Spring naar bijdragen

Houtje onder water


Houtje

Aanbevolen berichten

Lieve forummers,

Ik weet dat jullie denken waar is Houtje? Nou ik ben sinds maandagavond voor het eerst beneden, knetterende migraine, overgeven, doodziek, slecht slapen, nachtmerries, in de war, 's nachts liggen huilen schreeuwen.......

kortom het gaat niet goed

alle hulptroepen ingeschakeld thuishulp vrienden vriendinnen medicijnen arts pscychiater

waarschijnlijk allemaal door de stress (en 2 jaar stress vóóraf) van het uwv.

De apotheek komt dalijk met nieuwe pijnstillers zetpillen.

t Is sneu genoeg ben ik precies vandaag 200 dagen droog erg feestelijk is het niet:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Houtje, wat naar toch allemaal. Gelukkig heb je hulptroepen in kunnen schakelen.
Ik duim voor je dat je geen opname nodig zult hebben...
Enne, over zaterdag, da's niet de grootste zorg. er kan toch altijd een nieuwe afspraak worden gemaakt?

Maar: 200 dagen!!! Heel erg gefeliciteerd, wat een prestatie.

Hout, de moed erin he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een ellende ja, houtje!
Ik hoop dat je gauw van die pijn verlost bent. Ikzelf weet hoe het is om met pijn te leven maar daar heb je niks aan.
Ik kreeg hele zware zetpillen (morfineachtig) en vond dit erg zwaar.
Juist omdat ik van die klote drugs af wou en in die 10 jaar dat ik clean was van heroine en andere troep kreeg ik weer een morfine achtig middel die ik 6 jaar heb gebruikt tot mijn eerste operatie van mijn alvleesklier.
Ik denk weel eens dat ik helemaal niet echt clean ben geweest! want mijn pijn werd wel bestreden door zware pijnstillers wat ik helemaal niet erg vond.

Nu wel!!!

Lieve houtje hou je taai en ik sta achter je en voor je wat jij wil!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

och Houtje,
Zo'n mijlpaal en dan zo beroerd!! Ik vind het zo knap, 200 dagen alcoholvrij, iedereen raad geven op t forum, een goede moeder zijn...nu moet er eens goed voor jou gezorgd worden he.
Hier denken we allemaal aan je en wilden we dat we wat konden doen, dat weet ik zeker. Voel je alsjeblieft gesterkt door al je medeforummers, en laat het uwv de hik krijgen..en nog veel erger.
Houd vol meisje, en Respekt!!!!
liefs Maria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach houtje, wat een ellende nu toch!!! Denk maar even alleen aan jezelf en rust goed uit, laat je niet gek maken door het uwv!! Voel me bijna schuldig naar jou toe dat het bij mij wel goed is gegaan en bij jou niet. Echt balen voor je, meid heb echt vreselijk met je te doen hoor!!

Heb je berichtje geluisterd, kan je nu niet terug bellen heb zo een groep en ben zelf ook nog steeds harstikke labiel en net als jij nog steeds barstende hoofd pijn. Morgenavond is wat mij betrefd prima. En nu weer naar je bedje jij!! Ik stuur wat vitamientjes die kant op oke?

Dikke knuf Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, Houtje, lieve Houtje,

Je krijgt veel voor je kiezen! Wat goed van je dat je de hulptroepen inschakelt, dat vind ik echt een heel volwassen actie. De verleiding zal zo groot zijn om je kop onder het dekbed te stoppen en gewoon van de wereld te willen zijn.
Zoals je bezig bent en ook hier op het forum erover schrijft, begrijp ik dat je het razend moeilijk hebt maar zie ik ook je kracht en je vermogen om hier weer bovenop te komen.

Ik heb alle vertrouwen in jou!


Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Houtje

We denken aan je hoor, zaterdag alleen doen als je helpt weer plezier te vinden in dingen te doen.

Als ik het zo lees gaat het hellemaal niet met je, doe maar rustig aan he, maar ja dat staat die migrene je ook toe te schreeuwen nu, ik hoop dat iedereen in huize Houten lief voor je is, en ja ik denk ook dat het de stress is die er uit klapt!
Het zal zichzelf wel weer oplossen met tijd geloof ik vast, eerst maar weer door deze week heen knokken
kijk maar onverschilig naar volgende maand het gaat nu om jou.
Beterschap

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou lieve schatte-petatten,

Ik ben er weer. Dank voor alle vitamines, bloemen, fruitmanden, luister cd's.

Zonder gekheid: ik heb mezelf weer wat kado gegeven: een ontspanningscd om te luisteren en een "innerlijke reis" te maken. Ben erg benieuwd .....

Ik borrel gelijk over van de ideeën: een draadje over noodplannen, een draadje over jezelf belonen, nou ik barst dus weer van de energie (hollen of.........in bed liggen)... hihi:D

Affijn de houthakkertjes zijn ook weer blij die hebben 4 x 10 km gelopen dus hun best gedaan. Verdere belevenissen in de dagdraad. Maar deze ellendige week is voorbij EN ZO IS HET !!!

Joepie !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Dick,
Je hebt je zegje gedaan; iedereen mag hier zijn gedachten neerschrijven en als jij het niet leuk vindt wat een ander schrijft, jouw probleem.
Wat ik wel even eerlijk wil zeggen: ik lees graag de berichtjes van Houtje, liever dan die van jou. Want wanneer schrijf je eens iets leuks of positiefs over jezelf?
En over doorzettingsvermogen gesproken: dan wint Houtje het van jou. Ik heb van jou nog niet gelezen, dat het je gelukt is om wat aan je probleem te doen. Moet je zelf weten, jouw eigen probleem, maar ga dan niet op het forum kritiek op anderen leveren.
We zijn hier voor elkaar, niet tegen elkaar.
Groetjes en sterkte met alles, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dick, het wordt tijd dat jij een enorme schop onder je...krijgt; wordt wakker!!!
Ik heb van jou nog nooit iets opbouwends of positiefs vernomen op dit forum. Niet over jezelf, een ander of de hele wereld. Ga jij voortaan lekker aan jezelf mailen, en zwelg daar dan in.
Dit forum is er om elkaar te steunen, op te beuren, elkaar te troosten en mee te leven.
Niet om alleen maar naar je eigen loeigrote navel te staren.
Wij kunnen jou niet helpen.....Maria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Dick,
Erger je aan het feit dat Houtje aandacht krijgt, of vind je juist dat jij niet genoeg aandacht krijgt??
Dat zou deze uithaal kunnen verklaren, niet erg volwassen om op deze manier dan aandacht te vragen.
Of ben je dronken, of juist niet en zit je enorm te tandhakken en sla je daarom maar wat om je heen??
Probeer wat directer te zijn in wat je wilt!
En dan nog: wat als iemand een bordeline persoonlijkheidstoornis heeft, of ontwijkend of narcistisch en noem het hele spectrum maar op, dan mag je geen steun zoeken op dit forum?

Probeer directer te zijn in het uiten van je ergernissen i.p.v. ze op te sparen en iemand geheel af te kraken, dat heet feed back geven en heeft als doel de relatie te verbeteren, niet te vernietigen.


Beep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dick sorry maar nu ga je me toch echt te ver!! In de eerste plaats omdat je houtje aan valt. Kijk eerst ff naar jezelf wil je? Van jou horen we alleen maar negatieve dingen en zo te lezen lukt het je ook nog voor geen meter om wat aan je probleem te doen. Dus wat verwacht je dan van ons? We willen je best steunen maar dan moet je er zelf ook iets voor doen en niet steeds tegen ons gaan aantrappen want wij zijn niet de oorzaak van je probleem. En wat bedoel je met die opmerking over borderline, weet je wel waar je het over hebt? Dan kunnen Tapas en ik dus ook wel vertrekken volgens jou want dan horen we hier niet thuis? Kenmerkend voor mensen met borderliner is juist dat ze veel sneller neigen naar een verslaving dus we zijn hier hartstikke op onze plek en wij doen tenminste wat aan ons probleem.

Dus Dick wat mij betrefd kun je twee dingen doen. Of je schrijft serieus en op een nette manier zonder uit te halen naar anderen en beledigende opmerkingen te maken of je gaat maar ergens anders de boel zitten te verzieken. Zolang jij niet met normale berichten kunt komen heb ik geen zin meer om nog energie in je te stoppen en bekijk je het van mijn part maar.

En Katrien, die opmerking van jou vond ik ook niet echt gepast. Sorry, eerst dick er op aanspreken en dan vervolgens door laten schemeren dat jij dat ook vind??????? Wat nu???? Ja daag!!

Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur zei: We zijn hier voor elkaar, niet tegen elkaar. En daar ben ik het dus -he-le-maal- mee eens.
Kritiek mag best wel, moet soms, maar het moet wel opbouwend en positief en ondersteunend blijven.
Dick, beste man, als je wat te melden hebt, prima, maar hou het leuk... en als je wat moet afreageren mag je mijn tuin wel even onderhanden nemen hoor ;-)
Afgezien van deze uitschieter ben je even welkom als elk ander wat mij betreft. Jij bent ook bezig met alcohol de baas worden, anders zou je hier niet schrijven. Ik wens je succes met je streven.

groeten van water

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dick... ik snap geen zak van je reactie, of had je soms gedronken? Jij krijgt ook je aandacht maar helaas door je reacties vaak op een negatieve manier en ik vraag me af of dat je bedoeling ook is. Als dat zo is dan lukt je dat aardig.. En als ik je reacties zo lees vind ik die eigenlijk behoorlijk borderline als ik eerlijk mag zijn!

Ik vraag me regelmatig af wat je hier zoekt op het forum. Je zegt dat het jou niet lukt om te stoppen maar zolang je niet echt wilt zal dat ook nooit lukken en kan je je er beter bij neerleggen dat je gewoon een alcoholist bent, maar ga dan niet lopen zieken tegen mensen die wel stoppen. Ik vind je reactie iig zeer ongepast en erg kinderachtig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...