hermiena Geplaatst 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst 28 april 2006 Zo ik smokkel een beetje is lang geleden dat ik de dag heb geopend. Veel plezier vandaag allemaal en voor wie het nodig heeft sterkte vandaag.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 Hallo allemaal,ga vandaag op vakantie dus zal er even niet zijn. Ik vind het héél jammer dat ik onze Tapas niet kan zien op tv, had me al aangemeld voor de nieuwsbrief van novatv, dan krijg je iedere dag om 16.00 een berichtje over de onderwerpen van die avond, maar nee hoor, nog geen Tapas! Heb getwijfeld om aan vrienden te vragen het op te nemen, maar toch maar niet, gaan ze misschien ook lezen op het forum en voel ik me niet meer zo anoniem! Nou ja, ik hoor het wel van jullie als ik terugkom.Zal het forum ook missen, het eerste wat ik 's morgens doe als ik opsta is de berichtjes lezen en voor ik naar bed ga ook, en dan overdag nog tig keren, wie zei er iets over verslaving? Eén verschil met andere verslavingen: "iedere verslaving verlamt de geest", maar niet voor wie het forum leest!Iedereen veel sterkte, wijsheid en plezier de komende weken!!!Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 als het goed is is de uitzending nog een tijd online te zien op de website. Dus als je terug bent dan zorg ik dat die link hier staat.. het beeld is dan wel kleiner maar persoonlijk vind ik dat niet erg (lijk ik ook meteen anoniem wat slanker)Iedereen die op vakantie gaat wens ik een heel goeie vakantie toe, lekker uitrusten, hopelijk ergens ook wat zonnige dagen.. even bijtanken. even andere omgeving.Ik zal de boel hier wel blijven bewaken!woefwoefen natuurlijk een fijne koninginnedag met een flinke winterjas aan.. waar zijn die warme koninginnedagen van weleer toch gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 Verientje, Houtje, Katrien,heel fijne vakantie!! het weer gaat mooier worden heb ik begrepen. Ik hoop het heel erg voor jullie. Nogmaals: heel veel plezier.Hermiena, dank voor je lintje (kijken of lintje het verboden woord is...!) Ik speld m op mijn gele trui en ga daar trots mee rondlopen vandaag.Eus, nee, al een poos niet gezien Satja, dat vind ik altijd een beetje zorgelijk. Eus: ook als het even mis is gegaan ofzo, schaam je alsjeblieft niet naar je maatjes he. Afhaken om die reden moet je niet doen!!! Ik hoop níet dat dat de reden is, maar áls het de reden is: KÓM SNEL TERUG! Er is hier niemand die dat fenomeen niet kent hoor! Niet schamen, snel weer aanhaken! En verder, allemaal een fijne dag zónder oranjebitter (is toch niet lekker he)Hermiena, leuk dat je de dag weer eens geopend hebt trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 Gelukkig is het niet warm, dus geen zonnige koninginnedag met live muziek en alcohol.... zo heeft dat rotweer tenminste nog een voordeel.Ik ga vanmiddag naar een rasloze hondendag. Kun je je hond laten "keuren". Ik zou niet weten wat ik me daarbij voor moet stellen maar lijkt me leuk om eens mee te maken. Weer eens wat anders dan vrijmarkt! Benieuwd of Tapas door de "APK" komt hihi, benieuwder nog welke rassen ze in hem gaan zien, het is namelijk een totaal onherleidbaar spaans bastaardhondje met podenco-trekken.Iedereen een prettige dag nogmaals! Warm aankleden en leuke dingen doen!of lekker naar de koningin in de regen kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 Hai piepeltjes,Ik ben de Koninginnedag begonnen met een enorme UITSLAAP tot 10.30 uur helaas alleen maar ook lekker. Ik dacht ik doe vandaag NIETS. Nou, ik voel me alsof ik een soort rust heb heus !!! Dat gedoe elk weekend met die kids naar hun vader, ophalen, koffers inpakken e.d. ik mis het als kiespijn (ai !!!).Meer mensen was het al opvallen zeg Houtje wat ben jij relaxed zeg !!! Tja, vind je het gek. Ik kom nog terug maar even eten maken ivm de trek....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 Klinkt heerlijk Houtje.. ik was veel te vroeg op en begin nu behoorlijk in te storten.. mijn nachten zonder pammetjes gaan me opbreken dus vandaag mag het. Ik ben naar de hondenkeuring geweest en haha, mijn hond is te dik, mist wat tanden en loopt mank.. Klopt allemaal. Hij kwam al zonder tandjes bij mij. En ja, hij is niet dramatisch te dik maar zou net iets dunner mogen zijn.. maar is teveel zwerfhond om niet elke kans op iets eetbaars te laten gaan.. en gelukkig is hij niet perfect! ..maar zijn oren hadden een vrolijke stand en zijn ogen waren mooi en zijn velletje is zacht. en de verhouding Hond-baas was prima. Toen ik terugliep langs de stad had ik het toch wel even moeilijk, hoorde overal muziek, terrasjes, biertjes.. Een vriendin belde nog of ik mee ging naar de stad.. toch maar niet... en zeker niet als ik al moe ben.. dus braaf naar huis gegaan! Morgenochtend naar mijn broer in Utrecht en om eerlijk te zijn heb ik niet echt veel zin.. had liever een dagje niks gehad.. Maarja eerst maar eens bijslapen en dan zie ik morgen wel weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 He Tapas,bestaat er geen 'streep je slank' voor honden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 Beste TapasWeet je met hoeveel pret ik je berichtje gelezen heb? Wat draatjes terug vertelde je van het lijken van Tapas op het baasje, woef woef. ha haAls je oren maar een vrolijke stand hebben, zo grapig allemaal strakjes herken ik je gelijk hoorals je op t.v. komt... kijk dat is Tapas??!prima baas hond verhouding.Genoeg gein., fijne zondag.groetjes Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 april 2006 Rapport Share Geplaatst 30 april 2006 hahaha, maar ik loop iig niet mank!! Tapas is niet "te" dik.. maar sinds zijn castratie is het lastig. Er moet hoogstens 2 kilo af. dat zou lukken als ik hem nooit meer los zou laten. Wat ik hem minder geef vreet hij er op straat weer bij.Hij is een echte overlever en dat krijg je er nooit meer uit... maar dat ben ik geloof ik ook, weer een overeenkomst.en reken maar dat ik vrolijke oortjes heb!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden