Spring naar bijdragen

donderdag 29 juni


Twan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

NEE HELDER

WE GAAN NIET NAAR DEN HAAG ZONDER JOU!!

KOM NOU

het zou wat zijn zeg, en jij dat hele forum in je eentje volschrijven als wij aan het werk zijn! díe vlieger gaat niet op

ik had jou en Satja als adviseurs bedacht. Dat is toch een prachtige baan voor je?! Maar je weet, ik ga er niet over, Twan heeft de macht gegrepen en deelt de functies uit. Tja,

zo zijn mannen he, je geeft ze een vinger en ze pakken je hand

;)

oja, en fijn Helder, dat je lekker gewerkt hebt en ons tóch nog met een bezoekje komt vereren. Zie je dat je gewoon mee kan blijven doen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja helaas wel, ben blij dat ik zoooooooooooo blond ben............. wil dat soms. LET OP en LEES DIT GOED soms ook zo houden.

Voor de rest Twan als je onze belangen goed verdedigt en de was en alle het andere vreselijke huishoudelike gebeuren ook onder je vleugels neemt, dan zal ik je steunen tot in lengte vandagen.

Trouwens afgelopen week in mijn krant gelezen dat alleen mannen, en ja daar heb je ze weer, liefde voor het huishoudelijke werk hebben. Ik c.q. wij vrouwen doen dit alleen maar omdat het moet. NOU EN IK KAN JE VERZEKEREN DAT KLOPT. Ik heb er de p*st aan. BASTA

Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder Jongen, je moet het even van me over nemen.

Ik moet zo het huis uit voor een belangrijk ding (je weet wel, een mannending: knopen doorhakken, beslissingen nemen, dat soort werk).
Kun jij het fort even houden, want ik word van alle kanten belaagd. De eerste toespelingen met een kusje eronder heb ik al binnen, dus het gaat waarschijnlijk allemaal 'downhill' hierna.

Omdat je vanaf nu even de enige man bent op dit draadje dien je wel een aantal dingen in de smiezen te houden:

- vrouwen kunnen twee dingen tegelijk. Als ze jou schrijven zitten ze waarschijnlijk ook elkaar te pm-en.

- als ze nee zeggen bedoelen ze: misschien, ligt eraan, hoe bedoel je dat? Wat is dat voor toon?

- zeg iets aardigs over hun schoenen, dat vinden ze leuk.

Mocht het niet te houden zijn, doe dan je witte sokken aan. Niets helpt beter dan witte sokken. Als dat niet helpt dan neem je de auto van PietjePuk, die staat bij de ingang (naast die berg zand).

Sorry jongen, ik weet dat je dacht dat je een vrije avond had.
Je houdt 'm tegoed!

Sterkte,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Francesca, ik wil het je wel uitleggen! Deze blonde Rotterdamse heeft voor Chinagirl gekozen omdat de schuilnamen die ze anders gebruikt al door anderen in gebruik waren genomen. En Chinagirl slaat op de vakantie die ik heb in juli. Ik wij gaan naar China, onze droom verwezenlijke die we al jaren hebben en we ook stevig voor gespaard hebben samen met onze 2 meiden.

Chinagirl, alias?????????/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan,

Dit is een zwakte bod, nu het vuur aan je schenen wordt gelegd ga je je verschuilen achter allerlei zaken die we nog niet eerder gehoord hebben. En dan nog wat....... witte sokken doe je het derum of weet je t niet. Vrouwen houden niet van mannen met witte sokken en ook nog in een korte broek met sandalen dat is zooooooooooooo fout:D

Maar ala omdat jij t ben ook van mij:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ojee,

Twan en Helder hebben elkaar gevonden. Twan heeft zich al uitgeroepen tot MP en binnen de kortste keren heeft hij Helder natuurlijk lekker naast zich als PV (plaatsvervanger).

En dan is het bekeken met ons! Dan gaan ze heel gemene dingen doen en kunnen we wel inpakken. Tja, leer mij mannen kennen....

Ik ga eens even aan de moderator vragen of hij (ojee, ook een hij) de heren kan weren hier op het forum. Daar komt alleen ellende van! Dat is lévensgevaarlijk, die mannen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP,

Helemaal niets die mannen, alleen aan het eind van de maand, dan kunnen wij onze shopuitgaven weer rechttrekken voor de rest............ ach breek me de bek niet open.

En Fran, ik vond Calimero zo schattig, heb toch altijd wat gehad met de underdog, waarschijnlijk zelfreflectie, ha ha Tuurlijk ken ik Swiebertje is van mijn generasie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeh Fran, wil je een tijdje ruilen met die techneut van mij, daar ga je pas van drinken. En tot overmaat van ramp heeft dochter 1 ook voor een techneute beroep gekozen, heb ik er tweeeeeeee. Dan ga je echt pas drinken. Echt geloof mij nou maar dat is helemaal niets, maar ja als je van ze houdt, dat is levenslang.

Het is dan shoppen of drinken, geef mij dan maar t eerste

CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens en meisjes

Leg mijn pc de rest van de dag eruit, ik sleutelen, sleutelen, sleutelen, niets geen resultaat. Grumpfffff.
Wordt duur.

Wat betreft de zetelverdeling:

Fleur for President !!! Ik stel voor eerst de Oranjes van de troon te stoten ze blijven "een beetje dom". Dan Fleur for President die met haar persoonlijke adviseur Koekie een gestroomlijnde regering gaat samenstellen.

Het klinkt allemaal een beetje Koning van Katoren-achtig, de appelboom met granaatappels, de wandelende kerken, geweldig !!!!

Over TV Sentiment: er is veel te vinden bij google : tv en sentiment. Van de Rattenvanger is bijna geen band bewaard, en Rob de Nijs zag er onherkenbaar jong uit. Ik had een schoonzus bij de TV, vandaar.

Wat ik nog wel eens zou willen zien: De Jonkvrouw van Avignon (ingegeven door mijn ridderlijke blauwe pluizenvacht).

Q en Q heb ik laatst gehuurd op DVD, niet om áán te zien zo sloom. Calimero: gruwelijk vreselijk, dat zielige piepstemmetje, vreselijk.
Peppie en Kokkie leven gelukkig niet meer, maar TERUG met de film van Ome Willem én... de Stratemakers op Zee Show!!

Geef mij maar het departement van Cultuut & Computers (nou ja, na vandaag.....). Voor Emma reserveer ik vast Filosofie & Empathie, wat wij zo missen in deze samenleving !!! Iemand met gevoel die nadenkt.

Nu weer verder het debat kijken. Het houdt ons wel van de dr***k.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, stuur je techneut maar even met vakantie.
Kan ie ook schoonmaken? Of is dan een stomme vraag?

Hihi, ik geloof dat Twan er nog spijt van zal krijgen dat ie een dagdraadje opgestart heeft...

Ik denk dat de Joepie allang veranderd is in Poepie.

Gut, ik word melig...

:D

PS: Ik wil ook Avro's Toppop terug! Mét Ad Visser!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt er net een schortje bezorgt met de tekst vice President

enne witte sokken en een witte sla schaal voor over je kop

het is niet eerlijk zijn groot en ik ben klein

nau oke calimero is een looser

Hee ik zie koek kruimels opeens

zo kan een kuiken ook het draatje volgen wel melig dit draadje kruimels

kipaniekie voorheen C.A. limero

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luister, lief blauw pluizig monster, van Calimero moet je afblijven. Zoals je weet ben ik van de zorg en zit ik alvast mijn zetel op te warmen op dat departement, maar alles wat klein, ziek,zwak, misselijk en hulpbehoevend is, is van mij. Jij mag cultuur en al het andere, mits de rest dat ook goed vindt, hebben.

I.p.v. Rob de Nijs heb ik liever Boudewijn de Groot, met verdronken vlinder, en niet te vergeten: O tante Julia.... De jonkvrouw van Avignon zegt mij niets maar destemeer Koning Arthur en niet te vergeten Arendsoog en Witte Veder, maar ja dat zijn boeken. Hoort trouwens ook bij jou.
O ja en Pitty en de Olijke 2-ling.

CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...