Spring naar bijdragen

verjaardagsfeestje van mijn dochterje!

yanou

Aanbevolen berichten

Joepie gisteren is mijn dochtertje 3 jaar geworden. Leuk feestje met wat familie en vrienden, iedereen aan de wijn, ik had mijn voorraad cola! Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ze haar 3 kaarsjes uitblies, vooreerst zag ik god waarom heb ik al zoveel tijd verknoeid. Daarna nog fijn met haar gespeeld, vele liedjes gezongen en straks is er weer feest. Wat een verschil met vorig jaar......... ik was zo blij eens een nuchtere mama te zijn! Heb lentekriebels! Liefs Yanou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi yanou gefeleciteerd met verjaardag van je dochterje wat knap van jou om niet te drinken is je man ook trots op jouw?mijn zoon is ook deze week jarig ik wil het ook droog doorbrengen het lijkt me best moeilijk maar ik doe mijn best sucses groetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ziba,

wat grappig, nu hebben we hetzelfde icoontje! Ik ben niet aziatisch maar vond het een mooi icoontje, daarom had ik het gekozen. Ik wilde Yanou feliciteren met haar dochtertje, zag "mijn" icoontje staan en dacht "Hè, heb ik haar al gefeliciteerd?" Begon aan mezelf te twijfelen, en heb toch geen drupje gedronken!

Nou bij deze Yanou, van harte gefeliciteerd met je dochtertje, heel fijn dat je er zo heel bewust van genoten hebt! Daar kun je met een heel goed gevoel op terugkijken:present:

liefs Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...