pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Jee, Twanmag jij al Bea zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Hee Pietje, Twan ik begrijp best dat jullie elkaar de hele avond niet gezien hebben, maar ik probeer ookte slapen, en doe maar zachtjes, ik baal er van dat ik er uit gestuurd word door trix wie er nog aan het praten is.Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 pfoe, dat was me even lezen zeg. jeetje. Prinses Piet, ach we hebben ook een prinses Petra dus je naam is het niet. Maar zullen we al die prinsessen afschaffen?? Ik word er hoorn dol van.Ik ben het tot zover geheel eens met de nieuwe samenstelling van het kabinet. Dank voor mijn benoeming, ik ben er zeer vereerd mee.Maar misschien word het ook wel eens tijd die hele overheid af te schaffen. Boeven zijn het. Al die overheidsbemoeienis, het is toch van de gekke aan het worden. Hoe meer regels hoe meer er gewezen kan worden van "die is daar verantwoordelijk voor dus ik niet". En ik hoop echt dat we daar eens verlost van worden.tot horens,emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden