Spring naar bijdragen

donderdag wonderdag


Houtje

Aanbevolen berichten

Ook goedemorgen,

Helemaal gelijk, Houtje al doet het mij wel erg denken aan "een eendagsvlieg".
maar ik ben dan ook niet geheel wakker, ben ook nog even besuisd van gisterenavond op het forum!
Een avond ben ik er niet en kijk, wat er gebeurd , Emma en houtje vechten over Helder, parels en diamanten vliegen in het rond. Vadertje Piggelmee wordt voorgelezen.

Kaab, ik heb maar even weer mijn oude kloffie aangetrokken. Ik had het er zelf ook moeite mee, zei ik iets en zag ik Satja, een soort omgekeerde buikspreekpop gevoel.
En Kaab, je weet toch dat ik van de lettertjes ben en er staan woorden onder en onder het gezicht van Satja staat mijn beroep.

Zie je wel, heel dit forum richt zich op verandering maar dan kleed je je om en gelijk commentaar:-)

In ieder geval een hele goede vakantie gewenst en het gaat goed met je. Fijn.
Misschien moet ik iedereen maar welkom heten zoals ik bij jou heb gedaan, hihi
Ondertusen doe je het maar toch.

Houtje, twee dagen geleden heb ik je een boekje aanbevolen. Ik had het nog niet helemaal uit, dezelfde dag las ik een recept waar je cranberries in moest peulen? Of anders vervangen door kikkerbonen!
Vertaling iet wat gammel, het volgende recept werd het je ook niet duidelijk wat voor vrucht te gebruiken, elke regel lag er een andere vrucht in de pan grrrrr
Uitgevers van het land, als je nog een vertaler nodig hebt, ik heb nog 2 maanden vrij!!!!!
En toen begon ik me ook aan de schrijfter te irriteren, arrogante t@&*.
Dus Houtje, heel snel vergeten, ik heb niets gezegt.

Het is hier koel maar het regent (nog) niet. Dus iedereen een hele fijne dag!
Houd het droog!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeje mogge

Hai Anjo
Je hebt je eigen kloffie weer aan getrokken zie ik was leuk hoor dat verkleden, en ja het was gezelig gisteren, Houtje had aangekondigd lekker vroeg onder de wol te gaan, wel dat was kaasie he.
iedereen lekker aan het keuvelen over Houtje, en hoppa dan maar een pyama party maar dat was niet aan dovemans oren. ha ha

En houtje je vraag of het lukt met lijstjes ik ben bezig hoor maar het blijft lastig, ik heb een ordner met
verzekeringen nu met dokter en tandarts en nogal wat papieren. En een tweede ordner met prive aktieviteiten is lullig leeg. ik heb een lijstje met verjaardagen hangen en verder is er dus niets, maar ik ben bezig de eerste drie A4 tjes zijn copieen, gisteren heb ik mijn paspoort, en rijbewijs op blad 1 gezet,
auto papieren op blad 2 en al mijn plastic op blad 3.
Ik moest denken aan PP dat ze haar betaalpas kwijt was in Egypte, en bedacht dat het nu maar 2 min werk is om een kleuren copie te maken, daar doe ik me een groot plezier mee als ik zelf wat kwijt raak in; ookdatnogstan;

Een derde ordner is ook in maak met gebruiks aanwijzigen, garanties van alles wat ik thuis heb dus het zoeken naar welke stofzak in de stofzuiger zit, tot het adress van de badgeiser poetser.

En ja wel de printer is gelijk leeg map drie voor adress van caridge blokjes bij gebruiksaanwijzing printer dus ik ben weer weg
zo hoor je maar ik ben bezig hoi

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaaaaaaa ik ben ook weer fris, parels hangen al weer om, koffie al naar binnen gegoten;

Het boekje Anjo had ik gelukkig nog niet de Nederlandse Uitgevers voor op zijn kop gezet dus dat laat ik dan maar.

Het verschil tussen een cranberrie en een kikkererwt is dat die kikkererwt gisteravond teveel gezopen heeft en groen zit van ellende :D

Helder ik ben een *S*T*E*R* in lijstjes ik heb inpaklijstjes, to-do-lijstjes, bolletjes-lijstjes (zoooo fijn die kan je afstrepen) dus roept u maar.

