anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Katrina, die mensen die hier per ongeluk komen denken toch al lang dat wij in het sprookjesbos wonen, gremlins etc. Je kunt dit niet zo maar volgen daar moet je wel wat voor laten.Chinagirl, je mag hoor. Rotterdams in plaats van spaans accent. Moet kunnen.PP, waneer komt de bus? Die lousewiesewijs krijgt van mijn toch een pakkerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Nee dat kan niet, heb JP nog nooit met een roos gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Hermiena zal zeggen het was een woest genoegen ik nu ook! en ik zech het vertrouwen op ,ooit nognuchter te worden ha hagroetjes Helder erelid NNN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Droog maar niet nuchter, daar ga ik voor, hear hear, helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Anjo, eens moet de 1e keer zijn, maar ik ga toch voor Twan als PM en Helder als VPM. Alleen, ja weet jij zijn het weer die mannen op de hoge functies. Nee, ik ga dan voor Kat op PM en Koekie als VPM. Wij doen de rest eindelijk weer een matriargale samenleving.Mannen in de berenvelletje en de knots wij de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Lieverd,Voor je het weet krijgen wij die knots weer op ons hoofd en worden we aan onze haren het hol ingesleept. Kunnen we weer helemaal overnieuw beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Even voor het gehele team van tactus nu is potje ook een scheldwoord dus derhalve mag ik jullie, feliciteren met de toer om dan toch ook hier te zijn aan gekomen,voor de koffie, en alle potjes veranderd hebben in tube ,s, ga zo door!Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Fran, Ach ja, laat op de avond, was het even vergeten in de euforie.Ga nu maar aftaaien, morgen gaat de wekker weer om 5.30 uur af. Holbewoner kan blijven liggen, heb ik t toch niet goed geregeld.geniet van onze overwinningLiefs CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Hierbij de verplichte inburgeringsliteratuur:Pitty gaat naar Kostschool (Mallory Towers voor de insiders)Pitty in de TweedePitty naar de DerdePitty als vierde Klasser (met die Marion en dat Paard, toestanden)Pitty in de VijfdePitty (volwassen, eigen kamer, eigen slaafje) zwaait af.alleen al die bruin/oranje uniformen zijn retro genoeg voor ons.De Olijke Tweeling, alle 55 delen over Ellis en Thelma, met de tweeling broertjes de Loe-Loe. Spannend!!Dan nog Loesje Mertens, ook erg heftig, de arme schat moest van school omdat Moeps ziek werd. Tsssss vroeger zat er nog pit in de mensen.Verder Billy Bradley (maar minder leuk) en onze kinderen mogen heel onverantwoord Wipneus en Pim lezen. PP, als je dan toch prinses wil worden, moet je eens naar het Klokhuis kijken, Prinsesje Petronella (ook PP) blijft mijn favoriet.De Jonkvrouw van Avignon, ik weet het, ik zal het maar bekennen,IT'S ME.Maar adel treedt liever niet op de voorgrond, dus ik adviseer wel en wie me niet zint, krijgt de koektrommel naar zijn hoofd. d'accord mes amis?Verder hadden we al een oude kleine discussie over de identiteit van Bino (remenber guys), vraag ik me af waar Verina is die moet ook iets doen bv. het ministerie van Begeleding van Moeilijke Pubers.TT en PP op Gezondheid en Beweging per Fiets, alle autowegen eruit, gratis met de trein. Jeah, The Hague here we come. Al die departementen maken we schoon en zetten verplicht op elke ambtenaar één dak- en straatloze om de ambtenaar te herinneren waar het echt om gaat.O ja en kunnen we niet heel speciaal iets regelen? Het Ministerie van Cactus & Stekels? Dan geven we al die schatten van hardwerkende begeleiders een salaris als dat van JP.Nee, dan J*n M*....isse van de SP die levert het gewoon in, krijgt een modale uitkering van de kas van de SP, DOZO-woning en vrouw werkt ook. Hij mag van mij in het kabinet erbij. Waar oprechter en te goeder trouw.....Jongens, ik word hier helemaal blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 jajajaen Fleur,ik zie dat je ingelogd bent, je hebt toch wel gezien dat jij MP wordt he?Twan wil die baan eigenlijk maar een man aan het hoofd gaat nooit goed! Dat weten we allemaal hedus ik hoop dat je je speech klaar hebt!en Koekie, het Klokhuis heb ik nog nooit gezien maar als dat belangrijk is voor mijn functie doe ik dat natuurlijk gewoon voortaan. Alles voor ons vaderland!Trouwens, morgen wordt de naam Jan Marijnisse door de Moderator verwijderd, is destijds ook met Frank Rutte gebeurd, weet je nog?nu ik het over de moderator heb, de Moderator, Koekie, kan die geen staatssecretaris worden op jouw ministerie van technische en computerzaken? lijkt me wel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Tuurlijk alleen ik weet natuurlijk weer (inside info) ik heet niet voor niets mevrouw Encyclopediae (dank, dank, Emma) hoe het werkt en velen vervullen die taak (een helse taak af en toe met ons zeg dat wel) bij toerbeurt.Zullen we onze niet zo innig geliefde meneer R. overigens maar afschrijven? Weer zo'n eendagsvlieg, veel geschreeuw, weinig wol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 dan zou ik zéér benieuwd zijn naar het regeeraccoord Katrina!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 In het kader van mijn toekomstige funktieprofiel staat er nu "slapen" in mijn palmtopje die ik gratis al kreeg, jullie ook. Zat ook een tomtommetje bij ik zeg stelletje slecht-geïnformeerde tut-hola's, ik heb al een pratende auto die me overal brengt dus geef die maar aan...... tja, wil iemand zo'n ordinair ding hebben?Prinses Pietje, als wij gaan fietsen naar Antartica, is het toch gewoon rechtdoor? Daar heb ik geen GPS-navigatiesysteem voor nodig. Jij wel? neu toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 ships je bent me net (weer) voor..... nou ja ben ik 151 ook goed. Nergens te min voor >>> real class never denies its-self.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Koekieje zit nog niet op het pluche of je bent al palmtopjes en tomtommetjes aan het incasseren. Maar fietsen naar Antartica is gewoon recht naar beneden en als je dan heel erg moe bent dan ben je er. Wat is het leven simpel he!Welterusten excelentie Koekie (klinkt niet hoor, moeten we wat op bedenken),welterusten excelentie Katrina (klinkt toch ook niet helemaal)prinses Piet gaat ook slapen, morgen weer een hoop verantwoordelijkheden!tot morgen dappere vrienden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Welterusten allen, morgen even naar Trix om een en ander af te tikken, 10 uur verzamelen op het bordes? O en doe even wat gepasts aan Prinses Pieternel, ivm de persfotografen, het wordt het nu al langzaam zwart van de mensen daaro !!!! O ja en fietskleding is helaas niet zo prinsseselijk. Veel tule en roze en een kroontje, desnoods van de Bart Smit. Iedereen klaar? Dan nu even in de sponde voor een schoonheidsslaapje.Tot morgen 10 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 op mÃj kun je rekenen Koek,tot morgen!10 uur stipt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Zo,Hier nog wat gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 neueueueueuh...we hebben je alleen afgezet als MP, verder niets gebeurd hooren we waren wel terusten aan het zeggen, morgen al vroeg bij de koningin he, je kent dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 En wie was hier de ViezeLoes?Naar de Koningin, doe haar de groeten, daar kom ik net vandaan.Wat dacht je dan dat ik aan het doen was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 niet iemand speciaalsHelder heeft gewoon jullie belangen niet goed behartigd en dan slaan we dus genadeloos toe! En Groupe. Zó is het gegaan. Maar je mag nog wel meedoen hoor Twan, zo is het niet. Maar niet meer als MP. Maar misschien een staatssecretarisfunctie ofzo. Of projectleider van het een of ander. In ieder geval hoef je morgen om 10.00 uur niet aan te treden. Dán moet je maar niet weg gaan op zo'n belangrijke avond waarop de functies worden verdeeldoh, daar ben je al geweest? vanavond?? dan zal jij Jan Peter zijn. DÃe ging vanavond naar de koningin. Wist niet dat JP aan de drank was!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Schat, je let niet op.Ik vertel net dat ik van de Koningin kom, en het goede nieuws is dat je morgen kunt uitslapen.Het is allemaal al geregeld.Op welk departement wil jij gaan koffiezetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreen aanwinst hier, die Twan....!@!@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Echt hoor, ieder departement wat je maar wilt...Helder heeft het me allemaal verteld. Je dacht toch niet dat ik van huis ging zonder mijn Blackberry?Nou, Bea kon er ook niet om lachen, en die kan normaal best tegen een grapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden