Spring naar bijdragen

Maandag 19 juni


helder

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal goedemorgen

Ik heb er weer zin an deze week

Van het weekend lekker opgeruimt, en ik zit er weer netjes bij, de rest van de week.

Het was even een klus maar ik ben lekker op geschoten met achterstallige administratie, en ik heb zelfs mijn boeken kast uit gemest, en alle tijdschriften en romannetjes er tussen uit gehaald en appart in orners gedaan.
Somige dingen bewaar je gewoon dubbel, dan is taal niet zo mijn ding maar lezen wel.

Dus ik begin de week dan maar eens lekker opgeruimd en vrolijk.

Hoi hoi

Helder

En alle stoppers veel geluk als je nu je eerste week in gaat, veel schrijven helpt dus ga er voor, en schrijven!!!!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Helder,

Ben jij zo'n nachtvlinder, slechte slaper of werk je 's nacht!!!!!!!! 4.19 uur dat dit bericht gepost werd en ik dacht dat ik nog wel slecht sliep of gewoon een lange dag had. Maar top dat je zo opgeruimd hebt, zal bij ongetwijfeld ook gaan gebeuren nu ik besloten heb om volledig te stoppen.

Ik weet uit een vorige periode dat ik zeeen van tijd overhield dus het werk thuis en voor de baas zal sneller op orde zijn. Kritieke moment wordt rond etenstijd, ik denk dat ik rond die tijd maar ga sporten of iets dergelijks.

gr. Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Houtje,

vandaag dag 3, weet nu zeker dat elk spoortje alco eruit is, kan beginnen met refusal.
Gisteren moe maar heerlijk nuchter mijn bedje in, dacht vanmorgen fit wakker te worden, maar ben me toch een partij moe! Zou ik er nu voor moeten boeten zo lang mijn bedttijdstip overschreden te hebben?

Hoe gaat je dieet?

Helder, wat een goed begin van de week, houden zo hè!

Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,
zo dat klinkt vrolijk Helder, goed begin van de week. Lekker opgeruimd zo die kast van jou.

Houtje, hoe gaat het met dieet?? Dapper hoor, ben heel benieuwd of het werkt en zo ja hoe je het doet want bij mij lukt het van geen kanten. Gisteren vanwege de vaderdag mij op een punt aarbeientaart gestort. mmmmmm. Doet een mens goed. Maar als ik bedenk wat ik allemaal niet meer eet dan ben ik verbaasd dat ik nog niet broodmager ben.

Ja R ben benieuwd waar jou eindstreep ligt. Wel mooi een doel te hebben toch?

Allemaal een fijne maandag, succes weer!
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja die eindstreep is natuurlijk virtueel, maar kan denk ik twee dingen betekenen

of nooit meer

of -en dat lijkt me nu onwaarschijnlijk- den verslaving voorbij dus dan als het mogelijk zou zijn om zo af en toe eens van een glaasje wijn te nippen.

eerst maar eens dag drie volbouwen

gr R

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verientje,

als je in het archief gaat graven eind 2005 zul je heel wat klagende types tegenkomen die niet weten waarom ze zo beroerd zijn aiaiaiai wat waren we beroerd en ik weet dat sommigen er fluitend door heen gingen door week 1 en toen de ellende kregen.
Het wordt dan week 2 en 3 erg moeilijk om niet te drinken, dus dan is R een geweldig middel, wat NIETS AFDOET aan je eigen wilskracht. Je besluit zelf of nit meer te drinken, goed onthouden hoor.

Anders raak je de kracht uit het oog die je toont met deze beslissing, dat is zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi verientje,

Gek he, hoe iedereen er anders op reageerd. Maar gaat voorbij ,hoor.
Maar een pretje is het niet.
Chinagirl, zet hem op! Hoe is trouwens je examen nog gegaan?
Helder, heerlijk zo'n opgeruimd huis en ook je boeken kast, dat is meestal een karwei!
Maar ja je weet hoe ik ben met boekenkasten; moet het nu op schrijver, op taal, op genre mag een pocket naast een hardback? pffffffff ellende........
:D


Aan al die gene die van het weekend gestopt zijn; zet hem op en sterkte.


Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, niet lachen, maar ik heb mijn boeken op kleur gesorteerd
rode boeken, gele boeken, blauwe boeken en zwarte boeken, okee ik moet wel wat meer zoeken nu, dat is waar maar ik heb ze toch al allemaal gelezen. Tegenwoordig haal ik de meeste boeken uit de bieb nu ik niet meer lid ben van de ECI.

Verder ben ik me toch een potje saggerijnig, na mijn 12 dagen vrij kom ik gewoon niet meer op gang, ben het beu en zat en weet het effe niet meer. Ik vraag me af wat er nou aan het instorten is, mijn werk of ikzelf... maar voor nu is de sjeu er opeens helemaal af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Tapas ik herken het zo. Het is ook al dat gedoe waardoor we onzeker zijn waar we aan toe zijn en hoe het eruit gaan zijn met een moeilijk woord "exixtentiële onzekerhied" ik weet bv. niet of ik over 1/2 jaar hier nog kan wonen hoewel iets te huren hier met (zij het) 2 slaapkamers ipv 3 wel niet zal lukken voor onder de 400 euro. Maar boeken opruimen is altijd wel vreselijk dankbaar werk, vind ik.

Ben je toch een beetje blij met mezelf? En heb je goed in je agenda geschreven dat het DONDERDAG wÉL GELUKT is?????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas en Houtje,

Vandaag wil het bij mij ook niet zo lukken.

Ik zweer dat dit de waarheid is, mijn moeder was hier daarnet en liep mijn studeerhokje binnen en zei;
Zou je je boekenkast niet eens opruimen?:$
De waarheid is soms vreemder dan fictie.

