Spring naar bijdragen

donderdag 29 juni


Twan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De techneut moet met liefde behandeld worden, dan is die flexibel anders is het meer zwart dan wit. Hij doet de badkamer, stof + zuigen, boodschappen de echte mannendingen zoals witten, behangen, fietsbanden plakken, de tuin. Fran denk je dat je er wat aan hebt?

Als tegenvergoeding gaan we samen een dagje Beautyien. Deal???

En nee het was Pitty op kostschool enz

PP de Prinses van ... niet Oranje maar de Blauwe Knoop is dat nog een id? Gewoon een nieuwe prinsessenlijn?

Wie had het over melig zijn?//

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve CG, ik neem je aanbod met graagte aan! En als beloning ook nog eens een dagje beauty-en!
Ik zal je wederhelft met veel liefde omringen en hem goed uitputten, zodat ie 's avonds vroeg in slaap valt als een baby, lekker rozig van de inspanning...

Gaan we voor de 100?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk gaan we voor de 100, heb geen id hoever we zitten, maar in dit tempo moet t lukken.

Put jij die wederhelft van mij maar eens flink uit, weet ie weer wat ie thuis heeft, misschien komt de waardering dan ook weer. Vreemde vrouwe ogen dwingen niet waar

Waar gaan we beautyien, in de buurt van t Rotterdamse of in jouw buurt waar dat ook mag zijn. Modderbaden, stoomcabines alles d'rop en d'raan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is bijna niet door heen te komen;)
Laat Twan toch of zijn jullie zussen van Marco Borsato?
Koekie, jaaaaaaa de jonkvrouwe van Avignon. Zo mooi........

En ik moet het Twan geven witte sokken in sandalen echt niet. Zal wel stereotype van mij zijn maar nee die komt er niet in, permanentje, dikke goude ketting, trainingsbroek, opel kadett met toeters en bellen
of een man die verwacht dat het eten klaar staat, bal gehakt exotisch vinden, en vindt dat het enige recht dat een vrouw heeft de aanrecht is. Allemaal nee, dank u.
Maar hoef ik me ook geen zorgen over te maken want die blijven allemaal 100 km uit mijn buurt.
Alle anderen trouwens ook, maar dat is een ander verhaal.

Is het kabinet al gevallen?

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...