Spring naar bijdragen

Niet vooruit te branden


anjo

Aanbevolen berichten

Heeft iemand tips voor mij?

Ik loop nu al een week met mijn ziel een beetje onder mijn arm. Ik moet dingen doen maar vind steeds een uitvlucht. Dus doe maar niets. Ik heb echt het idee dat ik met elke vezel bezig ben met maar niet drinken. het is toch de bedoeling dat je juist meer gaat doen als je nuchter bent?
Herkent iemand dit?
Slaap nu al een week op de bank omdat ik zelfs niet er aan toe kom om mijn bed op te maken.
Gewoon stom, lees nergens zo lekker als in bed, heb de vliegernaar liggen, echt pakkend maar zelfs daar kom ik niet aan toe. moet sollicitatie brieven schrijven, ook daar ontvlucht ik voor.
zou dit ook een vorm zijn van jezelf straffen?

groetjes,Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets te doen hebben met handen en geest voorkomt dat je gaat zitten piekeren. Heb het Femmy van de week ook al aanbevolen. Ga schilderen. Maakt niet uit wat. Heb je geen inspiratie. Bedenk dan wie er binnenkort jarig is. Zoek een foto van die persoon of van een situatie die die persoon dierbaar is. Ga die foto niet precies naschilderen (veel te moeilijk en niet origineel). Laat je gaan, kleuren, vormen, compositie. Als hetgeen dat je geschilderd hebt herkenbaar is, heb je een kei van een verjaardagcadeau voor die persoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Anjo,
wil je iets doen. Een goede vriend geeft mij wel eens de tip "stap uit bed en kijk wat er voor voor je voeten ligt, pak dat op.... dag gevuld". Van het een komt het ander, zeker als je zo "zwaar" voor je is. Het werkt bij mij ook. Kijk maar wat je als eerste voor je voeten ziet, doe dat dan maar. En ooit kom je naar die sollicitatie.

Sterkte Emma


ooo poes eet, dus ik moet haar iets heerlijks voor gaan zetten, met alle pillen! je ziet, hou je oren en ogen open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi anjo

Het is wel weer een leuke opmerking hoor Mag ik effe niet bestaan.

Maar het is je ernst lees ik ook het passief wat je verteld doet mij er aan denken dat je gewoon een beetje depri bent, depressief betekend niet perce je verdrietig voelen, maar pasief zijn hoort daar ook bij
als je wat wilt doen zorg dat je die dingen doet waar je vrolijk van word.

kleine dingen een hobby persoonlijke verzorging wandelen enz,

En over dat slapen dat ken ik hoor ik ging de eerste maand alleen zaterdags naar bed, en verder op de bank dus je leeft niet als een junkie wel nee, je agenda en hooft is even leeg, maar die vult zich weer en snel let maar op, voel je in geen geval schuldig als je uitvluchten zoekt dingen aan te pakken, komt wel weer je bent nu iets belangrijkers aan het doen en dat is stoppen!!!

Groetjes Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry meende ik niet ben wat "dreuzig" zoals ze hier in deze provincie zeggen. Nederlands vertaling: dwars, kont tegen de krib of te wel heb ietwat last van zelfmedelijden.
Beep heeft gelijk soms ben ik gewoon alleen maar het niet drinken en dat begint me danig de keel uit te hangen.
Dus daar ligt mijn probleem, nu ik niet meer kan vluchten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...