Als ik zo vrij mag zijn me met je prio's te bemoeien zou ik je adviseren voor de prijs van twéé inktcartridges (zwart-wit en kleur is samen 80 fleuri) een laserprinter te kopen, ben je voor 80 fleuri ook klaar en kun je 2500 blz. printen. Ik heb een brother HL2030 die gaat zoemen van blijdschap als die mag printen was 86 euri bij Rilex (via internet) alles vergeleken qua prijs en garantie dus dat werk kun je je bespraren en nu een jaar en ik print me wezenloos. Het is zwart-wit, maar is dat het hele leven niet:$

Verder vind ik de dokter meer prio dan de geiserveger (psoonlk) en het doet me goed dat jij ook het AD leest.

Verder iedereen een COOLE dag B) en pas op hè ander ga ik met mijn parels zwaaien, ik heb er nl. zááááát (nep maar ook leuk).

Iedereen de moed erin graag en de drank eruit.

* over icoontjes gesproken: ik heb écht halflang haar in een boblijntje dus ik houd hem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou hoor, ga ik een keer vroeg naar bed komt iedereen opeens tevoorschijn.. dat verongelijkte gevoel wat je vroeger als kind had als je in bed lag, dan gingen ouders vast feestvieren enzo en mocht je er niet bij zijn (hihihihi) en ja de electrische deken heeft echt even aangestaan. Het is hier kouhoud, graadje of 15-17, afkoelen okee, maar om nu gelijk weer een dikke jas en sokken aan te moeten als je de hond uit gaat laten.. brrrrr.. het westen he! Gisteren waren de temperatuurverschillen echt enorm.. en het was echt de hele dag donkergrijs en het regende hard.. bah... ben ik blij dat ik mag werken ahum. ...kan mijn dinsdag zo vakkundig verbrande rug tenminste rustig bijtrekken.

ordners, goed idee Helder, hier zit alles in ladebakjes en die puilen uit.. dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.. weer een doel voor mijn volgende vakantie!

Nou, ik ga weer werken vandaag, de beruchte donderdag, lange dag, en risico avond.. maar wil morgen fris zijn om te kijken of ik weer 5 kilometer kan rennen, krijg er weer steeds meer lol in.. had het niet verwacht maar het rennen wordt weer een verslaving..

iedereen een fijne dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Tapjes,

Meld je gewoon ff als je thuis bent dan lullen wij je er door heen en hoef je je ook niet verongelijkt te voelen....... sla 3 flessen Spa Rood in en 4 verse citroenen (of een flessie) een hoop fruit voor een salade en veel groenten en bv. feta voor etenstijd-salade, alles is nu redelijk te betalen.....ciabatta erbij ZONDER boter en dan kun je volgens mij als een slank streepje je bed in kukelen.

Ideetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede Morgen allemaal,

Wat was dat gisteren? Volle maan?
Lijstjes afwerken is inderdaad een hele dankbare manier om structuur in het leven te brengen/houden. Er is een hele handige on-line lijstjes site: www.tadalist.com , daar kun je kostenloos je eigen to-do lijstjes maken, afstrepen, veranderen en bijhouden. Je kunt ze delen met anderen, en ook lijstjes voor anderen maken. En je raakt ze ook niet kwijt! Tada!

Fijne dag allemaal, zet 'm op!

Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de zonnigste provincie van nederland is het grijs en KOUD. ik denk er over om de verwarming maar aan te zetten. Mijn adminstratie is een van die klussen waar ik dus nu al maanden tegen aan loop te hikken. Het is de bedoeling dat die ergens anders naar toe moet en dan is netjes in ordners wel een goed idee, wat overblijft kan dan ook in een ordner. Ik heb al jaren zo'n ding voor alles wat te maken heeft met zoon lief maar ja soms ligt het zo voor de hand dat je een geheugensteuntje nodig hebt.
Dus goed idee, helder!

Lola is off line, ik hoop dat ze wat van zich laat horen.

Ik ga wat doen, dat is eigenlijk mijn grootste probleem op het moment, ik zit hier of met mijn neus in een boek of ben bezig voor mijn kleindochter maar echt in beweging komen, nee. De klusjes klaren die moeten gedaan worden, ho maar. Ik negeer ze maar ondertussen staan mijn schouders stijf van de stress.

Iedereen een prettige dag en hopelijk hebben jullie wel een beetje zon!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai een ieder hier,
toch even een berichtje van mij(lola dus).
Ik lees trouw elke dag mee en ben elke dag wel op het forum
maar was toch wel afwezig voor jullie.
En daar heb ik mezelf ook mee.
Het gaat niet goed.
En ik voel me eenzaam.Te vaak nog uitglijders qua alcohol.
Mijn vriend en ik leven op zeer gespannen voet nu.Daarvoor ook
al in maar in deze voetbal(bier)tijd extra heftig.
Ja,Erica ik zou snel wat in mijn flatje gaan doen maar wilde nog
snel even op de dagdraden kijken weer.
Ik wil weer wat vaker meedoen op het forum.Maar kan in mijn ogen
niet goed verwoorden wat ik soms wel wil zeggen.En dan wordt het
weer even heel stil.
Anjo en Verientje bedankt voor jullie berichtjes.Ze waren voor mij de
zet die ik nodig had om duidelijk te zeggen hier dat ik er nog steeds bij ben.
En nog steeds strijdend tegen mijn alcoholismisbruik.
Ik voel me erg eenzaam maar snap wel dat als je je zo terugtrekt als ik vaaak doe
dat dat alleen maar erger wordt.
Nu moet ik echt verder om alle katteharen weg te zuigen en die was schoon te
krijgen etc.
Wens jullie een heldere prettige dag
liefs lola

ps mochten er meer forummers zijn die soms stil worden omdat ze het moeilijk vinden
te verwoorden wat ze voelen,bedoelen en meemaken laat het gerust weten.
lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie laatste zin Katrien.. Humor is er om de eenzaamheid te verlichten! Humor verlicht zowiezo heel veel!! ik kan in ieder geval niet zonder!!

het is weer donderdag en ooooooh, wat baalde ik op mijn werk, klus wilde niet echt lukken, en er is nog steeds een flinke spanning daar waar ik lekker gevoelig voor ben.. al probeer ik me er afzijdig van te houden.. ik snakte echt naar een fles port... maar nee, hoe verstandig... ik kwam thuis, heel hard langs de supermarkt gefietst, hond eten gegeven, sportschoenen en kleren aangetrokken, op de fiets gestapt en ben gaan hardlopen.. tot ik erbij neerviel zowat, en dat was na 35 minuten..

Nu zit ik heerlijk fris gedouched achter mijn schermpje en is de trek weer te hanteren. Ik ga zo idd die lekkere frisse salade met zalm maken met een stukje droog stokbrood (dank je voor de tip houtje) en daarna het bos in met de hond... dat is beter dan nu al flink aangeschoten zijn na een 3e glas port en vanavond met mijn nog dronkener harses naar de snackbar lopen om bier te halen.... pfffffff....

gered door mijn hardloopschoenen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha luitjes,
mijn vriend is aan het spacen en is ver weg van de helderheid.
Ik heb het erg moeilijk nu om overal vanaf te blijven.Tuurlijk ben
ik mijn eigen baas maar sorry hoor,dit is wel zwaar met een nuchter
hoofd.
Ach,mijn was is weer schoon.Het is pauze bij voetbal dus hoor ik nu
even harde rap om me heen.Met mijn katjes gaat het wel goed.Ze wi;;en
ook graag op het forum want ze kijken naar dit scherm jongens/meiden.
Dat is wel lachen in ieder geval.
Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, las net K. haar berichtje op het andere draadje. Gezocht, kater.
Hoe verzin je het?! Je avond klinkt goed. Doorbijten he, ook donderdagavonden gaan voorbij.

Terwijl ik op ex en zoonlief te wachten, grrr zijn jullie een goede afleiding.

Lola, ik kan niets zeggen, we hebben het allemaal al samen besproken.
Gewoon blijven typen meiske en even jezelf in je eigen "space" terugtrekken.
Zolang jij blijft schrijven weten wij dat je oke bent.

Ondertussen ben ik zowat aan het koken van nijdigheid, ik ken mijn mannen komen we te laat dan is het omdat ik niet op tijd bij de auto was.:devil:
Het zouden mijn kinderen kunnen zijn, oke een is het ook, de ander kan een goede impressie ervan doen.
Dus ik ga maar op de stoep staan, alhoewel laatste keer dat ik stond te wachten op mijn broertje om 5.30
smorgens stoptte er ook een auto en het was niet mijn broertje........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Lola, goed dat je er weer bent. En jammer dat je het zo moeilijk hebt, maar laat dat je niet weerhouden van het meeschrijven!
Het lijkt me superlastig om iets aan je alcoholprobleem te doen met een niet-meewerkende partner. Misschien is dat gewoon niet te doen?
Blijf er mee bezig, ook met de vraag hoe je jezelf kunt helpen, oké?

