Spring naar bijdragen

Kicken!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,
Dit is wel kicken. Mijn zaterdagse gang naar 's Nederlands grootste grootgrutter. Natuurlijk langs de glasbak. Meestal op zaterdag zo'n 6 lege wijnflessen af te storen (woensdag nog meer). Maar vandaag . . . . slechts 2 lege vruchtensapflesjes. Kicken!!!!

Wat kun je toch blij zijn met kleine overwinningen. Dag 4 is inmiddels aangebroken. Geniet van deze fraaie dag. Hier is het (nog) mooi weer.

gr. Marietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marietje,

Hier net zo... ik had nog 6 lege wijnflessen staan, hup de glasbak in, bij de laatste heb ik hardop "Doewie!" gezegd en wat is het geluid van brekend glas dan mooi zeg... :-)
Kicken ja!

Heb me in de supermarkt rot lopen zoeken naar 6 blikjes malt, wel drie keer om dat kratten-eiland gelopen voordat ik ze vond... ach nou ja, een beetje beweging is toch ook niet slecht voor een mens.

Lekkere dingen gehaald, want vanavond komt er visite: een hele goede vriendin die ik gisteravond via msn heb verteld waar ik mee bezig ben, nl. stoppen met drinken. Super-positieve reaktie, want het was allemaal aardig bekoeld geraakt door mijn gedrag. Weer een stapje verder...

Iedereen een mooie zaterdag toegewenst en hou vol!

groeten van water

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...