te vissen in Nederland. Iemand nog een suggestie voor een leuke camping? Ik houd me aanbevolen.

Lieve groeten,
Geniet van het voorjaarsweer dit weekend

Houtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er leidt geen weg naar het geluk, de weg is het geluk.
Lao Tse

Hoi Houtje,

Een mooie camping is het Zinkviooltje in Epen, Zuid Limburg.

Ook camping Wientjesvoort in Vorden is aan te bevelen, dit is een landgoedcamping met een grote visvijver, de eigenaresse, Frau von Mengden, heeft een soort papegaaien-opvang-centrum, je moet vantevoren "zustimmung" vragen om vissen te vangen, het ligt een beetje aan haar stemming of je dat krijgt, maar het is een heel excentrieke vrouw en een hele ervaring om op die camping te staan, onze kinderen vonden het superspannend toen ze nog jonger waren!

Ook een mooie camping is camping de Roos in Ommen, die ligt aan de Vecht, waar je ook in kunt zwemmen, tussen de weilanden met koeien!!

Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even heel egoistisch, ik heb een k der de ka dag. Het wil gewoon niet. Teveel mensen met teveel problemen die me meer dan raken. Voel me zelf niet prettig, pijn etc. Kan het gewoon even niet hebben allemaal. Kat hoest zich kapot, letterlijk en wil eten met pillen niet veroberen. Muis schreeuwt om aandacht.... als een hamster dat al kan. Ik moet weer zoveel, wil ook we het e.e.a. maar kan gewoon even niet. Heb een best leuke afspraak maar dan belt andere vriendin dat ze gewoon effe wil kletsen, maar wil afspraak niet afzeggen omdat dat voor die ander ook belangrijk is.....
Moet m'n enorme hoeveelheden vitames nog proppen maar heb geen tijd meer. Arghhh.

Ach, en weer, opgeschreven valt het allemaal wel mee. Doe hetgene wat mogelijk is en daar laten we het bij.

Rust, klaar, dank voor wie het leest.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ach en wee" is het inderdaad, er zijn zoveel verhalen in het leven, ook in het mijne, en die lopen allemaal door elkaar heen, of ze lopen niet door elkaar heen maar dan hebben ze zelden een mooie chemie. En dan is het ook nog eens zo dat je het eigenlijk alleen kunt hebben over wat er zoal weer is misgegaag, zoals bij jou Emma, of goedgegaan, en dat laatste komt bij mij ook minder vaak voor. Nu moet ik maandag weer paraat zijn, en de dossiers moeten op orde, en de vergaderpapperassen al verstuurd - morgenvroeg dus, op zijn laatst, dus rust is mij niet echt gegund. Bedankt allemaal voor het meelezen, ik antwoord nog weleens op die mooie, maar toch onverdiende aandacht, maar ik ga nu snel slapen en morgen weer aan de voorbereiding van het werk op maandag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen dank, graag gelezen..

je klinkt als iemand met een te groot hart Emma!! en daar moet je soms een beetje mee oppassen.. vooral oppassen dat je jezelf niet vergeet! Je kan het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken, maar je bent het eigenlijk aan jezelf verplicht om het jezelf naar je zin te maken... ga je dat een beetje proberen? goedzo!!!

Hoe is het nu met de beestenbende? vreselijk he, als ze ziek zijn, konden ze dan maar praten... en katten en pillen pfffff.. ik heb hier heel wat gevechten met die rotbeesten gehad om er een pil in te krijgen, in de houtgreep tussen mijn benen, bek openwurmen, pil erin, over het keeltje wrijven.. tot ze gaan slikken.. kat weer los.. kat doet tuf.. pilletje op de grond... hele verhaal opnieuw!! rotbeesten!! In het ergste geval een handdoek om de kat doen zodat niet je handen ook nog eens openliggen.. ach ja, het zijn schatjes.. hebben ze eenmaal door dat ze een pil moeten dan zijn ze opeens verdwenen zodra jij een poging doet om heel onopvallend die pil te pakken.. loeders!

de kat die ik nu nog heb, die krijgt van mij geen pillen.. dat is drama.. een wilde asielkat! dus die zal wel pilloos ooit doodgaan, maar is nu toch al 13 en gelukkig van een sterk soort.

kom, ik ga maar eens een zondagdraadje openen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Tapas, soms denk ik ook wel es "nou dan niet, dan geen pil". Maar als ze het dan zo benauwd heeft ben ik daar toch verantwoordelijk voor. Dus ik prak het door haar voer, verstop het in worstje, in zalmpje, in levertje, in weet ik veel wat. Maar dan eet ze het niet! Terwijl ze soms van mijn bord af mee eet maar als ik er een pilletje in wil krijgen!. Grr. Ik heb het opgegeven om haar op te pakken en het erin te stoppen, al 1,5 jaar dat gevecht, nee. En ze wil zo wie zo niet opgepakt worden of opgesloten of omarmd, lijkt toch een beetje op mijzelf. Ze kiest zelf voor de aandacht die ze wil.
Tja en zij is zo mooi en lief en klein en aandoenlijk, dus bij de eerste de beste aai over je arm van haar knuffel ik haar weer tot zij het weer zat is. Vrouwen!! Ik zou heel wat van haar kunnen leren.

Maar goed, eten is voor 3/4 op dus ook haar pillen en zo te horen gaat het wel goed met haar.

Ik prak dus ook wel eens een plaspil van haar door wat eten van mij, in de hoop dat ze het dan op eet. En wat gebeurd er dan, ik plas me suf.... Ach ja, je hebt een man in huis of een kat zeg ik atlijd maar, maar lastig blijft het, en gelijk ook heel prettig.

Ik ga mevrouw maar weer eens opzoeken voor onze schoonheidsslaap.
Groet Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijn dat het toch gelukt is en .. ik heb hier net zo'n monster, echt waar, wil nooit op schoot.. schreeuwt de hele dag om aandacht die je niet mag geven.. maar ze is zo mooi.. en zo zacht.. en elke keer als ze dan toch naast me op de bank ligt en ik mag haar aaien dan ben ik weer dankbaar. Verder vind ze het heerlijk om mijn haar te wassen .. brrrrr.. ruw tongetje hoor!

Ja, volgens mij kiezen de beestjes hun baasjes soms uit.. mijn hond lijkt echt nog veel meer op mij en dat is soms erg lastig...

Het is idd de hoogste tijd voor een schoonheidsslaap, ik duik er ook in! weltrusten Emma!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...