Mijn hele huis, tuin, administratie is een puinhoop dus weet je ook gelijk hoe het er vandaag in mijn hoofd voor staat.
Ik ben een echt boeken mens, mijn boekenkast veel te klein, overal staan stapels boeken alles door elkaar. Maar ik weet waar het ligt als ik iets nodig heb qua boek grijp ik het zo.
Ik heb vorig jaar echt al het prut weg gegeven maar nog steeds zijn er teveel.
Het gekke is dat als ik een boek heel mooi vind dan moet ik het hebben, is gewoon een tic van me. Alsof ik bang ben dat ik het in mijn hoofd niet kan behouden. Het gewoon vast kunnen houden.
Ach, gelukkig is de bieb er ook nog.

Tapas, jouw tip was toch in beweging komen als je het even niet ziet zitten? Herken je dan ook dat dat nu juist het laatste is wat ik wil doen?
Toch neem ik je advies aan en probeer ik in ieder geval een begin te maken.

Wat zei onze geliefde Huub ook al weer, Houtje?
Dan pak ik mezelf bij de kladden.......

sterkte meiden!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Anjo,

Bedankt en de tentamens zijn goed gegaan. Ik geef alleen 1 tip kom nooit op mijn afdeling te liggen want het bloedprikken ben ik nog niet zo'n held in, maar dat komt nog wel.

Ik zie jullie allemaal zo over boekenkasten enz. Nou de mijne zijn op dit moment een puinhoop. Alles staat op elkaar in een stellingkast op zolder en dat doet mij, als boekenfreak, toch wel pijn. Helaas heb ik beneden te weinig ruimte en zit er totaal geen systeem in. Het enige wat ik nog probeer is om in ieder geval een serie bij elkaar te zetten, verder staat alles kris kras door elkaar in op diverse plekken inhet huis!!!!!!!!!! Is altijd wel handig als ik iemand een boek wil lenen.

Trouwens dit is het kritieke moment van de dag voor mij, ga meer weer snel een glas water en een bak koffie pakken en verder met roosteren, blijf ik in ieder geval bezig. En jij je zelf goed bij de kladden pakken hoor!!!

Tapas, wat vervelend voor je, ik hoop niet dat je gaat instorten. Moed houden hoor, ga een eindje om of pak een goed boek of weet ik veel wat.

Sterkte Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Allereerst een hele dikke knuffel.

Van Huub heb ik veel te weinig. Ik zat in het buitenland toen De Dijk doorbrak en daar wordt nederlandstalig heel erg weinig (nooit) gedraaid. Sinds dat ik weer terug ben, hoor ik elke keer weer een mooi nummer en dan kan je er donder opzeggen dat het Huub is.
Ik vind het man die mooi is van lelijkheid en zou zo graag eens met hem aan een cafetafel zitten kletsen,
gutte gutter gut, toch weer die alcohol. Lijkt me echt een vent die lekker de diepte in kan gaan met een borrel. Ach wat hij aan de borrel , ik aan de thee.
Dus wat ik eens zo moeten doen is naar de bieb en copieren maar, mijn part met jouw begeleiding aan de telefoon want je weet hoe ik ben met computers.

Ik ben een geluksvogeltje, vaak dacht ik wat een leuk persoon daar zou ik wel eens mee willen babbelen en dan kwam ik ze in het echhie tegen en dan bleek het iederdaad ook een leuk persoon te zijn. Of in ieder geval boeiend.
Ik heb er nog een paar op mijn lijstje staan.

Wie zou je uitnodigen voor een dineetje en waarom, in die lijn. En dan mogen ze ook overleden zijn.
Heerlijk lijkt me dat. Nu dus echt aan de poets en eens bedenken we er dan bij mij aan tafel zouden zitten.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Anjo ik wil wel met jou aan tafel zitten hoor.

En ik heb álle cd's van de Dijk, zelfs die eerste uit 1982.
Maar inderdaad, als de radio aanstaat en je denkt YES dan is het Huub van der Lubbe.
Dat is nou weer jouw voordeel dat hij je nog kan verrassen !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allez Luitjes!

Laten we nou even een herstart maken, of noemen we dat een doorstart?

En dan meteen ook maar een beetje geordend wat mij betreft. En Romanski, je hebt gelijk dat niet iedereen zich altijd houdt aan de juiste rubriek, ook ervaren schrijvers vergissen zich wel eens.
Lijkt me ook geen punt want zo spannend is het allemaal niet.
't Is gewoon wat makkelijker te volgen (en vooral terug te zoeken) als niet alles door elkaar staat.

Voor wie nu helemaal niet meer weet wat ie moet doen en met trillende vingers boven de toetsen zit: :D

DITJES & DATJES: Hier schrijf je gewoon wat je wil en dat hoeft helemaal niets met andere berichten te maken te hebben. Kan in de dagdraad (waar een datum of dag in genoemd staat). Kan ook in een apart draadje als je daar zin in hebt.

THEMA'S rondom alcohol: Hier open je een draad als je een bepaald thema aan de orde wil stellen en graag wilt dat anderen daar op reageren. Kan ook een vraag zijn. In een themadraad ga je normaliter niet vertellen hoe het met je gaat, tenzij dat natuurlijk met het thema te maken heeft. In ieder geval blijf je in zo'n draad zo veel mogelijk bij het onderwerp.

WIE IS WIE: Hier stel je jezelf voor. Na een paar welkomstwoorden is dat gedaan en ga je over naar een andere rubriek.

En vráág het gewoon aan anderen hè, als je het niet meer weet.

Voordat er misverstanden over ontstaan: dit bericht is niet bedoeld om bepaalde personen tot de orde te roepen of zo, 't is gewoon voor ons allemaal.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...