Voor de lijstjesmakers onder ons: ik ben een fervent lijstjesmaker. Heb er wel honderd in m'n pc zitten denk ik. Voornamelijk wat ik noem 'meeneem en doelijsten' die gaan over vakanties en weekendjes weg. Superhandig. Wat ik er fijn aan vind is dat ik na het maken van zo'n lijst niets meer in mijn hoofd hoef te houden. Dan doe ik gewoon wat ik opgeschreven had en vertrouw er op dat ik daar goed over heb nagedacht. Zo ga ik lekker uitgerust de vakanties en weekendtrips in.

Ordners? Jongens, dat is echt iets uit de vorige eeuw hoor. Steek daar niet te veel energie in want over korte tijd kun je helemaal zonder.
Leuke tip Twan, tadalist, daar ga ik eens kijken!

Romanski, leuk hoe je vandaag de draad weer hebt opgepakt. 't Is in het begin altijd even zoeken naar de juiste toon en hoe iets bedoeld is en zo. Give it a chance zou ik zeggen.

Tapas: goed begin, en nu volhouden vanavond, hè!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lieverds,
tja ik stik ongeveer in de hulpverlening.Anjo weet dat wel.
Maar helaas zijn allebei mijn ambulante begeleiders weg nu.De ene op vakantie
en de andere(zo'n lieverd)is helaas overspannen.Morgen maar even beltegoed halen
om mijn psychiater en Tactus weer eens in te lichten.
Mijn vriend gaat nu weg met auto,trippend en al.Ik heb geeneens het lef om weer eens
politie te bellen.Maar ik heb een nuchter koppie en kan niet steeds moeder zijn voor mijn
8 jaar oudere vriend.
Ik heb niet de fysieke kracht om hem zijn autosleutels af te pakken.
Sorry,ik heb echt al vaak politie aan de telefoon gehad voor hem.Soms houdt het even op.
Ook al ben ik zo bang voor onschuldige slachtoffers die hij zou kunnen maken.Ik ben ook
bang voor hem.Het spijt me.Hij is echt in zijn hart een goed mens,maar al die troep.Des te meer
reden voor mij om van alc. af te blijven.
Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar moet ik om lachen, Lola, 'jullie Benjamin'. Dat lijkt je wel wat hè? Dat er eens lekker voor je gezorgd wordt? Nou, laat jezelf hier maar lekker bemoederen en toespreken. Als je het zat bent (en dat moment komt vast wel weer) dan ga je gewoon lekker puberen en ons allemaal ouwe tutten vinden! :)

En even voor de duidelijkheid: met 'niet te doen' bedoel ik niet dat je de moed moet opgeven hoor, maar dat je misschien niette hoge eisen en verwachtingen van jezelf moet hebben. Doe gewoon wat je kunt binnen jouw omstandigheden. Oké?

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi lola .wat jij shrijft is voor mij zo herkenbaar.ik ben ook zo .ik wil zo graag zovbeel dingens vertellen over mijn gevoelens en mijn leven zoveel dinegen maar ik kan het zo moeilijk verwoorden.ik weet dan niet waty moet ik schrijven .ik lees heel vaak de berichtjes maar ik weet niet wat moet ik schrijven en mijn gevoelens verwoorden en zeggen dat ik ook meeleef.sommige in forum denken mischien dat ik afstandelijk ben maar het is niet zo mijn grote probleem is ,mijn gevoelens verwoorden vooral in een vreemde taal.ik begrijp heel goed wat je bedoeld.ik wens jouw heelveel strekte .groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn geen oude tutten hoor.Niemand hier.Mijn zus is 20 jaar ouder dan ik ben.
En dus een soort moeder maar ik zie duidelijk dat ze haar eigen alcohol probleem onder
tafel schuift.En leeftijd-tja.Ik heb een kameraad van 19 en mijn beste vriendin is bijna 50.
De enigen die hier zo van weten en mij aanmoedigen om te blijven schrijven.Want zo blijf
ik er ook bij.En sorry Satja,maar helaas zit ik wel in een relatie-crisis.Maar je bent lief hoor maar noem jezelf never een oude tut.Ik zou dat never doen.
Liefs Lola:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Ziba toch,meid.Ik heb nu ook gewoon het lef genomen om te schrijven.Ik begrijp je
wel heel goed hoor.Blijf je op het forum?Ik was al wat ongerust over jou!!Het valt soms echt niet mee
om alles wat je wil zeggen om te zetten in zo'n bericht!Blijf jij ook maar schrijven.Je bent ook privé
welkom hoor.Als je het even niet meer weet.Misschien kan ik dan jou een zetje geven.
Sterkte Ziba en allen
Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...