Spring naar bijdragen

Op naar het UWV


Houtje

Aanbevolen berichten

Maar goed het ging dus KL..... TE

Hermien: een wijze raad:
- trek een vuilniszak aan met een gat over je hoofd
- smeer er wat aarde op je gezicht en gras anders zeggen ze dat je je zelf kunt aankleden en verzorgen
- zuip jezelf klem zodat je steeds van je stoel valt, als je blijft zitten is het okiedokie
- brabbel gil en krijs onzin want als je ABN spreekt kan je ook werken.

Ik had 6 blz. medische geschiedenis:
werd van de tafel geveegd: het gaat om NU en MORGEN met ONZE NIEUWE REGELS EN SUICIDES UIT HET VERLEDEN TELLEN NIET MEE mevrouwtje.
En u doet vrijewilligerswerk dat kan best betaald.

Uw psychiater hoef ik niet te spreken ik zie het zo wel.
Ik heb dus GE-EIST van die arts dat die de psych belt of schrijft.
Dat is misschien het enige goeie dat ik gedaan heb.

Wat een knurft die arts. Wat maken ze mensen waardeloos en hopeloos

Ik mag over 6 of 8 of 16 weken terugkomen bij de arbeidsdeskundige om een baan te bespreken (een funktie uit de computer) , ik ziet er zeker patent uit, een baan moet zó lukken, heus.

Dat ik dan een schijntje verdien is hun probleem niet.

U gaat kamperen met uw kids ? Met uw eigen auto??? nou mevrouwtje, werken is minder zwaar.

Grrrrrrrrrrrr
Ik ga me vanavond klemzuipen !


Toevoeging 19.50 uur: Nou, dat klemzuipen doen we dus maar niet !!! Hebben al gegeten dus aan de thee en naar bed vermoed ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he houtje,

Ik hoop dat je geheel te buiten gaat aan al die lekkere alco-vrije drankjes en bakken vol met chocolade ijs etc.

Ja, die artsen kunnen rot zijn, vraag gelijk een second opinon. Daar heb je recht op.

Je krijgt het wel over je heen, he, de laatste tijd. Echt heel vervelend voor je, in alles wat ik van je lees doe je zo je best en dan verdien je ook dat andere dingen ook mee zitten. Helaas dat is meestal niet het geval. Houd vol he, morgen of hoogstuit overmorgen schijnt het zonnetje weer.

liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Houtje,

Laat mensen waarvan je weet dat het nooit je vrienden zullen worden, je leven niet verknallen. Jezelf vanavond klemzuipen door stupiditeiten van anderen, dat heb jij niet verdiend !
Ze zijn al genoeg aan het frustreren toch?
Gun ze die spijt, die je anders morgenvroeg heb, niet joh! Dat zijn ze eenvoudigweg niet waard.
En een second opinion, daar heb je inderdaad recht op. En dan lekker kamperen, mét de kids, mét de auto en mét een goed gevoel over jezelf.
Hou het roer recht, je doet het goed. Sterkte vandaag, Tika.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) Ga spatie spitten bedoelde Katrien denk ik. Gaspitten schuren lijkt me een vreemde bezigheid.

Houtje, gaan drinken lijkt me geen goed idee, maar dat weet je zelf ook wel. En ik denk trouwens dat de actie van Tapas daar niet zo veel mee te maken heeft. Ik ben persoonlijk juist wèl blij dat Tapas schrijft wat ze meemaakt.
Je reageert een beetje alsof de hele wereld het op jou gemunt heeft, dat begrijp ik wel hoor, maar je doet jezelf te kort. Je bent een sterke vrouw, hou het heft in eigen handen, bepaal zelf of je drinkt/niet-drinkt en in welke vorm je werkt/niet-werkt.

Hmmm, ik hoop dat je er iets mee kunt, maar helemaal zeker ben ik daar niet van...

Satja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Houtje,
Ik lees net je UWV-berichtje en nou wil ik je even laten weten dat ik een badje voor je aan het opblazen ben voor in je tuin.
Het water is lekker, niet te koud en niet te warm. Is lavendelolie goed?.
Bij het hoofdeinde heb ik een parasol neergezet en een paar bossen seringen en meitakken geplukt.
Er drijft een hoofdkussentje in en ik leg er een Cdspelertje bij met relaxmuziek.
Ik zet straks onder handbereik een grote fles Perrier in de Cooler en ik maak kruidenthee voor je.
Verder nog wat aardbeitjes, stukjes meloen en ananas.
On 4 uur staat alles voor je klaar.

Laat je maar lekker in het water glijden, de tuinslang heb ik als douche in een tak gehangen en dat spettert zachtjes.
Ruik je dat er bij je in de buurt net gras gemaaid is?
Wat een zomergeurtjes hé?

Ga maar lekker ontspannen.
Tante Til zorgt eventjes voor je.
Als ik verder iets voor je doen kan, dan hoor ik het wel hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje houtje, wat een ellende weer. Ik zie de bui al hangen dat het bij mij net zo gaat. Heb de hele dag voor je geduimt maar het heeft dus niet veel geholpen he? Maar wat lees ik over je klem drinken? Ga maar gauw naar Tante Til in haar warme badje met parasol oke? Dat is beter dan je klem drinken. En meid ik vind het echt heel erg rot voor je!! Hoop dat het maandag voor mij beter gaat, heb al een vuilniszak klaar liggen. Tante Til laat je het badje tot maandag staan voor mij? Dan kan ik het w.s. ook goed gebruiken!!

Vandaag de 12e, haahha 5 maanden!! En door die wao laat ik me er ook niet onder krijgen, en nee houtje ik ga me niet bezatten om daar van de stoel af te vallen als je het niet erg vind?

