Spring naar bijdragen

dinsdag 16 mei


fleur

Aanbevolen berichten

Cor, al die dingen die je zegt weet ik.. dat houd me ook nog tegen. Aan de andere kant weet ik dat mensen voor mijn stijl gaan en heb ik op mijn werk nu veel vaste klanten die alleen met mij willen werken. Dus doe ik wel iets goeds waar vraag naar is. Ook heb ik wat thuis klanten maar omdat ik nog geen KvK nummer heb (zit nog te veel in de herkeuring) laat ik me meestal uitbetalen in voorwerpen, een mac, een goeie printer, een fiets met bak, en nu bv een digitale spiegelreflexcamera. Voor bedrijven makkelijk, kunnen ze de btw weer aftrekken en ik kom aan de spullen die ik weer nodig heb voor mijn werk. Misschien is freelance meer iets voor mij. Hoewel daar ook gevaren aan zitten.. Kortom, het werk dat ik nu doe vind ik leuk, en wil ik graag blijven doen, nu nog een constructie vinden waardoor ik er ook van zou kunnen leven en er niet door over de kop ga..

Wat ik omschrijf van mijn werk klinkt als "hobbyen" maar is het zeker niet. We zijn een behoorlijk proffesioneel bedrijf wat huisstijlen maakt, nieuwsbrieven, PR voor de omliggende restaurants en noem maar op wat er nog allemaal te maken heeft met ontwerpen en dtpen. We zijn er voor de kleinere klanten met de kleinere oplages en steeds meer klanten weten ons te vinden. Soms zie ik een ontwerp van mij terug in een krant, banner, grote vlag, en dan ben ik zo ontzettend trots.. dat is van mij!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...