anjo Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Nee Satja,Dat is V-12 ( ferrari pre 1994) ( formule 1) ( waardeloze informatie) francesa, ik heb je vandaag een beetje gevolgd want ik zat er ook en ik ben bere trots op je!Ook wat jaloers, chocolade eclairs mmmm, hier is alles op dinsdagmiddag dicht vandaar.anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Kunnen jullie eens ophouden met schrijven allemaal? Ik moet nog een berg scripties lezen en denk je nou echt dat ik dat vanavond nog voor elkaar krijg als ik telkens moet reageren op wat jullie schrijven???Toch maar voor de zekerheid, je weet het de laatste dagen niet: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Hoi Katrina,Ik ben vooral blij met mezelf nu.En Anjo,Hoe kan alles nou dicht zijn op dinsdagmiddag? Raar, hoor!Hier in een straal van 500 m: 2 supermarkten, 4 nachtwinkels, 1 Turkse en 1 Indische winkel die tot 20.00 u open zijn... Plus nog x aantal snackbars en zo... Als ik dit volhoud gaat de helft failliet, hahaha!Morgen mag jij 2 eclairs! Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Ja Satja! Zie je nou wel wat ik bedoel!Katrina, ik had het wel door, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Ehhhh...... wat zijn eclairs??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Ha! Daar blijft het een poosje stil van hè, zo'n moeilijke vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Langwerpige soezen gevuld met banketbakkersroom en met chocoladeglazuur erop.Banketbakkersroom is dan weer een soort veredelde vanillepudding. (Voor alle zekerheid.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Hihi, Katrien, 2 van jouw eclairs zou ik echt niet vermelden, hoor. Twee zakken misschien wel.En nu moet ik nog een uurtje of wat werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Lieve schatten,het gaat niet zo goed met niet-drinken, ga nu naar bed, morgen weer werken, met houten koppie ben ik bang,Beep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2006 Lieverd,ga maar slapen. Het zit je nu even niet mee. Kan je nu even niets aan doen dus lekker slapen, Ok?Morgen bellen, mailen of gewoon maar aan je denken?Dikke knuffel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden