beep Geplaatst 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2006 Bedankt Satja, ik werk al in de hulpverlening (GGZ) ,maar kan helaas alleen anderen helpen.Leuk vooruitzicht voor het w.e.: DVD rec. kopen!Wij moeten voor een nieuw bed, gisteren braken spontaan (2!!!) poten af, terwijl we sliepen. Nou ja was heel oud bed en vak. geld is onderweg. Ikea here I come,Beep quote: ik drink niet, dus ik besta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2006 Dan hebben jullie toch wel dubbel gelegen vannacht? Van het lachen bedoel ik?Ik heb ooit eens een minnaar gehad die van een eind op het bed sprong en er dwars doorheen zakte. Ik heb nog járenlang op dat bed geslapen, gestut door balkjes en plankjes, maar een nieuw bed is ook iets leuks om op af te gaan, niet?Ik weet nog niet of ik het doe hoor, die DVD-speler. Ik kijk sowieso al weinig tv maar in de zomer helemaal. Bovendien staat mijn huis te koop dus als alles een beetje meezit (daar lijkt het nog niet op trouwens) dan staat er een hoop te gebeuren en weet ik vast duizend dingen die ik nog wil aanschaffen.Kijken welke inspiratie ik morgen heb...Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2006 Ha Anjo,mn border....................speelt erg op.Heb je tips zus???Liefs LolaKan ook privé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2006 Jee, wat een dag(draadje)Hier ligt constant de verbindering er af dus heb beetjes kunnen lezen en dan wilde ik reageren en weer weg.Even de docente spelen; Lola, je hebt het droog gehouden al mijn lof!!Echter als je nu niet voor jezelf kiest maak je geen schijn van kans want niet alleen heb je je vriend met zijn problemen maar ook je lichaam dat in de kreukels ligt omdat het haar vergif mist. Hou die deur dus even op slot en kies voor jezelf!!Satja en Beep; wat zijn jullie wijze vrouwen. Ik geniet echt van jullie berichtjes.He Femmy, Gaat het goed?Kate, al je inbreng is welkom of je nu een uur of maanden op het forum zit.Hermiena, het komt goed ,meissie. Ben je misschien al begonnen met je hormonenkuur? Want daar wordt je huilerig en zo van.Emma, ik vindt jou ook ontzettend dapper.Ik wens iedereen morgen een goede dag toe!liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2006 Pfffffffff wat een draad, het duizelt.Morgen meer boven-water-berichten.Voel me erg oud met al deze jonkies....Ga naar bed met potje thee en denk aan jullie allemaaltruste,we blijven drijfe hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2006 Ha die houtje,Je bent er weer! Gaat het beter met je? Hoe bedoel je oud? Volgens mij zijn we ongeveer even oud en ikben nog een groen blaadje:Dgoed idee om met eenbak thee naar bed te gaan. hopelijk heb je morgen een betere dag.liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2006 Welterusten (H)oudje Slaap maar lekker!Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden