anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Is het echt waar?Ole ole ole, o wat fijnom van die bak ellende af te zijn.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Lang zullen we leve. Nou meiden en jongens ook, we gaan ervoor.........Twan PM, Helder VPM, Koekie Cultuur en Computers, Emma Filsofie, Fran welk departement had jij geclaimd en ik CG dus, de Zorg, de rest moeten we nog verdelen, O ja, Maxima Ontwikkelingslanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Waarom zijn wij zussen van Marco, Anjo?CG, zouden we ons nu al niet verontschuldigen over ons wanstaltige gedrag vanavond?Terwijl de Nederlandsche Regeering net gevallen is?Niet dat MIJ dat wat kan schelen verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Eh, ik geloof niet dat ik deel kan uitmaken van het kabinet-Twan. Heb geen geldig paspoort namelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Wat een opluchting, is zeeland weer bekend om het Zeeuwse Meisje, in plaats van slechte kapsels, HP brilletjes en algehele zwarte kousen misere. Ik zweer het je, hier gaat de vlag voor uit.De Zeeuwse natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Okee,over een uurtje op het binnenhof met zijn allen??????Fleur? Heb je je speech al klaar?????? we moeten natuurlijk meteen een verpletterende indruk maken met elkaar he!en nu het honderdtwaaaaalfde coupletik heb een pooooooooooooooooooooootje met vet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Zusje van marco gaat met de lover van Gordon, Joling whoever......Vandaar.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 He pietje je hebt het gehoort het hele spul kan de bus in naar den Haag ze zien ons al aan komenik heb een poteke met veee e et Partij Nieuw Nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Fran, Ik heb besloten om me nergens meer voor te verontschuldigen. PUNT UIT. WE hebben geen onvertogenwoord gezegd, niets nada njette.En dat paspoort van jou, geen probleem geef gewoon de naam op van wie je aardig vindt, dan komt alles goed. Regelen we zodra we in dat torentje zitten.PP, heb je al een bus geregeld, gadgets, vlaggetjes enz. Waar is t verzamelpunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Wat heerlijk met ons allen in Den Haag moet het beter gaan met Nederland.Ik wil de kamer van Maxima!!!Waar zijn mijn hoedjes?en haring lust ik eigenlijk ook niet. Dan wil ik wel graag die man met de hamer zijn.Kan ik goed: orde mag ik orde?Roep ik al jaren:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Hé Anjo, draag je ook zo'n leuk hoedje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 TELEPATHIE, ANJO! WAT IK JE BROM!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 PNN, moet dat even over de tong laten rollen, zoals vroeger de wijn. En.........smaakt goed, naar meer, doen we. Ga vast naar de drukkerij, welke kleur gaan we voeren. Ik dacht aan blauw in alle tinten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 sorry Heldereven geen tijd voor het forummoet even een rokje strijken, ik kan niet in mijn vrije tijds tuin kleren naar den haag, dat begrijp je!Nieuw Nuchter, bekt goed!wacht ééééven Anjo, jij de kamer van Maxima??? Die wilde ik al claimen!nouja, okee, laten we niet meteen ruzie maken. We zijn nog niet begonnen en we vallen al over elkaar heen, dat moeten we niet doen!verzamelpunt: de ijstent óp het binnenhof. Neem ik eerst een dame blanche voor we naar binnen stormen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Fran, nergens voor nodig, je krijgt gewoon gelijk nederlandschap.Die we in nederland niet zo moeilijk over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Enne ik was als schor he van het zingen, iedereen die dit draadje leest is zijn stem kwiet en verloren.stem Nieuw Nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Ik wil de nieuwe bewindslieden niet beledigen, maar ik weet niet of ik nu zo nodig het Nederlandse staatsburgerschap wil, hoor... Kan de dubbele nationaliteit ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 En bloemtjes jurken heb ik ook niet, tja. Ik moet dus echt net als PP gewoon princes worden maar dan wel met dat jonkie uit monaco.Niet Charles of Alex, of zo. Nog beter, gewoon de staatsbedrage en gewoon manvrij gaan shoppen, dan wuif ik jullie wel toe vanaf dat balkon in de tweede kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Nee lieffie, dat kan niet dan wordt je maar net als kissinger adviseur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Olé! Dan word ik adviseur op het ministerie van Gastronomische Zaken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Verplichte inburgerings kurses.Stemmen! en inhaken! ik heb een..... N N Ned Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 potteke met veeeeeeeeeeeeeeeet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Ho Ho wacht nou ff, moeten we de verdeling nou niet een beetje aan onze PM overlaten dadelijk voelt ie zich vreselijk gepasseerd. Ik vind m toch al zo stil nu. Zou hij erg geschrokken zijn!!!!!!!En even voor de duidelijkheid ik ga voor Prinses, dan rollen we maar over elkaar heen, das dan jammer. Heb net een hoed met veren gekocht dus helaas meiden, jullie zijn net ff telaat met claimenO, ja en voor mij een drie dubbele sorbet met een tango Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Woensdag dame blanche dag, klinkt goed, PP. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Zei Twan daarnet niet dat ie mannelijke dingen moest gaan doen? Zoals knopen doorhakken?Zou Twan dan................................... JPB zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden