Spring naar bijdragen

zondag 25 juni


Aanbevolen berichten

Hallo lieve mensen,

Wil eindigde er gisteren mee, nu begin ik de dagdraad ermee: afleiding zoeken is het toverwoord als je het moeilijk hebt denk ik. Een goed boek, goede film, je dagboek bijhouden, foto's inplakken, lekkere recepten uitzoeken, hardlopen, wandelen, fietsen, in de tuin werken, de stoep vegen, administratie bijwerken, waterijsje eten, experimenteren met sapjes, ijsklontjes of water, je kledingkast opruimen, vriend/vriendin bellen of mailen, een mooi tijdschrift (of iets anders) voor jezelf aanschaffen (fles wijn is ook duur) en achter de hand houden voor moeilijk moment, met de hond wandelen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wat ook belangrijk is: achter je keuze staan. Vandaag. Een dag.

Fijne zondag allemaal,

Verientje

Nog bedankt voor de complimentjes gisteren! Daar doe ik het voor hoor!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Verientje

Je hebt helemaal gelijk. Het voordeel van niet drinken is dat mijn huis er spic en span uitgaat zien, ik een cursus binnen de gestelde tijd afkrijg zonder te hoeven stressen, ik zeeen van tijd over heb en nu al uitkijk om straks in de tuin een boek te lezen. Heb een boek van Jonathan Kellerman liggen, schrijver van thrillers, helemaal spannend, daarna heb ik nog Marion Bradley met weer een boek in de Avolon serie, heerlijk dus.

En......... ik heb mezelf een ketting cadeau gedaan als beloning en stimulatie voor de komende week.

Dus jij en alle anderen weer heelveel succes

liefs Chinagirl

De [on] dragelijke lichtheid van het bestaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Chinagirl,

wat een voordelen allemaal hè, De nevelen van Avalon van Marion Bradley heb ik ook gelezen, ervan genoten, ook lekkere dikke pil hè, heb er nog een paar uit die serie gelezen, hoeveel delen zijn er eigenlijk, weet jij dat?

Jonathan Kellerman ken ik niet, zal er eens naar kijken bij de bieb.

Goed gedaan, die ketting, is ook iets wat blijvend is, ga vandeweek ook speuren naar iets moois.
gaat goed hoor!!!

liefs Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Verientje,

Doen hoor iets moois voor jezelf kopen, ben zelf een echte kettingen, boeken en tassen freak dus daar is altijd wat te scoren.

Marion Bradley heeft nu in totaal 5 boeken geschreven, ik heb nu de laatste voor me neus liggen en dat heet tatata: Voorvaderen van Avalon. Speelt zich af op het verdronken eiland Atlantis waarbij een paar overlevende naar een nieuw eiland zoeken en uiteindelijk op Avalon belanden. Vind het altijd wel bijzonder als schrijvers van achter naar voren gaan werken, weet nu hoe jij dat vindt. Kom dat op het moment wel vaker tegen.

Nou meis veel leesplezier

en tot mails

Chinagirl

de [on]dragelijke lichtheid van het bestaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Chinagirl,

ow tassen, vind ik ook leuk, alleen al leuk om op een tassenafdeling rond te lopen en overal aan te voelen, in te kijken, ben alleen altijd mijn spullen kwijt: zit het nou in die bruine, of in die groene, maar van een tasje kan ik heel blij worden. (je kunt maar érgens blij van worden, niet!)

Zit nu in een detective van David Hewson, Het Bacchus offer, toepasselijk op een alcoholforum hè? Ik ben er pas in begonnen, tot nu toe is het spannend. Vandaag lekker verder lezen!

liefs Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Katrien,

Hier is het fris en al de hele dag aan het regenen...

Ik heb gisteren zelf storm gezaaid en vandaag de kater geoogst.
Ik heb zo veel doorzettingsvermogen om dat vieze spul door mijn keelgat te gieten (ik vind bier en wijn eigenlijk helemaal niet lekker), maar blijkbaar niet genoeg doorzettingsvermogen om mezelf die miserie te besparen.

ZUCHT!

Nu ja, voel me zo belabberd dat ik het vandaag wel zal kunnen laten.
Hoop ik.

Francesca


:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het ook aan het regenen. Gek, dat in zo'n klein landje zo veel weersverschillen zijn.
Ik heb ook niet het idee dat er storm op komst is.
Waarom denk je dat Katrien?
Wel mis ik een paar mensen al de hele week. Ik hoop dat het goed met ze gaat.

Francesa,
Ken je het liedje van Concordia, Morgen begin ik meteen? Zo niet downloaden en dan als de gremlins komen zo uitnodigen voor een dansje. Dans je gezellig met ze door de kamer.
Je hebt het nu moeilijk en ik voel met je mee.
Echter je moet echt door de zure appel heen, het wordt het gemakkelijker. Het spul moet eerst je lichaam uit voordat het gemakkelijker wordt.
Probeer ze te accepteren, dat probeer ik ook deze week.
Het zijn maar gedachten. Probeer het niet te voeden door ze te negeren of te veel aandacht te geven.
Houd je vast dat het kan, dat jij het kan.

Sterkte, meid!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen,

ben met de jongste dochter naar De Hoek, het strand, geweest en had zoals gewoonlijk weer geen weerbericht gezien of gehoord, dus we zijn drijfnat geregend, maar het was beregezellig. Samen in de auto een patatje gegeten met de regen lekker tikkend op het dak, helemaal top.

En het is broeierig, maar of dat van buitenkomt of van mezelf van binnenuit daar ben ik nog niet achter, kunnen toch ontwenningsverschijnselen zijn!!!!!!

Francesca denk eraan dat we van de week op het prlafond hebben gedanst samen met de gremlins. Ik ga nu weer met je mee, naar boven, misschien zijn er nog meer die meewillen, maar volhouden hoor. Het gaat je lukken, ik heb er alle vertrouwen in.

Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Winnie,

Wat kan dat toch goed voelen als je de gremlins kan weerstaan, vind je niet?

We hebben het hier er wel eens vaker over gehad over het wel of niet lezen of bekijken van fims met als thema alcohol.
Als je het aan kunt is dat natuurlijk prima.
Zelf krijg ik het altijd een beetje benauwd van als mijn hoofd te vol zit met alcohol, het trekt de gremlins aan:angry:
Maar dat is zo persoonlijk.

Ik heb een baaldag, ach what's new, zal morgen mijn bloed maar eens laten prikken.
Vrees niet chinagirl, niet bij jou, een gewaarschuwd mens etc. Dit duurt me nu te lang en je kunt niet alles op gremlins, exen en het weer blijven steken natuurlijk. Misschien leef ik nu wel te gezond en kan mijn lichaam dat na jaren van verlonzing niet aan?

Je gaat goed, winnie! Op naar week 2!!!!!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...