Spring naar bijdragen

Hemelvaart


Houtje

Aanbevolen berichten

Tapas,

ik heb het je net ook al geschreven maar in het geval dat je postvakje vol zit. Ik vind het reuzeknap hoe je het hebt aangepakt. Echt waar.
hou nog even vol, he!!!! dit gaat ook weer voorbij. Trouwens je hebt nog een mail te bezantwoorden die afgrijselijk misplaatst is maar wel ontzettend positief.

Liefs,
anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even uitleggen, Tapas.

Ik las dat je niet gedronken had omdat je morgen naar de huisarts moet. Toen schreef ik: je gaat me toch niet in de steek laten hè? Omdat ik dacht als je nou niet naar de huisarts had gemoeten was je dan weer gaan drinken? Nee toch hoop ik hè?

Vandaar, het is niet mijn bedoeling om je de duimschroeven aan te draaien hoor.

Je maatje,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik doe mijn best Satja, maar soms bekruipt me het gevoel, ach.. wat maakt die ene avond nou uit en dat is een valkuil.. want ik weet nog goed genoeg hoe ik me de laatste keer voelde... Ik kan het ook niet helemaal verklaren. Misschien omdat mijn collega's de hele dag over bier aan het praten waren? en hoe dronken ze gingen worden? of het boek dat ik lees over een vrouw die continue chablis drinkt en de flessen verstopt in de schuur? of omdat het einde van tactus eraan zit te komen en ik dat toch een beetje uitstel? Ik wil niet drinken maar het kost me gewoon wat meer moeite nu... Gelukkig is morgen weer gewoon vrijdag en is mijn vloer eindelijk weer schoon na alle regenbuien en honde-, katte- en eigen pootjes... en restjes van de balcondeurverbouwing..

Weet je, ik verlang gewoon zo ontzettend naar zon en warmte! en ben die avonden met dikke truien en die kille regendagen gewoon helemaal zat! heb je balcondeuren moeten ze dichtblijven vanwege de regen en de kou grmpffffff.. en ik kijk geloof ik 2x per dag op de knmi-site of het echt geen mooi en warm weer gaat worden... okee, ik ben gewoon in een mopperstemming dus.. ook weer duidelijk... dus dat zal de reden wel zijn.. maar ik heb niet gedronken en dat is het belangrijkste nu.

Mathilde, ik kan me je reactie wel voorstellen, zoals je zelf ook al aangeeft vind je het lastig dat je het zo voelt, maar je voelt gewoon wat je voelt en dat mag je zeker delen. Niet wegstoppen want het is er gewoon en daar heeft niemand schuld aan. Gevoelens zijn en blijven gewoon rare dingen die zich niet zomaar laten sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pietje, je hebt gelijk als je zegt dat 'op een zuipen zetten' overdreven is maar dat hoort een beetje bij cynisme, waar ik op zich niet écht dol op ben.
Nee, ik ben niet teleurgesteld in Helder en jou en ik kan ook niet echt zeggen dat ik me aan jou of aan Helder 'optrok'.
Ik voelde meer, maar dat hebben we wel met meer mensen hier, dat we elkaar steunen.
De bittere smaak kwam eigenlijk toen Helder 'de verkeerde afslag' nam.
Toen begon ik te denken, wat een raar toeval. Het gaat zo goed en precies nu, nu we elkaar als ex-alci's ontmoeten en ontmoet hebben gaat het zowel bij jou als bij Helder mis.
Dat jouw uitglijder los van het fietsen staat dat is gewoon waar.
Evenals dat je juist dóór die (uitgestelde) fietsafspraak die avond in de kroeg bent beland.
Pietje, dat op een 'zuipen zetten' klinkt inderdaad overdreven.


Groetje,
tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat al vaker gelezen, vorige week ofzo, ik weet niet meer bij wie dat ze naar de film gekeken of die activist tegen de doodstraf. The life of David whatsisname. in ieder geval een behoorlijke drinker en zijn hele leven gaat naar de knoppen. Geen centje pijn, was het kate? Het staat me niet meer zo helder voor de ogen. Werkt bij mij precies tegenover gestelde. Leaving Las Vegas ook zo een, drama's.
En Tapas leest nu een boek over iemand die Chablis verstopt? De Eetclub van Saskia Noort, ik kreeg al een kater van het lezen alleen.
weg dat boek! Gelijk. De vliegeraar is goed, mooi boek, leerzaam en hopelijk heeft niemand met Afghanistan raakvlakken.

Verder snap ik er helemaal niets van, ik heb in de tuin gewerkt in het zonnetje.
dus ik neem aan dat jullie dat dan morgen krijgen.

Kate, ik werkte tot 9 weken geleden full time. totdat die muur op mij af kwam.
En nu ga ik niet echt werken maar proberen mijn plezier in mijn werk weer terug te vinden. Geen extra bijtaken gewoon lekker bezig met mijn vak en de leerlingen.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HALLOOO TANTE TIL

Mag ik even memoreren dat misschien PP een miskleuntje maaktje en Helder letterlijk met zijn fietsje uit de bocht vloog, maar dat dat ook misschien de spanning was....

En ik vond het OOK spannend en vandaag ook VRESELIJK moeilijk (ik slik al een maand geen Refusal meer) maar ben ook wel eens in het verleden in de fout gegaan..... en misschien in de toekomst nog wel eens....en wie gun je nou een kater en een houten hoofdje?

Ik niemand....

Als jij lieve Til nou morgen eventjes in komt vliegen en helpt de bedjes van de spruitjes krakend fris te krijgen en het bedje van Houtje kunnen we vrolijk op naar vrijdag en zaterdag.

Welterusten :lips: voor straks, wij wachten morgen op de :rose: want ik moet nog stééds die plantjes planten..... grrrrr!!!!

p.s. was vanmiddag zo stom om bij Ikea "even" iets te gaan ruilen ik dacht dan heb ik weer wat geld.... de rest vertel ik maar niet. Wat een gekkenhuis. Gelukkig hier en daar een sluipweg. De Houthakkertjes waren niet zo blij, maar ja zo is het leven !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Femmy,

Da's toch normaal. liefdesverdriet. Of misschien gewoon het weten dat er iemand van het mannelijke geslacht voor je is waar jij ook wat mee kan.
Met nadruk op het laatste. Denk maar zo je moet een heleboel kikkers kussen voordat je de prins kust.

lekker slapen.
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...