Wat het fiets tochtje betrefd, helaas, ik kan niet. Mischien dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn. Maar goed ik wens iedereen alvast heel veel plezier, en eh niet te veel roddelen over mij he? hahaha.

Nou houtje, zet hem op!! En alle anderen die het nodig hebben sterkte met alles.

Moet weer rennen. Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Satje niet iedereen heeft het op mij gemunt, maar het gaat nu allemaal een beetje lekker, voorjaar, beetje minder depri, eindelijk de 4- uurs crisis aan het overwinnen, worden poot ne 2 en 3 onder je weggezaagd terwijl je poot 1 nog aan het stutten bent.

Dat heeft met NIEMAND te maken maar met het LEVEN. Vind je het raar dat ik daar depri van wordt? De grap is nl. dat Exje al 6 maand werkeloos is dus of ik over een half jaar nog alimentatie krijg weet ik niet (ach, ja, van die kleine zorgjes, waar ik dan moet wonen en dat soort futtiliteiten, zal mijn auto maar meteen op MP zetten en de kinderen ook......).

En dan word ik super-onverschillig en denk: doe mij maar een fles WW. Verdorie. Kan ik er wat aan doen dat ik voel dat 7 maanden moeite en ploeteren voor niks is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Ondertussen zit je in je moeilijke tijd en ben je nog niet voor de bijl gegaan. Vlug aan het eten beginnen want zei je niet dat dan je trek vaak voorbij is?
Ik weet dat het vandaag een rotdag is maar het zou zo zonde voor je zijn als het juist daarom de fout in ging?
Het is toch geen onverschilligheid maar misschien meer frustratie? Of dat het gewoon oneerlijk is?
Misschien is het gewoon de dag er voor, zelf ben ik naar de dokter gerend vanmiddag om mijn Antabus te slikken en zit nu ook vol frustratie en boosheid dat ik wil maar gelukkig niet kan.
Dus heb je niets in huis, R. of A.? Dan kindjes in bed, goede film huren of goed boek, bad vol laten lopen
of ergens tegen aan meppen wil ook wel eens helpen, nee niet je ex of je kinderen:-) grote reep chocolade of zo of vroeg naar bed in een schoon bed met goed boek en een pammetje.

Kom op, meid. Laat iedereen even door de klei zakken en zorg even heel goed voor jezelf!

Ik denk al de hele dag aan je en ik hoop dat je het red!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Houtje wat een ellende.

Hier past nog maar 1 ding ik zet Pietje wel even af, bij het UWV morgen, met de smasing gitaar, moet jij eens kijken wat er gebeurt als iemand sorry zecht daaro.

Piet je moet vragen naar Dr. duiveltje, je vind hem zo wie zo wel, het is dat mannetje dat de heletijd zijn pony over z,n horrentjes probeert te kammen.

Houtje het lijkt wel een test of ze je weer aan het zuipen krijgen, maar laat je niet kisten, ga lekker de tuin in van Matilde.
Je onverschilligheid begrijp ik, dat gevoel, maar vertaal het niet in drinken.
Op het andere draadje heb ik gezecht voor mij zelf,. er mag van alles fout gaan dit jaar maar ik drink niet, dan is het hoe dan ook een gewonnen jaar.

Voor jou word de lat om sterk te zijn wel erg hoog gelegt dit jaar.

Maar ik heb goede moed, en geloof in jou.

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Houtje, wat naar nou toch allemaal, maar nee, ik doe niet mee met klemzuipen.
Wel wil ik met je in het heerlijke badje van Mathilde kruipen en een beetje gewichtloos ronddobberen en de zwaarte van het dagelijks bestaan daarvoor inruilen.
Nee meissie, die 7 maanden zijn niet voor niets en ik denk dat je dat zelf heel goed weet, kijk maar eens diep in jezelf daarvoor, want het is nu alleen maar weggezakt en je moet wat dieper graven dan gewoonlijk. Kan ik je helpen met graven?
Als je diep in het glas of de fles gaat kijken voel je je morgen nog beroerder.

Stap niet in de valkuil van de slachtofferrol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben naar de Winkel geweest en liep langs de wijnrekken en dacht NEEEEEEEE dat doen we dus NIET.

Ik wilde chili maken altijd lekker maar de pizza's waren in de aanbieding ook goed. Vreemd dat ik geen zin had in wijn maar vanmiddag was ik zo boos, toen wel.

Weer een overwinning niet op het UVW wel op mezelf.

Zo is dat óól nog eens een keer. Doei, ik duik nu in het water van Tante Til !!!!!!!!



blubububuubub

p.s. ja katrien natuurlijk begreep ik het dus ik heb de auto gewassen MAAR NIET GESCHUURD OKEE?

Heb ik iets over mijn ex gezegd? Vreemd, ik word met de dag gekker....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Houtje, natuurlijk begrijp ik dat je je zorgen maakt als ik zo hoor wat er allemaal aan de hand is. En dat je baalt. En dat je teleurgesteld bent. Heus wel.
Ik wou je alleen aanspreken op dat deel van jou dat sterk en stevig is, in de hoop dat je niet onderuit zou gaan.
Gelukkig werd mijn inbreng ruimschoots gecompenseerd door de vertroetelinbg van tante Til.

IJzersterk dat je de wijn voorbij bent gelopen! Die zeven maanden ploeteren zijn NIET VOOR NIKS, knoop dat in je oren.

****

Wat een grap trouwens, van die gaspitten. Ik dacht dat Katrien bedoelde: ga spitten of pannen schuren. Gewoon omdat ik bij spitten de associatie heb dat je al je woede daarin kwijt kunt. Bij gaspitten schuren denk ik alleen maar aan vreselijk chagrijnig worden. Gelukkig kook ik ook keramisch.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...