Emma Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 Ha Hermiena,ik had dat laatst ook met de censuur. Ik heb de moderator een berichtje geschreven en kreeg een heel aardig bericht terug. Sommige woorden kunnen dus niet maar sommige woorden zouden wel moeten kunnen (dus zonder sencuur). Als je door hebt wel woord het was kan je het even aan de moderator doorgeven.Ik heb weeeer geen lintje! Raar he.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 als er ergens mensen zijn die een lintje verdienen is het hier wel. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yanou Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 Hei Media,Bedankt voor je raad, vandaag druke dag gehad, vanaaf volgende week moet ik veel naar buitenland, en raar maar waar daar drink ik enkel water en cola!Ik ga proberen me zo snel asap in te schrijven voor de therapieHeel veel liefs, Yanoun, de Vlaamse onder de Nederlanders hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 knip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 Pjotrvan mij ook een heel hartelijk welkom, ik hoop dat je veel steun van het forum zal ondervindengroetjesPietje Puk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden