Spring naar bijdragen

donderdag 29 juni

Twan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fran, Ik heb besloten om me nergens meer voor te verontschuldigen. PUNT UIT. WE hebben geen onvertogenwoord gezegd, niets nada njette.
En dat paspoort van jou, geen probleem geef gewoon de naam op van wie je aardig vindt, dan komt alles goed. Regelen we zodra we in dat torentje zitten.

PP, heb je al een bus geregeld, gadgets, vlaggetjes enz. Waar is t verzamelpunt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk met ons allen in Den Haag moet het beter gaan met Nederland.
Ik wil de kamer van Maxima!!!
Waar zijn mijn hoedjes?
en haring lust ik eigenlijk ook niet. Dan wil ik wel graag die man met de hamer zijn.
Kan ik goed: orde mag ik orde?
Roep ik al jaren:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry Helder

even geen tijd voor het forum

moet even een rokje strijken, ik kan niet in mijn vrije tijds tuin kleren naar den haag, dat begrijp je!

Nieuw Nuchter, bekt goed!

wacht ééééven Anjo, jij de kamer van Maxima??? Die wilde ik al claimen!

nouja, okee, laten we niet meteen ruzie maken. We zijn nog niet begonnen en we vallen al over elkaar heen, dat moeten we niet doen!

verzamelpunt: de ijstent óp het binnenhof. Neem ik eerst een dame blanche voor we naar binnen stormen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En bloemtjes jurken heb ik ook niet, tja. Ik moet dus echt net als PP gewoon princes worden maar dan wel met dat jonkie uit monaco.
Niet Charles of Alex, of zo.
Nog beter, gewoon de staatsbedrage en gewoon manvrij gaan shoppen, dan wuif ik jullie wel toe vanaf dat balkon in de tweede kamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho Ho wacht nou ff, moeten we de verdeling nou niet een beetje aan onze PM overlaten dadelijk voelt ie zich vreselijk gepasseerd. Ik vind m toch al zo stil nu. Zou hij erg geschrokken zijn!!!!!!!

En even voor de duidelijkheid ik ga voor Prinses, dan rollen we maar over elkaar heen, das dan jammer. Heb net een hoed met veren gekocht dus helaas meiden, jullie zijn net ff telaat met claimen

O, ja en voor mij een drie dubbele sorbet met een tango

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...